wat voor een boek ben je aan het schrijvenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:22 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, ik zit er nog aan vast, maar de tijd begint te drukken, mijn tweede boek wil af.
Kerel,ik denk eerder dat straks de "sceptici" jou keihard zullen uitlachen wanneer Robbert eindelijk toegeeft dat het allemaal bedrog en verzinsels zijn van een geestesziek persoon.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh echt ik lach me de ballen uit de broek als Robbie-boy toch ooit in staat mocht zijn een foto te maken die gemaakt is terwijl meerdere mensen op zijn vingers stonden te kijken. Wat gaan jullie dan af zeg, heerlijk!
Zie hier:quote:Op zondag 8 januari 2006 11:25 schreef Aarde het volgende:
[..]
wat voor een boek ben je aan het schrijven
en wat is je eerste boek
Simpele ziel. Er zijn zat mensen die anderen voor de gek houden terwijl ze hen op de vingers kijken. "Goochelaars" noemen ze die.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
Als er mensen op zijn vingers hebben gekeken en die hebben NIET gezien dat hij iets voor de lens hield, dan IS dat bewijs.
Robbert mag met zijn cameraploeg bij me langs komen. Dan stel ik een camera op statief voor hem op, zet Robbert 10 meter verderop met een afstandsbediening... en als ie dan iets denkt te zien mag ie op het knopje drukken en FLITS! ...-> niksquote:Op zondag 8 januari 2006 11:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh echt ik lach me de ballen uit de broek als Robbie-boy toch ooit in staat mocht zijn een foto te maken die gemaakt is terwijl meerdere mensen op zijn vingers stonden te kijken. Wat gaan jullie dan af zeg, heerlijk!
ahquote:Op zondag 8 januari 2006 11:26 schreef Stenny het volgende:
[..]
Zie hier:
http://www.stenoomen.nl/includes/boeken.php
Zoals je daar kunt lezen, astrale liefde en erotiek. Maar daar zijn al een paar topics over, laten we bij Robbert blijven.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:46 schreef Aarde het volgende:
[..]
ahwat is het onderwerp van het tweede boek?
bolbliksems in een huisquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:39 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn, maar hoe dan ook, het is echt te klein om er iets over te kunnen zeggen.
Veel bolbliksems hebben mensen ook laten geloven dat ze iets paranormaals zagen...
Oh, echt, ik lach mij de ballen uit de broek als Robbert ooit voor een ander dan Irene Moors zijn kunsten vertoont en er stiekum een camera op zijn lens gericht blijkt te zijn...quote:Op zondag 8 januari 2006 11:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
owquote:Op zondag 8 januari 2006 11:59 schreef Stenny het volgende:
[..]
Zoals je daar kunt lezen, astrale liefde en erotiek. Maar daar zijn al een paar topics over, laten we bij Robbert blijven.![]()
Ja, ken je dat niet?, die komen door ramen en schoorstenen (enzovoort) in huis, een natuurkundig fenomeen, vraag het maar aan de kenners hier.quote:
Hypnose heeft altijd al een negatieve bijklank gehad, mede dankzij de sceptici. Echter, hypnose maakt iedereen mee in het dagelijks leven. Zelfs het lezen van een boek en luisteren van een muziekstuk kun je al hypnose noemen. Iemand kan niet gemanipuleerd worden door een ander persoon onder hypsnose :S in tegenstelling wat men vaak denktquote:Op zondag 8 januari 2006 11:08 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
nee hoor, Je leert alleen wel een hoop van jezelf en hoe de menselijke geest werkt en hoe makkelijk je te manipuleren bent.
en de hypnose intresseerd me niet zo. Meer het manipuleren van zinnen en woorden, zodat je mensen bepaalde zaken kan laten denken in de waan dat ze het autonoom bedacht hebben.
Ik ben geintrigeert hoe veel je onderbewuste opvangt en hoe jou bewustzijn er naar handelt.
Nu ik weet hoe "eenvoudig" dit is, en hoe bepaalde geloofssystemen opgebouwd kunnen worden heb ik meer zelfkennis gekregen.
Ok Sten, dan ga ik me daar maar eens in verdiepenquote:Op zondag 8 januari 2006 12:05 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, ken je dat niet?, die komen door ramen en schoorstenen (enzovoort) in huis, een natuurkundig fenomeen, vraag het maar aan de kenners hier.
de kans dat het je overkomt is alleen uitermate kleinquote:Op zondag 8 januari 2006 12:08 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ok Sten, dan ga ik me daar maar eens in verdiepen
quote:Op zondag 8 januari 2006 12:06 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Hypnose heeft altijd al een negatieve bijklank gehad, mede dankzij de sceptici. Echter, hypnose maakt iedereen mee in het dagelijks leven. Zelfs het lezen van een boek en luisteren van een muziekstuk kun je al hypnose noemen. Iemand kan niet gemanipuleerd worden door een ander persoon onder hypsnose :S in tegenstelling tot wat men vaak denkt![]()
Graag, en laat dan eens weten wat je er echt van vindt.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:08 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ok Sten, dan ga ik me daar maar eens in verdiepen
Dit vond ik:quote:Op zondag 8 januari 2006 12:05 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, ken je dat niet?, die komen door ramen en schoorstenen (enzovoort) in huis, een natuurkundig fenomeen, vraag het maar aan de kenners hier.
Hmm, als dat zo is dan vind ik het toch wel heel bijzonder dat de meneer van www.ghosthunter.nl het regelmatig overkomt zo te zien...:)quote:Op zondag 8 januari 2006 12:09 schreef Aarde het volgende:
[..]
de kans dat het je overkomt is alleen uitermate klein![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 10:04 schreef soulsurvivor het volgende:
moet denk ik maar eens een topic over derren brown openen.
Is bolbliksem voor jou ook paranormaal?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Graag, en laat dan eens weten wat je er echt van vindt.
hij wel , ik niet... denk denk....quote:Op zondag 8 januari 2006 12:17 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Hmm, als dat zo is dan vind ik het toch wel heel bijzonder dat de meneer van www.ghosthunter.nl het regelmatig overkomt zo te zien...:)
Ik vind de naam van de website 'Ghost hunter' ook niet bepaald serieus.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:25 schreef Aarde het volgende:
[..]
hij wel , ik niet... denk denk....
a- hij zoekt lokaties op die gevoelig zijn voor dit soort fenomenen
b- hij is vaak bij toeval op een zelfde locatie / omgeving waar dit fenomeen zich vaak voordoet
c- hij heeft een hele dikke duim
ik denk dat ghostbusters al niet meer beschikbaar wasquote:Op zondag 8 januari 2006 12:32 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik vind de naam van de website 'Ghost hunter' ook niet bepaald serieus.![]()
Tsja, een beetje commercieel en zweverig klinkt het welquote:Op zondag 8 januari 2006 12:32 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik vind de naam van de website 'Ghost hunter' ook niet bepaald serieus.![]()
maybe....ik weet het niet. Dat de site er niet echt serieus uit ziet zegt nietsquote:Op zondag 8 januari 2006 12:25 schreef Aarde het volgende:
[..]
hij wel , ik niet... denk denk....
a- hij zoekt lokaties op die gevoelig zijn voor dit soort fenomenen
b- hij is vaak bij toeval op een zelfde locatie / omgeving waar dit fenomeen zich vaak voordoet
c- hij heeft een hele dikke duim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |