die 2 zijn geniaal!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die is fokkin geniaal man
En whitecastle & nog iets... Je krijgt of zin in burgers, of zin in weed met die film
die jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Harold and Kumar Go to whitecastlegeniaal die film
![]()
nou dan slaap lekkerquote:
die serie was ook altijd superquote:
film slutquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:25 schreef Mukie het volgende:
speaking of films, ik ga dr nog eentje kijken
Wil het niet met fotoshoppen?quote:
zal ik jou eens even lekker in je bek schijten?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:32 schreef PeuRac het volgende:
wie komt mij ff wat te eten brengen, t liefst warm![]()
Als je even op straat gaat staan kom er vast een aardige meneer die z'n warme hap in je keel wil laten glijen hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:32 schreef PeuRac het volgende:
wie komt mij ff wat te eten brengen, t liefst warm![]()
de gemiddelde flikker kan beter krijgen hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je even op straat gaat staan kom er vast een aardige meneer die z'n warme hap in je keel wil laten glijen hoor
of je bent te kritisch voor jezelfquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee
ben die chevy lelijker aan het maken dan ik al gedaan had![]()
En jij was 13?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra word morgen 27
Op haar verjaardag word ik er altijd aan heinnerd dat ze zo oud is
Welke?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:25 schreef Mukie het volgende:
speaking of films, ik ga dr nog eentje kijken
Orgineel:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of je bent te kritisch voor jezelfPost eens?
omg... ! 7 januariquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:45 schreef ook_gek het volgende:
Hey Thermo de beste wensen nog he
Ja hej jij was elke keer niet onlinequote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Orgineel:
[afbeelding]
Eerste shop:
[afbeelding]
Voortgekloot![]()
[afbeelding]
Mijn excuses, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja hej jij was elke keer niet online
Tjabboquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:57 schreef Tjabbo het volgende:
hehe eindelijk terug uit geleen gekomen vanavond tegen 18:00h (vanochtend vroeg weg gegaan).
ff gedouched net uit eten geweest (). Nu picts posten van wat voor zut ik opgehaald heb:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja maar deze stoelen kreeg ik erbij.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:59 schreef Thermo het volgende:
Ik wilde net vragen, krijg je die stoelen schoon?
En je had toch leer al?
whehe, de 24 uurs dienst die op zaterdagavond een auto haalt, terwijl hij donderdag (of washet nog eerder?) al kapot was?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:14 schreef ThaFreak het volgende:
hehe zijn ze nu nog langsgekomen om de polo op de halen met de 24uurs dienst![]()
lui sporen niet helemaal volgens mij![]()
lees je eens inquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe, de 24 uurs dienst die op zaterdagavond een auto haalt, terwijl hij donderdag (of washet nog eerder?) al kapot was?![]()
Ik denk dat ik ze idd nog wel weer goed krijg.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:13 schreef GizartFRL het volgende:
Stoelen zijn zeer goed nog te redden als ik dit zo zie.
Heb zelf eens stoelen en achterbank uit een uitgebrande auto gehaald ( twas halfleer) en dat met de stoomcleaner en een bepaald goedje laten schoonmaken.
Zag er weer als nieuw uit.
Stock 235pk, 6.5s 0-100 top 260quote:PS tjabbo, wat zijn de specs voor je auto?
Das kut, waarover?quote:
lijkt er verdacht veel op, en dat vanuit amersfoortquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:22 schreef PeuRac het volgende:
Ziet er goed uit Tjabbo![]()
@Tf, tering, hebben ze niks te doen ofso![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |