Ik ben blij dat mijn ouders geen verstand van computers hebben, en ik ook nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
omdat het een eigenwijze lul is
ineens knalt het netwerk vanaf de switch er hier uit al een aantal dagen achterlkaar... en ik weet dat ie fanatiek zit te downloaden met emule. Maar goed er zat ook een cheap ass switch tussen eerst, server rebooten andere switch los halen helpt niks alleen de "hoofd" switch zeg maar. Als je daar de stroom af trekt en daarna erop dan doet alles het weer.
Dus ik zei begin deze week van ja het zou door emule kunnen komen omdat hij die dag en nacht aan laat staan, wellicht maakt ie zoveel connecties dat de switch over z'n nek gaat. Maar nee het zou daar niet aan kunnen liggen volgens hem. Dus ik denk dan is het die cheap ass switch, dus ik een andere dure switch gekocht van linksys en nu net ging ie weer plat. Psies hetzelfde dus.
Kijk ik op emule, staat me daar toch een lijst in![]()
Dus ik kwaad en zeg ik ga nu die emule uitzetten en als het netwerk up blijft krijg ik het geld terug van je voor die switch. Hij helemaal over de zeik, moeder over de zeik dat ik onzinnig geld uitgegeven heb door zijn eigenwijsheid.
gezellig![]()
eerder eigenwijze vaders die het altijd beter denken te wetenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:30 schreef Tjabbo het volgende:
n00bs en thuisnetwerken
sorry bojo, nofi
Vaders weten het altijd beterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
eerder eigenwijze vaders die het altijd beter denken te weten
en ja ons netwerk is een zooitje maar deed het altijd prima![]()
Word jij al bijna vader?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Vaders weten het altijd beter
right....
LOL, altijd leuk vaders die ongelijk hebben maar dat weigeren toe te gevenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
omdat het een eigenwijze lul is
ineens knalt het netwerk vanaf de switch er hier uit al een aantal dagen achterlkaar... en ik weet dat ie fanatiek zit te downloaden met emule. Maar goed er zat ook een cheap ass switch tussen eerst, server rebooten andere switch los halen helpt niks alleen de "hoofd" switch zeg maar. Als je daar de stroom af trekt en daarna erop dan doet alles het weer.
Dus ik zei begin deze week van ja het zou door emule kunnen komen omdat hij die dag en nacht aan laat staan, wellicht maakt ie zoveel connecties dat de switch over z'n nek gaat. Maar nee het zou daar niet aan kunnen liggen volgens hem. Dus ik denk dan is het die cheap ass switch, dus ik een andere dure switch gekocht van linksys en nu net ging ie weer plat. Psies hetzelfde dus.
Kijk ik op emule, staat me daar toch een lijst in![]()
Dus ik kwaad en zeg ik ga nu die emule uitzetten en als het netwerk up blijft krijg ik het geld terug van je voor die switch. Hij helemaal over de zeik, moeder over de zeik dat ik onzinnig geld uitgegeven heb door zijn eigenwijsheid.
gezellig![]()
heeft hij al meer dan 3 hele zinnen getypt dan op die veel te kleine kut-interface?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:42 schreef PeuRac het volgende:
Ik zit trouwen al gewoon meer als een uur met iemand op msn, die op een verjaardag zit, maar hij verveelt zich zo dat hij op z'n telefoon/pda t msn maar aangegooid heeft![]()
![]()
Eigenlijk best wel jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
heeft hij al meer dan 3 hele zinnen getypt dan op die veel te kleine kut-interface?
De mijne is standaard 122 PK, 7,4s 0-100 top 210quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze idd nog wel weer goed krijg.
Maar ik wil toch de leren bekleding houden dus deze gaan in de verkoop of in opslag als reserve.
[..]
Stock 235pk, 6.5s 0-100 top 260
mijn blok wordt op het moment gerebuild.
wat word er gedaan? :
- onderblok vlakken + honen
- nieuwe zuiger- en schraapveren
- nieuwe lagers
- klepzetels vernieuwd + nieuwe kleppen (uiteraard)
- stalen koppakking met ARP kopbouten.
Mods:
550cc NipponDenso injectoren (440cc is stock)
Lexus V8 AFM Sensor
HKS EVC Boostcontroller
Custom open air intake
3" JBLMK3 turbo elbow
2.5" custom open (free flow) downpipe
2.5" open uitlaatsyteem (beide cats verwijderd dus. gewoon een holle pijp vanaf de turbo tot aan de demper)
Ebay AFPR
Zeitronix ZT2 Wideband controller
Rebuilt CT-26 (stock) turbo. High boost ligt op 0.8bar. stock is 0.4 dacht ik
Dat was het wel zo'n beetje eerst.
*eensch*quote:
Beterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:51 schreef ook_gek het volgende:
Hier thuis gaat het beter. Ze geloven alles wat ik zeg![]()
En ze hebben net een nieuwe all in one HP printer gekocht. En de ouwe (5 maanden oud ) staat op mijn kamer opeens![]()
Is je compressie ver omlaag gebracht?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
De mijne is standaard 122 PK, 7,4s 0-100 top 210
Mijn blok is gerebuild.
Wat is er gedaan:
Nieuwe zuiger veren.
Nieuwe lagers.
Koprevisie.
2 koppakingen met decompressieplaat van DP engineering.
Mods:
Regelbare injectoren inclusief piggyback motormanagementsysteem.
MAP sensor ipv luchtmassameter
Open luchfilter.
Volvo 460 Intercooler
TD04 Turbo van Impreza GT Turbo. Inclusief nieuwe pakkingen.
Costum exhaust manifold van RJB systems
3"downpipe.
2" rechte buis naar achteren
Remus Einddemper.
Systeem draait nu op 0.6 bar vermogen onbekend.
Todo als de auto nog langer blijft:
3" RVS uitlaat met custom demper van RJB systems.
Big brake conversie naar 306 GTI.
Koni Sportset.
Grotere intercooler.
En dat alles op 900 KG.![]()
quote:Verfilming van de futuristische animatieserie met Charlize Theron als de sexy rebel Aeon Flux die 400 jaar in de toekomst strijdt tegen het regime
Regie: Karyn Kusama
Cast: Charlize Theron, Marton Csokas, Frances McDormand
Genre: Actie, Science Fiction, Avonturenfilm
Lengte: 93 minuten
Verwacht: 23 februari 2006
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |