abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33813559
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:50 schreef Tulio het volgende:

[..]

Het eerste dat bij mij opkwam was een vuurvliegje, net als Sten. Maar met een laserpen is dit ook te verwezenlijken.

Tulio.
Tweede filmpje: laserpen op grotere afstand. De laserstraal raakt een ander voorwerp (schaduw) zodat het lijkt of hij verdwijnt .
  zaterdag 7 januari 2006 @ 22:00:33 #52
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33813736
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 21:46 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Je moet je lens zuiver maken en geen foto's maken tegen de zon in.

Conclusie, geestenfoto's komen door slechte fotografen
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zaterdag 7 januari 2006 @ 22:02:30 #53
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33813813
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 21:54 schreef troje het volgende:
Leuk, weer die orbs discussie. Ik moest toevallig denken aan een oude foto, die ik een jaar of 6 geleden heb gemaakt in de tuin van een studentenhuis (oud huis, eng). Die heb ik maar even opgezocht en ingescand. Deze foto heb ik gemaakt met een gewone analoge Olympus camera, ik wilde graag de sneeuw op de gevoelige plaat krijgen.

[afbeelding]

Voor de duidelijkheid: Dit is sneeuw. Interessant, toch? Believers zouden hier wel honderden orbs herkennen. Okee, er zitten sneeuwvlokken bij die erg dicht bij de lens kwamen (en de flits) en daardoor wel heel erg wit zijn, maar een hoop andere sneeuwvlokken lijken wel heel erg op de zogenaamde orbs die we hier al hebben gezien.

Voor mij is het duidelijk. Voor jullie ook?
Nietus, het mag toch wel algemeen bekend zijn dat er erg veel geesten verschijnen als het sneeuwt. Daar houden ze van, net als regen en stoffige omgevingen.
pi_33813832
Definitief GEEN nieuw seizoen 'Er is Zoveel Meer'
--------------------------------------------------------------------------------

Na al de slechte berichten over Robbert van den Broeke zal het programma van Irene Moors & Robbert van den Broeke niet terugkeren! Dat meldde Yorin FM vanmorgen rond de klok van half 9.
Van den Broeke had zich voorgedaan als een soort 'helderziende', zoals Skeptisch meldde een paar weken geleden.

http://carloirenewebsite.web-log.nl/
pi_33813979
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 22:02 schreef Knarf het volgende:

[..]

Nietus, het mag toch wel algemeen bekend zijn dat er erg veel geesten verschijnen als het sneeuwt. Daar houden ze van, net als regen en stoffige omgevingen.
Daar had ik nog niet aan gedacht stoffige, natte en sneeuwige omgevingen hebben inderdaad blijkbaar een enorme aantrekkingskracht op geesten! Ik wil best nog een stap verder gaan: Volgens mij voelen geesten zich bijzonder sterk aangetrokken tot omgevingen met veel naieve, domme, snelgelovige en labiele mensen
Het meervoud van lef is leven
pi_33813993
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 21:54 schreef troje het volgende:
Leuk, weer die orbs discussie. Ik moest toevallig denken aan een oude foto, die ik een jaar of 6 geleden heb gemaakt in de tuin van een studentenhuis (oud huis, eng). Die heb ik maar even opgezocht en ingescand. Deze foto heb ik gemaakt met een gewone analoge Olympus camera, ik wilde graag de sneeuw op de gevoelige plaat krijgen.

[afbeelding]

Voor de duidelijkheid: Dit is sneeuw. Interessant, toch? Believers zouden hier wel honderden orbs herkennen. Okee, er zitten sneeuwvlokken bij die erg dicht bij de lens kwamen (en de flits) en daardoor wel heel erg wit zijn, maar een hoop andere sneeuwvlokken lijken wel heel erg op de zogenaamde orbs die we hier al hebben gezien.

Voor mij is het duidelijk. Voor jullie ook?
Top foto, ja, doet me denken aan onze orbs foto's...maar dan met vloeistof, niet met sneeuw.
pi_33814106
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 22:03 schreef Micheleangelo het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------

Na al de slechte berichten over Robbert van den Broeke zal het programma van Irene Moors & Robbert van den Broeke niet terugkeren! Dat meldde Yorin FM vanmorgen rond de klok van half 9.
Van den Broeke had zich voorgedaan als een soort 'helderziende', zoals Skeptisch meldde een paar weken geleden.

! En de herhalingen, komen die nog wel? Ik zou ook wel eens weten of Robbert hier en beetje of zelfs veel geld voor gekregen heeft. Misschien is dat echt niet zoveel, gezien het feit dat de man van Moors (waarschijnlijk) de website van Robbert maakte, lijkt op een budget zaak.
pi_33814202
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 22:07 schreef Stenny het volgende:

[..]

Top foto, ja, doet me denken aan onze orbs foto's...maar dan met vloeistof, niet met sneeuw.
Vloeistof, sneeuw, technisch weinig verschil, zo lijkt me
pi_33814234
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 21:51 schreef Micheleangelo het volgende:

[..]

Bij het eerste filmpje zie je duidelijk een 'knik' in de baan van het lichtje, die precies samenvalt met waar de muur in de vloer overgaat. => lichtje dat op de muur schijnt. Laserpointer?
Hallo Micheleangelo ik had nog een berichtje geplaatst, misschien overzien
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Een laserpen die achter voorwerpen langs gaat? Vreemd....
Als je goed kijkt en herhaaldelijk kijkt zie je dat het lichtje op de muur geprojecteerd is en achter de deur begint, het maakt namelijk ook een hoek en ik kan niet zeggen dat het ergens achterdoor gaat. Niets vreemds aan, heel nep. Is mijn mening dan.

Tulio.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33814328
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 22:14 schreef Tulio het volgende:

[..]

Hallo Micheleangelo ik had nog een berichtje geplaatst, misschien overzien
[..]
Ik wilde alleen maar kijken of jij ook wel oplette...
pi_33814389
quote:

Hé jammer, ik had best nog wel wat van hem willen zien. Maar ik denk dat alles toch maar herhaling zou zijn van het voorgaande. Daaaaag Robbert jammer
.
pi_33814437
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 22:16 schreef Micheleangelo het volgende:

[..]

Ik wilde alleen maar kijken of jij ook wel oplette...
Fijn van je, dank je
.
pi_33814639
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:59 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Die Derren Brown is echt geweldig, maar om dan gelijk te concluderen dat alles te verklaren is met het talent en de kennis van manipulatie van Derren is ook een verkeerde conclusie.
daarbij maakt Derren ook gebruik van illusie, en legt niet uit hoe hij het doet.
Het is een artiest met een enorme gave. Die veel verklaart hoe je via je onderbewuste zaken in kan prenten en daarnaar te handelen, maar hij niet alles.
Ja maar als jij heel eerlijk bent kan hij alles wat een zogenaamd ""medium" kan ook. Alleen hij geeft toe dat het d.m.v. trucs gaat. Een medium zal dat altijd ontkennen. Ik geloof er daarom niet meer zo erg in. Het is nu voor mij aangetoond dat een goochelaar hetzelfde "kunstje" kan als iemand zoals Char.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 22:26:51 #64
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33814722
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:20 schreef Liefsten het volgende:

[..]

Als je terugleest, dan weet je dat Derren Brown wél uitlegt hoe hij zijn truukjes doet
waar? ik zei al... Hij legt bepaalde zaken uit.
Maar andere zaken niet.
Om daaruit te concluderen dat het overklaarbare tot nu toe verklaarbaar is door wat Derren brown doet [zoals je insinueerde], is een verkeerde conclusie.
Ik doel op het feit dat je zei: "direct overtuigt raakt alle mediums truukjes gebruiken."
gaarne dit keer de slapende smiley's achter wegen laten. Aangezien ik al heel wat uurtjes onderzoek naar Derren erop heb zitten. thanks

[ Bericht 2% gewijzigd door soulsurvivor op 07-01-2006 22:37:38 ]
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33814891
quote:

Hier "jouw" bericht van 5 januari:
http://carloirenewebsite.web-log.nl/log/4563733

Maar dit bericht is van 6 januari!:

Irene Moors in de 'Weekend'

'Irene is begiftigd met het paranormale. Het geeft haar aan de ene kant heel veel energie, maar aan de andere kant is haar ademhaling wat onrustig en zijn haar stemmingen wisselend. Ze gaat veel commentaar krijgen op haar nieuwe televisieprogramma. Toch komt er een vervolg, maar in de tweede serie zal Irene meer deskundigen aan het woord laten over het paranormale. Irene kan zelf magnetiseren, dat wil zeggen dat ze middels handoplegging mensen kan genezen. Ze heeft een bijzondere kwacht in haar handen. En ook in 2006 zal Irene weer enorm veel schoenen gaan kopen, haar schoenentic is van blijvende aard!'

http://carloirenewebsite.web-log.nl/log/4569646
pi_33815590
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 22:32 schreef Liefsten het volgende:

[..]

'Irene is begiftigd met het paranormale. Het geeft haar aan de ene kant heel veel energie, maar aan de andere kant is haar ademhaling wat onrustig en zijn haar stemmingen wisselend. Ze gaat veel commentaar krijgen op haar nieuwe televisieprogramma. Toch komt er een vervolg, maar in de tweede serie zal Irene meer deskundigen aan het woord laten over het paranormale. Irene kan zelf magnetiseren, dat wil zeggen dat ze middels handoplegging mensen kan genezen. Ze heeft een bijzondere kwacht in haar handen. En ook in 2006 zal Irene weer enorm veel schoenen gaan kopen, haar schoenentic is van blijvende aard!'

is inderdaad niet echt chronologisch, liefsten... (mooie naam trouwens )
pi_33815642
quote:

[..]

Dit vind ik persoonlijk dus echt een bullshit verhaal: het geeft haar aan de ene kant veel energie, maar aan de andere kant is haar ademhaling wat onrustig en... Ja, so what? Wat is dat voor een opsomming...
  zaterdag 7 januari 2006 @ 22:55:19 #68
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33815875
quote:

[..]

Het verhaal is uit de afgelopen weekend die donderdag(?) uitgekomen is. Dus dat verhaal is wel ouder.
pi_33815914
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 22:50 schreef Stenny het volgende:

[..]

Dit vind ik persoonlijk dus echt een bullshit verhaal: het geeft haar aan de ene kant veel energie, maar aan de andere kant is haar ademhaling wat onrustig en... Ja, so what? Wat is dat voor een opsomming...
Ik dacht precies hetzelfde. Ze doet haar best om op een niet te precieze manier te beschrijven wat ze voelt. Hyping, hyping, hyping.
pi_33816169
Derren Brown maakt een betere indruk op mij dan Robbert. Hij is eerlijk en toch is hij magisch. Hij legt duidelijk uit hoe alles werkt. Hoe voodoo werkt enz. Bedankt voor de naam.

Tulio.
.
pi_33816944
Erg jammer dat we niet meer van Robbert krijgen te zien, alhoewel...niet via Irene Moors dan...
Ik geloof absoluut nog wel in Robbert, en hoop dat we dan op een andere manier van hem zullen horen en zien.
Als er nu niet zo'n negatieve "hype" omheen was gegroeid, en er wat meer respect was geweest, en een meer afwachtende houding, om te kijken wat Robbert nog meer in zijn mars zou hebben, en niet gelijk als bezetenen te achterhalen hoe vaak hij met zijn camera klikt of wat voor "fouten" hij nog meer had...dan denk ik dat ze absoluut nog wel een deel 2 hadden gemaakt.
erg jammer weer....
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_33817041
[b]Net op Shownieuws. Robbert gaat een persconferentie geven!!! (weet nog niets meer, zag alleen het laatste stukje)[/b]
Your mind is like a parachute, it works best when it's open...
pi_33817221
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:23 schreef Agno_Sticus het volgende:
[b]Net op Shownieuws. Robbert gaat een persconferentie geven!!! (weet nog niets meer, zag alleen het laatste stukje)[/b]
Hierin zal hij natuurlijk alles ontkennen. En zoals bij alle mediums blijven/willen er mensen in geloven hoe dom de fouten van Robbert ook zijn.
pi_33817320
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:28 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Hierin zal hij natuurlijk alles ontkennen. En zoals bij alle mediums blijven/willen er mensen in geloven hoe dom de fouten van Robbert ook zijn.
Vrees ik ook. Er zijn maar twee mogelijkheden:
1. Alles ontkennen en de sceptici zwart maken
2. Vertellen dat het inderdaad allemaal 1 grote grap was om aan te tonen hoe makkelijk mensen om de tuin te leiden zijn.

Wordt vrijwel zeker 1.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:32:15 #75
137525 pikki
pok! pok !
pi_33817359
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:28 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Robert zal nog heel wat mensen laten versteld staan . Een heeeele grote come-back , in een nieuw kleedje .......
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33817377
quote:
"Mijn naam is Robbert en er zijn nu eenmaal mensen die mij niet geloven en dat is hun goed recht maar de wetenschap kan niet alles verklaren dus geeft het niet als het niet klopt wat ik laat zien!"
pi_33817428
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:52 schreef Tulio het volgende:
Een voorspelling voor 2006 van Tulio.
Ik heb het gevoel dat dit de rust voor de storm is en dat er een grote openbaring komt.

.
pi_33817450
"het is allemaal niet vervalst, het zijn geen trukjes. Ik hoor het mijn hele leven al. Maar mensen staan er niet voor open en geloven toch wat ze willen, misschien zijn ze er nog niet aan toe, want ik wil alleen maar helpen en dat vind ik belangrijker dus ga ik er toch mee door voor die mensen die er wel aan toe zijn om te weten dat er meer is, ik vind het zelf ook raar en heb er niet om gevraagd en ook al geloven jullie het niet toch is het zo; gelukkig zijn er nog genoeg mensen van goede wil kijk maar naar de brieven die ik krijg en de telefoontjes en de e-mails en kijk maar naar de verkoop van mijn boeken."

Zou die persconferentie zo iets worden? Met grote onschuldige Robbert-ogen uitgesproken?
Helpt waar hij kan!
pi_33817471
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:21 schreef Peekaboo het volgende:

Erg jammer dat we niet meer van Robbert krijgen te zien, alhoewel...niet via Irene Moors dan...
Ik geloof absoluut nog wel in Robbert, en hoop dat we dan op een andere manier van hem zullen horen en zien.
Als er nu niet zo'n negatieve "hype" omheen was gegroeid, en er wat meer respect was geweest, en een meer afwachtende houding, om te kijken wat Robbert nog meer in zijn mars zou hebben, en niet gelijk als bezetenen te achterhalen hoe vaak hij met zijn camera klikt of wat voor "fouten" hij nog meer had...dan denk ik dat ze absoluut nog wel een deel 2 hadden gemaakt.
erg jammer weer....
Ik snap jouw tolerantie niet. Zelfs als hij gaven heeft, wat heb je er dan aan als hij zo'n enorme leugenaar en bedrieger is? Je kunt hem toch nooit meer vertrouwen? Waarom moeten we respect hebben voor dit overduidelijke bedrog?
pi_33817500
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:32 schreef pikki het volgende:

[..]

Robert zal nog heel wat mensen laten versteld staan . Een heeeele grote come-back , in een nieuw kleedje .......
Hij heeft mij al versteld doen staan.
pi_33817633
quote:
erg jammer weer....
Iemand zit aantoonbaar de boel op te lichten en jij vind dat er niet genoeg respect is bij de mensen die dat proberen te ontmaskeren? In wat voor een vreemd parallel universum waarin alles is omgekeerd leef jij?
Helpt waar hij kan!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:42:00 #82
137525 pikki
pok! pok !
pi_33817653
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:36 schreef Stenny het volgende:

[..]

Hij heeft mij al versteld doen staan.
En nu zul je nog veel meer versteld staan ....afwachten maar ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33817677
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:35 schreef Micheleangelo het volgende:

[..]

Ik snap jouw tolerantie niet. Zelfs als hij gaven heeft, wat heb je er dan aan als hij zo'n enorme leugenaar en bedrieger is? Je kunt hem toch nooit meer vertrouwen? Waarom moeten we respect hebben voor dit overduidelijke bedrog?
ja als je mee gaat in die negatieve spiraal, en constant gaat denken, ja hij is nep, of hij is een bedrieger.
Ik zelf zie hem absoluut niet zo, ik geloof wel in hem, en in zijn gaven.
en denk dan ook dat we straks nog heel wat gaan zien.
maar ja, het is dan aan ieder of je het geloven wilt of niet.....
pi_33817682
quote:
Heeft iemand alles gehoord, wanneer, hoe laat enz?

Tulio.
.
pi_33817784
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:42 schreef Tulio het volgende:

[..]

Heeft iemand alles gehoord, wanneer, hoe laat enz?

Tulio.
Ben druk aan het speuren op de nieuws sites maar nog geen bevestiging gezien. Showniews wordt volgens de gids om 5:00 AM (!) herhaald...
pi_33817991
Zo te zien komt hij morgen niet in lifeandcooking....

http://www.lifeandcooking.nl/gezien/
pi_33818037
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:46 schreef Agno_Sticus het volgende:

[..]

Ben druk aan het speuren op de nieuws sites maar nog geen bevestiging gezien. Showniews wordt volgens de gids om 5:00 AM (!) herhaald...
Ik vind persconferentie nogal zwaar klinken, normaal iets voor ministers.
.
pi_33818082
Scheelt maar 1 spatie hoor: mini ster
pi_33818114
en vandaar is het een kleine stap naar: vallende ster....
pi_33818124
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:56 schreef Agno_Sticus het volgende:
Scheelt maar 1 spatie hoor: mini ster
.
pi_33818201
Ik heb het stukje helemaal gezien, was heel kort. Ze zeiden geen datum of zo van die persconferentie.
Het ging erover dat Robbert en z'n familie het heel moeilijk hadden met de kritiek of zo en dat ze een persconferentie zouden geven waarin Robbert zijn gelijk zal bewijzen

Ik ben benieuwd
  zondag 8 januari 2006 @ 00:05:13 #92
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33818351
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:59 schreef Stephanie_l het volgende:
Ik heb het stukje helemaal gezien, was heel kort. Ze zeiden geen datum of zo van die persconferentie.
Het ging erover dat Robbert en z'n familie het heel moeilijk hadden met de kritiek of zo en dat ze een persconferentie zouden geven waarin Robbert zijn gelijk zal bewijzen

Ik ben benieuwd
ben benieuwd !!!
Hoe zou het gaan bewijzen? met nieuwe foto's? Zal hij het licht laten knipperen tijdens de persconferentie? recorders klaar zou ik zo zeggen . deel 40 halen we wel.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  zondag 8 januari 2006 @ 00:09:45 #93
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_33818487
PERSCONEFERENTIE??? No shit!?

Gaat hij zeker zijn knutselwerk laten zien, en gaat hij posters ophangen met cursussen papier knippen
Ik hoop dat er snel meer bekent word...

Owjha @ Peekaboo
Dat betekent niks...
Misschien komt er wel een last minute change...

Ik ben echt benieuwd
Maximaal
4
regels
heur!
pi_33818505
Irene Moors begint voor zichzelf
tvnieuws - 22 april 2005 14:21

Televisiepresentatrice Irene Moors is onlangs haar eigen bedrijf House of Television begonnen. "Ik heb binnenkort zelfs mijn eigen tv-studio", aldus Irene. "Ik wil iets presteren en het gaat me gewoon lukken. Dat zeg ik de hele dag tegen mezelf. De bedoeling is dat ik tv-programma's ontwikkel, maar ook andere projecten voor bijvoorbeeld bedrijven of voor instore televisie. De nadruk ligt bij ons op kook-, klus- en tuintelevisie. Daarbij kun je denken aan de productie van digitale kookboeken, cursussen tuinieren op dvd en noem maar op. Daarnaast hoop ik natuurlijk nog wel het ultieme nieuwe tv-programma te bedenken. Dat moet altijd je streven zijn als je bij de televisie werkt." (Noordzee FM)

Goed gelukt...
  zondag 8 januari 2006 @ 00:11:27 #95
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_33818544
Haha, "waarin Robbert zijn gelijk zal bewijzen"...
Dat wordt weer lachen....

Ik zie Robbert binnenkort aan een hoge paal, middenin een graancirkel bungelen...
En dan zegt z'n pa dat de aliens hem gehaald hebben...

Die jongen is ziek, helaas buit z'n familie hem uit.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_33818618
quote:

... en er wat meer respect was geweest, en een meer afwachtende houding, ...
erg jammer weer....
Robbert maakt misbruik van jouw geloof in het paranormale.
Hij is geen slachtoffer van een hetze maar een oplichter.
Gezien de doorzichtige truuks waarmee hij mensen die hierin geloven toont wat zij willen zien, en gezien het geld dat hij daarvoor ontvangt, vind ik niet dat enig respect voor Robbert op zijn plaats is.

Als Robbert jou ook voor de gek heeft gehouden denk ik niet dat je boos moet worden op de boodschappers...
  zondag 8 januari 2006 @ 00:15:25 #97
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_33818648
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:14 schreef mgerben het volgende:

[..]

Robbert maakt misbruik van jouw geloof in het paranormale.
Hij is geen slachtoffer van een hetze maar een oplichter.
Gezien de doorzichtige truuks waarmee hij mensen die hierin geloven toont wat zij willen zien, en gezien het geld dat hij daarvoor ontvangt, vind ik niet dat enig respect voor Robbert op zijn plaats is.

Als Robbert jou ook voor de gek heeft gehouden denk ik niet dat je boos moet worden op de boodschappers...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_33818668
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:11 schreef matthijst het volgende:
Haha, "waarin Robbert zijn gelijk zal bewijzen"...
Dat wordt weer lachen....

Ik zie Robbert binnenkort aan een hoge paal, middenin een graancirkel bungelen...
En dan zegt z'n pa dat de aliens hem gehaald hebben...

Die jongen is ziek, helaas buit z'n familie hem uit.
Als jij aflevering 1 goed had bekeken zou je nooit zo over zijn ouders praten, ze hebben zelf gezegd dat ze het eerst ook echt niet geloofden, totdat ze het zelf zagen, en robbert dingen vertelde die hij nooit kon weten....toen moesten ze het wel geloven.
pi_33818744
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:16 schreef Peekaboo het volgende:

[..]

Als jij aflevering 1 goed had bekeken zou je nooit zo over zijn ouders praten, ze hebben zelf gezegd dat ze het eerst ook echt niet geloofden, totdat ze het zelf zagen, en robbert dingen vertelde die hij nooit kon weten....toen moesten ze het wel geloven.
...en toen belde Pa de televisie en de kranten
...en toen schreef Pa een boek
...en toen werd er opeens veel geld verdiend
...en toen kwam er het FOK-forum
...en toen...
  zondag 8 januari 2006 @ 00:19:22 #100
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_33818773
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:16 schreef Peekaboo het volgende:
Tsja, ik had niet verwacht dat z'n pa zou zeggen; "dat zoontje van mij is ziek in de kop, maar ik denk dat ik er wel geld aan kan verdienen"

En toch zeggen mensen uit de omgeving dat nou juist wél in de Nieuwe Revu
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')