wel een vliegtuig met 3550PK en 24 cilinders en 46l cylinder inhoudquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
een vliegtuig, en je bent het getal vergeten
Maar toch fijn dat je er een hebt gemaakt
de specs zijn ok, maar zou nog gaver zijn als het van een mooie bouwmachine wasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:16 schreef M5 het volgende:
[..]
wel een vliegtuig met 3550PK en 24 cilinders en 46l cylinder inhoud
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de specs zijn ok, maar zou nog gaver zijn als het van een Alfa was
ga je auto eens door de wasstraat rijden.. oh, die is al dichtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:20 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me nog steeds, zit al de hele dag achter de pc![]()
morgen door de wasstraatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:21 schreef M5 het volgende:
[..]
ga je auto eens door de wasstraat rijden.. oh, die is al dicht![]()
spelletje doen op je pc?
Inruil van de auto van m'n pa ging leukerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:35 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik weer![]()
@Herman: sommige lui zullen best zomaar wat gokken bij het taxeren (doe ik soms ook bij hokken van minder als 1500 euro). Maar normaal is een taxatie erg streng bij mij, beginnend bij: Lak inspectie (krassen, deukjes, oude schades proberen te vinden), boekjes controle (kijken of de auto alle beurten heeft gehad en waar), interieur inspectie (kijken naar schade's/slijtage), extra's (kijken welke opties de auto heeft).
Vervolgens Kilometerstand en kenteken in de computer invoeren voor een gemiddelde inkoopwaarde en NAP vergelijking, om daarna te kijken wat zo'n auto verkooptechnisch doet. Als een auto voor de handel word, nog een paar handelaren bellen om te kijken wat zij er voor geven, als de deal door gaat zal de handelaar met het hoogste bod de auto kopen (zonder dat hij de auto heeft gezien, daarom is het dus belangrijk de auto goed te bekijken).
Hoe duurder, hoe exacter de taxatie, hoewel er een omslagpunt is, als je een auto met een restwaarde van rond of boven de 100.000 euro in wilt ruilen gaat er echt niemand naar je auto kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inruil van de auto van m'n pa ging leuker
Dude van Volvo loopt mee om naar de auto te kijken, kijkt naar de lak, zegt m'n pa "Ik kan je verzekeren dat er geeneen scherm schade- of krasvrij is"![]()
!
Verder was het destijds een full options Volvo 850 T5 .... dus geen 1500euro
Dude, alle schermen moeten gewoon vernieuwd worden, misschien dat ik morgen even nog een foto maak van de auto maar hij ziet er echt NIET uit gewoonquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe duurder, hoe exacter de taxatie, hoewel er een omslagpunt is, als je een auto met een restwaarde van rond of boven de 100.000 euro in wilt ruilen gaat er echt niemand naar je auto kijken![]()
Met schade is het kut taxeren trouwens, moet je eerst schadebedrijf bellen, welke binnen 10min een taxatie voor jou moet maken zonder de auto te zien![]()
Als je geen zin hebt ga je toch niet...? Ik ga vanavond ook niet. Eerst een verjaardag van een vriend van me en daarna een feest van een vriendin van me die voor 3 maanden naar Cuba gaatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:46 schreef ook_gek het volgende:
OEH als het goed is ga ik straks op stap. Ik mag wel 2 tubes tandpasta op eten want ik heb heel veel knoflook gegeten
ik heb eigelijk helemaal geen zin om op stap te gaan
Als ik ga dan ga ik het niet laat maken.
De hemel van de auto noem je zoiets, en ach, als je auto er zo uit ziet, weet je gewoon dat je er minder voor terug krijgtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dude, alle schermen moeten gewoon vernieuwd worden, misschien dat ik morgen even nog een foto maak van de auto maar hij ziet er echt NIET uit gewoon![]()
En ik meen dat Volvo Utrecht gewoon zelf de schades repareert hoor... En de binnenkant ziet er trouwens ook niet uit, heel het plafond (of hoe noem je dat in een auto??) zit vol met krassen, scheuren en deuken
dakquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
plafond (of hoe noem je dat in een auto??)
Ben je nou nog in Den haag ofzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga vandaag ook maar eens niet op stap [14.gif]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga vandaag ook maar eens niet op stap [14.gif]
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De hemel van de auto noem je zoiets, en ach, als je auto er zo uit ziet, weet je gewoon dat je er minder voor terug krijgt![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:52 schreef Fwnk het volgende:
ik ga zo lekker film kijken bij een vriend van me
Ik dacht dat ze bij Volvo altijd met Stations racede om op te vallen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:54 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Deze staat te koop bij www.thomdejong.nl![]()
![]()
![]()
![]()
5000 euro op welk bedrag? Op 100.000 euro is het niet veel, op 10.000 wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja natuurlijkMaar een verschil van 5000 euro op dezelfde auto ging het over
Verder zegt m'n pa altijd als iemand er wat over zegt "Ach, het is een gebruiksvoorwerp"
Tjha weet je wat het is. Stappen is een grote afleiding voor me zeg maar. Kan ik er weer een week tegen aan zeg maar. Effe alles vergeten en helemaal los gaan. Je hebt de foto's gezienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt ga je toch niet...? Ik ga vanavond ook niet. Eerst een verjaardag van een vriend van me en daarna een feest van een vriendin van me die voor 3 maanden naar Cuba gaat. Daarna gewoon lekker naar huis ipv stappen want anders komt er morgen helemaal niets terecht van m'n "verplichtingen"
Verkeerd gedachtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij Volvo altijd met Stations racede om op te vallen?![]()
Nee we gaan de Prophecy 4 kijken wsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]veel plezier met zn tweeën, en succes met je vriend op de foto zetten
Ben je nou echt zo dom als je eruit ziet???quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
5000 euro op welk bedrag? Op 100.000 euro is het niet veel, op 10.000 wel.
Wat zeur je dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tjha weet je wat het is. Stappen is een grote afleiding voor me zeg maar. Kan ik er weer een week tegen aan zeg maar. Effe alles vergeten en helemaal los gaan. Je hebt de foto's gezien![]()
Dus tjha kans dat het vanavond weer zo gaat worden en dat ik ergens laat in de ochtend thuis ben. Probleem is dat ik niet kan stoppen als ik op stap ben met als gevog dat ik ergens aan het eind van de ochtend of begin van de middag thuis kan komen![]()
Lekker wijf ehquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Muziekmeisje denkt zeker dat mensen haar in dat US sjoptopic knap kunnen maken of zo
goede posthistorie ook
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom als je eruit ziet???
Er staat toch een keer of 4 dat het om een Volvo gaat...?
Morgen niks te doen nee. Ja de DVD van Najib kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat zeur je dan?Heb je morgen wat te doen dan??
Anders is het toch heerlijk om even lekker los te gaan en tot vroeg in de ochtend te feesten! En helemaal als je er dan weer een weekje tegenaan kunt
!
dikke lelijke indo met schurft op dr kopquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij alleen vermeld dat het een volvo is (en ik toevallig weet dat het een v70 is) hoe moet ik dan raden hoeveel jullie ervoor terug gekregen hebben, als ik niet eens weet hoe en wat met de auto. Als jij zegt het is een 2.4t met een bepaalde uitvoering, km-stand en bouwjaar, dan weet ik of 5000 verschil veel of weinig is.
Voor wie is het wel goed dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Morgen niks te doen nee. Ja de DVD van Najib kijken![]()
Maar stappen is zo slecht zeg maar voor mij. Iets te veel drank zeg maar![]()
Tering, dan wou of de ene dealer jullie naaien of de andere is een instelling zonder winstoogmerk gewordenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Je weet best dat het een 2.4T full options is. Kmstand is 140k meen ik en het is een van de eersten van Nederland dus ik gok bouwjaar 2000... En ja dan is 5000euro veel verschil op de inruil
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dikke lelijke indo met schurft op dr kop
waarom vraag ze neit gewoon: kaniemand de schurft van mn kop af soepen, en mn tieten, buik en kont kleiner maken?
Ik heb trouwens weer een bodywarmer gekocht vanmiddagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:05 schreef ook_gek het volgende:
ik zit te dneken om ook mijn mutsen te gaan showen in US![]()
Ik denk dat dealer 1 m'n pa weer terug wilde hebben en daarom gewoon een asociale inruilprijs heeft gegeven...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, dan wou of de ene dealer jullie naaien of de andere is een instelling zonder winstoogmerk geworden![]()
![]()
HoReCaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor wie is het wel goed dan?
Dat denk ik ook en zulke bedrijven zijn markt verziekersquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat dealer 1 m'n pa weer terug wilde hebben en daarom gewoon een asociale inruilprijs heeft gegeven...
Je hebt de helft niet meegekregen denk ik, m'n pa is juist toen hij deze kocht naar een ander gegaan omdat deze garage hem veel te weinig teruggaf. M'n pa zat al 20 jaar bij die garage maar is er toch weggegaan... Nu willen ze hem terug denk ik en bieden ze gewoon deze prijs... Maar dat is puur m'n eigen intepretatiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en zulke bedrijven zijn markt verziekersik haat zulke lui echt, daartegen kun je echt niet op. Ik vraag me ook altijd af waar ze dan van leven, aangezien ze die auto's toch ook weer moeten verkopen met garantie en dergelijke.
Das wel netjesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:21 schreef ThaFreak het volgende:
vandaag nieuw 0km blok besteld voor de polo op kosten vanpon
![]()
inbouw wordt ook geheel door hun gedaan![]()
helemaal [afbeelding]
niet de eerste vw-bak wat het begeeftquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:29 schreef M5 het volgende:
[..]
Das wel netjes.
Ik ken nog iemand met een '01 Polo TDI 100 pk Highline, die na 100.000km al versleten lager heeft aan z'n versnellingsbak.
Mensen die maat weten te houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor wie is het wel goed dan?
Gek he als je een 100pk benzine 5 bak van een 1.4 pakt, wat aanpast voor stevigheid en overbrengingen en die vervolgens aan een 1.9 TDI hangtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet de eerste vw-bak wat het begeeft![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:21 schreef ThaFreak het volgende:
vandaag nieuw 0km blok besteld voor de polo op kosten vanpon
![]()
inbouw wordt ook geheel door hun gedaan![]()
helemaal [afbeelding]
Ik had de mijne aan vanmiddagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb trouwens weer een bodywarmer gekocht vanmiddag
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder nog wat kunnen regelen qua werk??
woensdag afspraak om daar even over te gaan praten.......hoofdverantwoordelijke voor klanttevredenheid heeft dit voor mij geregeld......quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:35 schreef PeuRac het volgende:
Goed geregeld TFen wat Herman zegt, verder nog wat gedaan van hun kant?
latere modellen zijn idd iets verstevigd......maar de kwaliteit is gewoon prutquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:33 schreef M5 het volgende:
[..]
Gek he als je een 100pk benzine 5 bak van een 1.4 pakt, wat aanpast voor stevigheid en overbrengingen en die vervolgens aan een 1.9 TDI hangt![]()
![]()
Nicequote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
woensdag afspraak om daar even over te gaan praten.......hoofdverantwoordelijke voor klanttevredenheid heeft dit voor mij geregeld......
moet alleen nog even voor mezelf bekijken wat ik zelf precies wil kwa werkgebied!
www.alfaromeo.nlquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
latere modellen zijn idd iets verstevigd......maar de kwaliteit is gewoon prut![]()
jupz markten genoeg bij pon.......meer internationaal lijkt me ook lijp.....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nicelekker veel mogelijkheden bij Pon
je kan alle kanten op in veel verschillende markten.
overeenkomstenquote:
Internationaal is ook heel stoer jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jupz markten genoeg bij pon.......meer internationaal lijkt me ook lijp.....![]()
[..]
overeenkomsten![]()
als je een versnellings bak die normaal aan een motor met 128 Nm hangt, gaat gebruiken voor een motor met 240 Nm zonder dat je het echt flink verstevigd ben je best prutsig bezig. Maar Alfa is ook niet top hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee geen overenkomsten, Alfa is beter![]()
Zelfs bij meer als 25% tuning voldoet een standaard versnellingsbak
![]()
Wat een boer niet kent freet ie niet geloof ik hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Het voordeel van in de groet stad wonen, is dat je elke dag eten uit een andere cultuur kunt nemen
vandaag kipsaté gehad bij de Surinamer
gister kipsaté gehad bij de Hapsnap (nederlnadsers)
eersgister kipsaté gehad bij de Egyptenaar
Morgen gaan we chinees eten denk ik
sommige onderdelen worden zo lang doorgebruikt dat ze de vooruitgang van de overige onderdelen niet aan kunnen....... bak------------->vermogenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Internationaal is ook heel stoer ja![]()
Nee geen overenkomsten, Alfa is beter![]()
Zelfs bij meer als 25% tuning voldoet een standaard versnellingsbak
![]()
elk merk heeft zo'n z'n ding, maar iedereen in de auto wereld weet dat VW niet zo perfect is als wordt beweerd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sommige onderdelen worden zo lang doorgebruikt dat ze de vooruitgang van de overige onderdelen niet aan kunnen....... bak------------->vermogen
+ dat de kwaliteit van sommige producten gewoon rot is, waterpomp bv, electrische onderdelen van de achterlichten bv ook![]()
kan het niet helemaal precies meer nakijken maar wat systeem hier thuis zegt dat tot model 6n2 de bakken niet verschillen (behalve de bak-ratio's dan)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:53 schreef M5 het volgende:
[..]
als je een versnellings bak die normaal aan een motor met 128 Nm hangt, gaat gebruiken voor een motor met 240 Nm zonder dat je het echt flink verstevigd ben je best prutsig bezig. Maar Alfa is ook niet top hoor.
quote:
6n2 is net één model ouder dan die waar ik het overhad. 9N is dat geloof ik. maar goed is een lease auto. en ik weet dat iig niet zo eentje hoef op de 2e hands marktquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan het niet helemaal precies meer nakijken maar wat systeem hier thuis zegt dat tot model 6n2 de bakken niet verschillen (behalve de bak-ratio's dan)
peterselie kauwenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:46 schreef ook_gek het volgende:
OEH als het goed is ga ik straks op stap. Ik mag wel 2 tubes tandpasta op eten want ik heb heel veel knoflook gegeten
ik heb eigelijk helemaal geen zin om op stap te gaan
Als ik ga dan ga ik het niet laat maken.
Ik ben gevlucht naar m'n ouders ivm mn huisgenoot.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik word gek van mn schoonmoederde hele tidj zappen,en de Tv luider zetten
en er dan zdlf nog luider overheen gaan schreeuwen
Ik ga zo mn oordoppen indoen denk ik
oe en het gaat de goede kant uit bij de sc over bewerktquote:
Je kan echt niet wachten om te verhuizen hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben gevlucht naar m'n ouders ivm mn huisgenoot.
niet meer nodig ik heb de slimste beslissing genomen voor me zelf.quote:
kun je het toch doen, voor je oudersquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet meer nodig ik heb de slimste beslissing genomen voor me zelf.
Ik ga niet stappen.
nee die verklaarde me al voor mogol als ik zou gaanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
kun je het toch doen, voor je ouders
de laatste loodjes jongenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben gevlucht naar m'n ouders ivm mn huisgenoot.
Ja, en in het topic zelf beginnen mensen het ook in te zien.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe en het gaat de goede kant uit bij de sc over bewerkt
ik kop m niet in vandaagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee die verklaarde me al voor mogol als ik zou gaan![]()
ik had het over je knoflookodeurquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee die verklaarde me al voor mogol als ik zou gaan![]()
Ik ben nu uitzonderlijk kwaad, met een verdomd goeie reden ook, maar goed dat ga ik niet op het net slingeren.quote:
Betersquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, en in het topic zelf beginnen mensen het ook in te zien.
Snapt muziekmeisje al dat de beste manierom haar mooi op een foto te krijgen in het donker is?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, en in het topic zelf beginnen mensen het ook in te zien.
watskeburt dan? Toch niet die huisgenoot van je he?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben nu uitzonderlijk kwaad, met een verdomd goeie reden ook, maar goed dat ga ik niet op het net slingeren.
oh datquote:
Hij heeft geneukt op je platencollectiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben nu uitzonderlijk kwaad, met een verdomd goeie reden ook, maar goed dat ga ik niet op het net slingeren.
met geen enkele vorm van licht?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Snapt muziekmeisje al dat de beste manierom haar mooi op een foto te krijgen in het donker is?
Jij vind haar ook erg he?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
met geen enkele vorm van licht?
nah vast niet
behoorlijkquote:
ja zeg het nou maar gewoon want ik ben ook benieuwd hoe hij gereageerd heeft op je brief etc.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
watskeburt dan? Toch niet die huisgenoot van je he?
Top film iddquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:36 schreef BoJo het volgende:
* BoJo net Vet Hard gekeken heeft.. wat een malle film![]()
![]()
die is superquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:36 schreef BoJo het volgende:
![]()
Die is echt geniaalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:36 schreef BoJo het volgende:
![]()
22 maart, Maastricht, Theaterquote:
mij ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:44 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben het Schnitzelparadijs aan het downloaden, die lijkt me ook wel geinig!
alleen al de titel doet me huiverenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:44 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben het Schnitzelparadijs aan het downloaden, die lijkt me ook wel geinig!
Welnee, ze heeft zijn leeftijd ongeveer, dus ze is voor hem waarschijnlijk wel neukbaarquote:
ooit wel danquote:
Geen idee, heb het kaartje gekregenquote:
ik neuk niet met artiestenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welnee, ze heeft zijn leeftijd ongeveer, dus ze is voor hem waarschijnlijk wel neukbaar![]()
probeer het nogges en dan plaatsenquote:
Maar dat vrouwtje wat er in mee speelt.......quote:
waar gaat het uberhaupt over?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef Thermo het volgende:
[..]
Maar dat vrouwtje wat er in mee speelt.......![]()
Neuh.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:02 schreef PeuRac het volgende:
Geen gezeik meer met/over Tim/ouders van Tim ??
Ik ken geen enkele vrouw welke zo wispelturig is als jijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh.
Ik ben met hem wezen winkelen vandaag. Voor de auto.
Geen idee, voorstukje gezien + clip en daar komt zij goed naar voren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
waar gaat het uberhaupt over?
Ik zie nu alleen voor me een tirolerdecor met wijven met blond haar, dikke tieten en een foute skischool
roflquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh.
Ik ben met hem wezen winkelen vandaag. Voor de auto.
ik wacht wel ff op de responses hieroquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:05 schreef Thermo het volgende:
[..]
Geen idee, voorstukje gezien + clip en daar komt zij goed naar voren.
En ze stond in ad magazine ofzo.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik wacht wel ff op de responses hiero
Ik hou niet van blond, maar voor haar maak ik een uitzondering.quote:
Ah dat cheerleadersnolletje, ja die ken ik welquote:
Juist, gewoon zo fout dat het weer heerlijk is, je snapt het, als vrouw zijndequote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ah dat cheerleadersnolletje, ja die ken ik wel
Heerlijk hoe die kan doen
Ja, idem.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:10 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik hou niet van blond, maar voor haar maak ik een uitzondering.
foute films, zijn mijn favo'squote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:12 schreef Thermo het volgende:
[..]
Juist, gewoon zo fout dat het weer heerlijk is, je snapt het, als vrouw zijnde
Nou, er zijn grenzen aan alles.quote:
Return of the living deadquote:
Die is fokkin geniaal manquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:15 schreef Thermo het volgende:
[..]
Nou, er zijn grenzen aan alles.
Behalve bubble boy... die is ultiem
Army of Darknessquote:
Harold and Kumar Go to whitecastlequote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die is fokkin geniaal man
En whitecastle & nog iets... Je krijgt of zin in burgers, of zin in weed met die film
die 2 zijn geniaal!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die is fokkin geniaal man
En whitecastle & nog iets... Je krijgt of zin in burgers, of zin in weed met die film
die jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Harold and Kumar Go to whitecastlegeniaal die film
![]()
nou dan slaap lekkerquote:
die serie was ook altijd superquote:
film slutquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:25 schreef Mukie het volgende:
speaking of films, ik ga dr nog eentje kijken
Wil het niet met fotoshoppen?quote:
zal ik jou eens even lekker in je bek schijten?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:32 schreef PeuRac het volgende:
wie komt mij ff wat te eten brengen, t liefst warm![]()
Als je even op straat gaat staan kom er vast een aardige meneer die z'n warme hap in je keel wil laten glijen hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:32 schreef PeuRac het volgende:
wie komt mij ff wat te eten brengen, t liefst warm![]()
de gemiddelde flikker kan beter krijgen hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je even op straat gaat staan kom er vast een aardige meneer die z'n warme hap in je keel wil laten glijen hoor
of je bent te kritisch voor jezelfquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee
ben die chevy lelijker aan het maken dan ik al gedaan had![]()
En jij was 13?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra word morgen 27
Op haar verjaardag word ik er altijd aan heinnerd dat ze zo oud is
Welke?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:25 schreef Mukie het volgende:
speaking of films, ik ga dr nog eentje kijken
Orgineel:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of je bent te kritisch voor jezelfPost eens?
omg... ! 7 januariquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:45 schreef ook_gek het volgende:
Hey Thermo de beste wensen nog he
Ja hej jij was elke keer niet onlinequote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Orgineel:
[afbeelding]
Eerste shop:
[afbeelding]
Voortgekloot![]()
[afbeelding]
Mijn excuses, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja hej jij was elke keer niet online
Tjabboquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:57 schreef Tjabbo het volgende:
hehe eindelijk terug uit geleen gekomen vanavond tegen 18:00h (vanochtend vroeg weg gegaan).
ff gedouched net uit eten geweest (). Nu picts posten van wat voor zut ik opgehaald heb:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja maar deze stoelen kreeg ik erbij.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:59 schreef Thermo het volgende:
Ik wilde net vragen, krijg je die stoelen schoon?
En je had toch leer al?
whehe, de 24 uurs dienst die op zaterdagavond een auto haalt, terwijl hij donderdag (of washet nog eerder?) al kapot was?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:14 schreef ThaFreak het volgende:
hehe zijn ze nu nog langsgekomen om de polo op de halen met de 24uurs dienst![]()
lui sporen niet helemaal volgens mij![]()
lees je eens inquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe, de 24 uurs dienst die op zaterdagavond een auto haalt, terwijl hij donderdag (of washet nog eerder?) al kapot was?![]()
Ik denk dat ik ze idd nog wel weer goed krijg.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:13 schreef GizartFRL het volgende:
Stoelen zijn zeer goed nog te redden als ik dit zo zie.
Heb zelf eens stoelen en achterbank uit een uitgebrande auto gehaald ( twas halfleer) en dat met de stoomcleaner en een bepaald goedje laten schoonmaken.
Zag er weer als nieuw uit.
Stock 235pk, 6.5s 0-100 top 260quote:PS tjabbo, wat zijn de specs voor je auto?
Das kut, waarover?quote:
lijkt er verdacht veel op, en dat vanuit amersfoortquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:22 schreef PeuRac het volgende:
Ziet er goed uit Tjabbo![]()
@Tf, tering, hebben ze niks te doen ofso![]()
![]()
Ik ben blij dat mijn ouders geen verstand van computers hebben, en ik ook nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
omdat het een eigenwijze lul is
ineens knalt het netwerk vanaf de switch er hier uit al een aantal dagen achterlkaar... en ik weet dat ie fanatiek zit te downloaden met emule. Maar goed er zat ook een cheap ass switch tussen eerst, server rebooten andere switch los halen helpt niks alleen de "hoofd" switch zeg maar. Als je daar de stroom af trekt en daarna erop dan doet alles het weer.
Dus ik zei begin deze week van ja het zou door emule kunnen komen omdat hij die dag en nacht aan laat staan, wellicht maakt ie zoveel connecties dat de switch over z'n nek gaat. Maar nee het zou daar niet aan kunnen liggen volgens hem. Dus ik denk dan is het die cheap ass switch, dus ik een andere dure switch gekocht van linksys en nu net ging ie weer plat. Psies hetzelfde dus.
Kijk ik op emule, staat me daar toch een lijst in![]()
Dus ik kwaad en zeg ik ga nu die emule uitzetten en als het netwerk up blijft krijg ik het geld terug van je voor die switch. Hij helemaal over de zeik, moeder over de zeik dat ik onzinnig geld uitgegeven heb door zijn eigenwijsheid.
gezellig![]()
eerder eigenwijze vaders die het altijd beter denken te wetenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:30 schreef Tjabbo het volgende:
n00bs en thuisnetwerken
sorry bojo, nofi
Vaders weten het altijd beterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
eerder eigenwijze vaders die het altijd beter denken te weten
en ja ons netwerk is een zooitje maar deed het altijd prima![]()
Word jij al bijna vader?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Vaders weten het altijd beter
right....
LOL, altijd leuk vaders die ongelijk hebben maar dat weigeren toe te gevenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
omdat het een eigenwijze lul is
ineens knalt het netwerk vanaf de switch er hier uit al een aantal dagen achterlkaar... en ik weet dat ie fanatiek zit te downloaden met emule. Maar goed er zat ook een cheap ass switch tussen eerst, server rebooten andere switch los halen helpt niks alleen de "hoofd" switch zeg maar. Als je daar de stroom af trekt en daarna erop dan doet alles het weer.
Dus ik zei begin deze week van ja het zou door emule kunnen komen omdat hij die dag en nacht aan laat staan, wellicht maakt ie zoveel connecties dat de switch over z'n nek gaat. Maar nee het zou daar niet aan kunnen liggen volgens hem. Dus ik denk dan is het die cheap ass switch, dus ik een andere dure switch gekocht van linksys en nu net ging ie weer plat. Psies hetzelfde dus.
Kijk ik op emule, staat me daar toch een lijst in![]()
Dus ik kwaad en zeg ik ga nu die emule uitzetten en als het netwerk up blijft krijg ik het geld terug van je voor die switch. Hij helemaal over de zeik, moeder over de zeik dat ik onzinnig geld uitgegeven heb door zijn eigenwijsheid.
gezellig![]()
heeft hij al meer dan 3 hele zinnen getypt dan op die veel te kleine kut-interface?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:42 schreef PeuRac het volgende:
Ik zit trouwen al gewoon meer als een uur met iemand op msn, die op een verjaardag zit, maar hij verveelt zich zo dat hij op z'n telefoon/pda t msn maar aangegooid heeft![]()
![]()
Eigenlijk best wel jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
heeft hij al meer dan 3 hele zinnen getypt dan op die veel te kleine kut-interface?
De mijne is standaard 122 PK, 7,4s 0-100 top 210quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze idd nog wel weer goed krijg.
Maar ik wil toch de leren bekleding houden dus deze gaan in de verkoop of in opslag als reserve.
[..]
Stock 235pk, 6.5s 0-100 top 260
mijn blok wordt op het moment gerebuild.
wat word er gedaan? :
- onderblok vlakken + honen
- nieuwe zuiger- en schraapveren
- nieuwe lagers
- klepzetels vernieuwd + nieuwe kleppen (uiteraard)
- stalen koppakking met ARP kopbouten.
Mods:
550cc NipponDenso injectoren (440cc is stock)
Lexus V8 AFM Sensor
HKS EVC Boostcontroller
Custom open air intake
3" JBLMK3 turbo elbow
2.5" custom open (free flow) downpipe
2.5" open uitlaatsyteem (beide cats verwijderd dus. gewoon een holle pijp vanaf de turbo tot aan de demper)
Ebay AFPR
Zeitronix ZT2 Wideband controller
Rebuilt CT-26 (stock) turbo. High boost ligt op 0.8bar. stock is 0.4 dacht ik
Dat was het wel zo'n beetje eerst.
*eensch*quote:
Beterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:51 schreef ook_gek het volgende:
Hier thuis gaat het beter. Ze geloven alles wat ik zeg![]()
En ze hebben net een nieuwe all in one HP printer gekocht. En de ouwe (5 maanden oud ) staat op mijn kamer opeens![]()
Is je compressie ver omlaag gebracht?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
De mijne is standaard 122 PK, 7,4s 0-100 top 210
Mijn blok is gerebuild.
Wat is er gedaan:
Nieuwe zuiger veren.
Nieuwe lagers.
Koprevisie.
2 koppakingen met decompressieplaat van DP engineering.
Mods:
Regelbare injectoren inclusief piggyback motormanagementsysteem.
MAP sensor ipv luchtmassameter
Open luchfilter.
Volvo 460 Intercooler
TD04 Turbo van Impreza GT Turbo. Inclusief nieuwe pakkingen.
Costum exhaust manifold van RJB systems
3"downpipe.
2" rechte buis naar achteren
Remus Einddemper.
Systeem draait nu op 0.6 bar vermogen onbekend.
Todo als de auto nog langer blijft:
3" RVS uitlaat met custom demper van RJB systems.
Big brake conversie naar 306 GTI.
Koni Sportset.
Grotere intercooler.
En dat alles op 900 KG.![]()
quote:Verfilming van de futuristische animatieserie met Charlize Theron als de sexy rebel Aeon Flux die 400 jaar in de toekomst strijdt tegen het regime
Regie: Karyn Kusama
Cast: Charlize Theron, Marton Csokas, Frances McDormand
Genre: Actie, Science Fiction, Avonturenfilm
Lengte: 93 minuten
Verwacht: 23 februari 2006
WTF doe jij hier danquote:
Lekker slim ik heb je op msn mogolquote:Op zondag 8 januari 2006 00:35 schreef darkbahamutclan het volgende:
Kijken of je me nog kent. Maar dat antwoord is ja dus
uhhhquote:Op zondag 8 januari 2006 00:44 schreef ook_gek het volgende:
kansloos ten top.
10 uur en 50 min in 7 dagen weg gebeld
Ik ben een bel sletquote:
Gewoon stoppenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:11 schreef Thermo het volgende:
Wat een mens moet doen om zijn afstuderen af te ronden.. beuh
Even gewon snel uit mijn tel rekening gehaald. En dit gaat bijna heel mijn tel rekening door zoquote:Datum tijd telefoonnummer Duuur
12-12-05 00:43:32 xxxxxxxxx 01:20:50
13-11-05 0038:49 xxxxxxxxxx 00:43:40
14-12-05 01:03:34 xxxxxxxxxx 01:07:34
Trustenquote:
Ja daar wordt i k ook hlemelaal leip van jaquote:Op zondag 8 januari 2006 01:11 schreef Thermo het volgende:
Wat een mens moet doen om zijn afstuderen af te ronden.. beuh
Herman, ik ben niet gaan stappen omdat het de slimste beslissing was voor me zelf.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja daar wordt i k ook hlemelaal leip van ja![]()
![]()
Hoe fucking gverstangid van jezelfquote:Op zondag 8 januari 2006 02:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Herman, ik ben niet gaan stappen omdat het de slimste beslissing was voor me zelf.
Goed he![]()
Uhm jaquote:Op zondag 8 januari 2006 02:44 schreef hermandeperman het volgende:
voor het eerst dezee week??// ;o
Wie weet dat het helpt. Maar de stro rum is opquote:Op zondag 8 januari 2006 04:48 schreef eer-ik het volgende:
moet je effe een flinke at stroh 80 nemen. Wedden dat je dat slaapt?
Ik ga ook lekker onder den wol iig.!
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Even gewon snel uit mijn tel rekening gehaald. En dit gaat bijna heel mijn tel rekening door zo![]()
same herequote:Op zondag 8 januari 2006 10:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Ik ben echt van de korte gesprekkenTot the point en snel weer ophangen
six degrees of separation nog gekekenquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 11:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wow, iemand die het uit zihzelf herinnerd
oh ja, je bent een vrouwquote:Op zondag 8 januari 2006 11:35 schreef Mukie het volgende:
[..]ik ben dr zo eentje die dat soort dingen onthoudt
Is er nog iets bijlees waardigs geschied?quote:Op zondag 8 januari 2006 11:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoe:We
Ik was in 2 minuten klaar met bijlezenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is er nog iets bijlees waardigs geschied?
in US wel met Ook_gekquote:Op zondag 8 januari 2006 11:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was in 2 minuten klaar met bijlezen![]()
Maar geen rellen of schokkende gebeurtenissen i ieder geval
hihihiquote:Als je miljoenen boeken gaat verkopen, blijf je wel nog gewoon bij ons werken he![]()
sjoewequote:
Boeken?quote:Op zondag 8 januari 2006 11:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
in US wel met Ook_gek
ow en ik heb een lieve baas
[..]
hihihi
ik ookquote:Op zondag 8 januari 2006 11:54 schreef Fwnk het volgende:
Godver, ik denk, ik blijf tot 10:00 liggen word ik net pas wakker
rwhp.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
op de achterwielen of op de motor?
En wat weegt zo'n Supra?
ik ben mn eigen boek aant schrijvenquote:
Ja die van een Supra MKIII natuurlijk.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:23 schreef Mukie het volgende:
euj Tjabbo welke stoelen zijn dat?
Die lijken op die van mn nx alleen iets lichter.
volgens mij kunnen die zo in die van mijquote:Op zondag 8 januari 2006 12:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja die van een Supra MKIII natuurlijk.
ligt natuurlijk ook aan je torque (en je redline), maar ik zit met 1510kg en 300 rwhp in 5 sec. op de 100quote:Op zondag 8 januari 2006 12:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
rwhp.
En hij weegt 1650 kilo, dus zo hard zal het alsnog niet gaan
tenminste, niet in je beleving.
ik heb nog een rechterstoel nodig omdat dr in de bekleding brandgaatjes zittenquote:
ik wil wel hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
735, wie stelt zich vrijwillig?
ik ben eventueel wel bereid als niemand anders bezig is? maar kan wel even duren ivm trage PC....
laat maar,ben al bezig met de BMW 735quote:Op zondag 8 januari 2006 12:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik wil wel hoor
ff kijken of er wat moois is
Uiteraard. Maar ik ga als het kan dit jaar nog wel een keer dyno-en.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ligt natuurlijk ook aan je torque (en je redline), maar ik zit met 1510kg en 300 rwhp in 5 sec. op de 100
hoe voorspelbaarquote:Op zondag 8 januari 2006 12:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
laat maar,ben al bezig met de BMW 735
Ligt er maar net aan wat je ervoor wilt gevenquote:Op zondag 8 januari 2006 12:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb nog een rechterstoel nodig omdat dr in de bekleding brandgaatjes zitten
Maar dan zou ik alles moeten nemen ivm kleurverschil
En dat zie ik nu nog niet zo zitten, wil eerst ff sparen voor mn Tenzo wing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |