Ja hej jij was elke keer niet onlinequote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Orgineel:
[afbeelding]
Eerste shop:
[afbeelding]
Voortgekloot![]()
[afbeelding]
Mijn excuses, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja hej jij was elke keer niet online
Tjabboquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:57 schreef Tjabbo het volgende:
hehe eindelijk terug uit geleen gekomen vanavond tegen 18:00h (vanochtend vroeg weg gegaan).
ff gedouched net uit eten geweest (). Nu picts posten van wat voor zut ik opgehaald heb:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja maar deze stoelen kreeg ik erbij.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:59 schreef Thermo het volgende:
Ik wilde net vragen, krijg je die stoelen schoon?
En je had toch leer al?
whehe, de 24 uurs dienst die op zaterdagavond een auto haalt, terwijl hij donderdag (of washet nog eerder?) al kapot was?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:14 schreef ThaFreak het volgende:
hehe zijn ze nu nog langsgekomen om de polo op de halen met de 24uurs dienst![]()
lui sporen niet helemaal volgens mij![]()
lees je eens inquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe, de 24 uurs dienst die op zaterdagavond een auto haalt, terwijl hij donderdag (of washet nog eerder?) al kapot was?![]()
Ik denk dat ik ze idd nog wel weer goed krijg.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:13 schreef GizartFRL het volgende:
Stoelen zijn zeer goed nog te redden als ik dit zo zie.
Heb zelf eens stoelen en achterbank uit een uitgebrande auto gehaald ( twas halfleer) en dat met de stoomcleaner en een bepaald goedje laten schoonmaken.
Zag er weer als nieuw uit.
Stock 235pk, 6.5s 0-100 top 260quote:PS tjabbo, wat zijn de specs voor je auto?
Das kut, waarover?quote:
lijkt er verdacht veel op, en dat vanuit amersfoortquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:22 schreef PeuRac het volgende:
Ziet er goed uit Tjabbo![]()
@Tf, tering, hebben ze niks te doen ofso![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |