Ik denk dat dealer 1 m'n pa weer terug wilde hebben en daarom gewoon een asociale inruilprijs heeft gegeven...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, dan wou of de ene dealer jullie naaien of de andere is een instelling zonder winstoogmerk geworden![]()
![]()
HoReCaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor wie is het wel goed dan?
Dat denk ik ook en zulke bedrijven zijn markt verziekersquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat dealer 1 m'n pa weer terug wilde hebben en daarom gewoon een asociale inruilprijs heeft gegeven...
Je hebt de helft niet meegekregen denk ik, m'n pa is juist toen hij deze kocht naar een ander gegaan omdat deze garage hem veel te weinig teruggaf. M'n pa zat al 20 jaar bij die garage maar is er toch weggegaan... Nu willen ze hem terug denk ik en bieden ze gewoon deze prijs... Maar dat is puur m'n eigen intepretatiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en zulke bedrijven zijn markt verziekersik haat zulke lui echt, daartegen kun je echt niet op. Ik vraag me ook altijd af waar ze dan van leven, aangezien ze die auto's toch ook weer moeten verkopen met garantie en dergelijke.
Das wel netjesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:21 schreef ThaFreak het volgende:
vandaag nieuw 0km blok besteld voor de polo op kosten vanpon
![]()
inbouw wordt ook geheel door hun gedaan![]()
helemaal [afbeelding]
niet de eerste vw-bak wat het begeeftquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:29 schreef M5 het volgende:
[..]
Das wel netjes.
Ik ken nog iemand met een '01 Polo TDI 100 pk Highline, die na 100.000km al versleten lager heeft aan z'n versnellingsbak.
Mensen die maat weten te houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor wie is het wel goed dan?
Gek he als je een 100pk benzine 5 bak van een 1.4 pakt, wat aanpast voor stevigheid en overbrengingen en die vervolgens aan een 1.9 TDI hangtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet de eerste vw-bak wat het begeeft![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:21 schreef ThaFreak het volgende:
vandaag nieuw 0km blok besteld voor de polo op kosten vanpon
![]()
inbouw wordt ook geheel door hun gedaan![]()
helemaal [afbeelding]
Ik had de mijne aan vanmiddagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb trouwens weer een bodywarmer gekocht vanmiddag
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder nog wat kunnen regelen qua werk??
woensdag afspraak om daar even over te gaan praten.......hoofdverantwoordelijke voor klanttevredenheid heeft dit voor mij geregeld......quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:35 schreef PeuRac het volgende:
Goed geregeld TFen wat Herman zegt, verder nog wat gedaan van hun kant?
latere modellen zijn idd iets verstevigd......maar de kwaliteit is gewoon prutquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:33 schreef M5 het volgende:
[..]
Gek he als je een 100pk benzine 5 bak van een 1.4 pakt, wat aanpast voor stevigheid en overbrengingen en die vervolgens aan een 1.9 TDI hangt![]()
![]()
Nicequote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
woensdag afspraak om daar even over te gaan praten.......hoofdverantwoordelijke voor klanttevredenheid heeft dit voor mij geregeld......
moet alleen nog even voor mezelf bekijken wat ik zelf precies wil kwa werkgebied!
www.alfaromeo.nlquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
latere modellen zijn idd iets verstevigd......maar de kwaliteit is gewoon prut![]()
jupz markten genoeg bij pon.......meer internationaal lijkt me ook lijp.....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nicelekker veel mogelijkheden bij Pon
je kan alle kanten op in veel verschillende markten.
overeenkomstenquote:
Internationaal is ook heel stoer jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jupz markten genoeg bij pon.......meer internationaal lijkt me ook lijp.....![]()
[..]
overeenkomsten![]()
als je een versnellings bak die normaal aan een motor met 128 Nm hangt, gaat gebruiken voor een motor met 240 Nm zonder dat je het echt flink verstevigd ben je best prutsig bezig. Maar Alfa is ook niet top hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee geen overenkomsten, Alfa is beter![]()
Zelfs bij meer als 25% tuning voldoet een standaard versnellingsbak
![]()
Wat een boer niet kent freet ie niet geloof ik hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Het voordeel van in de groet stad wonen, is dat je elke dag eten uit een andere cultuur kunt nemen
vandaag kipsaté gehad bij de Surinamer
gister kipsaté gehad bij de Hapsnap (nederlnadsers)
eersgister kipsaté gehad bij de Egyptenaar
Morgen gaan we chinees eten denk ik
sommige onderdelen worden zo lang doorgebruikt dat ze de vooruitgang van de overige onderdelen niet aan kunnen....... bak------------->vermogenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Internationaal is ook heel stoer ja![]()
Nee geen overenkomsten, Alfa is beter![]()
Zelfs bij meer als 25% tuning voldoet een standaard versnellingsbak
![]()
elk merk heeft zo'n z'n ding, maar iedereen in de auto wereld weet dat VW niet zo perfect is als wordt beweerd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sommige onderdelen worden zo lang doorgebruikt dat ze de vooruitgang van de overige onderdelen niet aan kunnen....... bak------------->vermogen
+ dat de kwaliteit van sommige producten gewoon rot is, waterpomp bv, electrische onderdelen van de achterlichten bv ook![]()
kan het niet helemaal precies meer nakijken maar wat systeem hier thuis zegt dat tot model 6n2 de bakken niet verschillen (behalve de bak-ratio's dan)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:53 schreef M5 het volgende:
[..]
als je een versnellings bak die normaal aan een motor met 128 Nm hangt, gaat gebruiken voor een motor met 240 Nm zonder dat je het echt flink verstevigd ben je best prutsig bezig. Maar Alfa is ook niet top hoor.
quote:
6n2 is net één model ouder dan die waar ik het overhad. 9N is dat geloof ik. maar goed is een lease auto. en ik weet dat iig niet zo eentje hoef op de 2e hands marktquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan het niet helemaal precies meer nakijken maar wat systeem hier thuis zegt dat tot model 6n2 de bakken niet verschillen (behalve de bak-ratio's dan)
peterselie kauwenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:46 schreef ook_gek het volgende:
OEH als het goed is ga ik straks op stap. Ik mag wel 2 tubes tandpasta op eten want ik heb heel veel knoflook gegeten
ik heb eigelijk helemaal geen zin om op stap te gaan
Als ik ga dan ga ik het niet laat maken.
Ik ben gevlucht naar m'n ouders ivm mn huisgenoot.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik word gek van mn schoonmoederde hele tidj zappen,en de Tv luider zetten
en er dan zdlf nog luider overheen gaan schreeuwen
Ik ga zo mn oordoppen indoen denk ik
oe en het gaat de goede kant uit bij de sc over bewerktquote:
Je kan echt niet wachten om te verhuizen hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben gevlucht naar m'n ouders ivm mn huisgenoot.
niet meer nodig ik heb de slimste beslissing genomen voor me zelf.quote:
kun je het toch doen, voor je oudersquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet meer nodig ik heb de slimste beslissing genomen voor me zelf.
Ik ga niet stappen.
nee die verklaarde me al voor mogol als ik zou gaanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
kun je het toch doen, voor je ouders
de laatste loodjes jongenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben gevlucht naar m'n ouders ivm mn huisgenoot.
Ja, en in het topic zelf beginnen mensen het ook in te zien.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe en het gaat de goede kant uit bij de sc over bewerkt
ik kop m niet in vandaagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee die verklaarde me al voor mogol als ik zou gaan![]()
ik had het over je knoflookodeurquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee die verklaarde me al voor mogol als ik zou gaan![]()
Ik ben nu uitzonderlijk kwaad, met een verdomd goeie reden ook, maar goed dat ga ik niet op het net slingeren.quote:
Betersquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, en in het topic zelf beginnen mensen het ook in te zien.
Snapt muziekmeisje al dat de beste manierom haar mooi op een foto te krijgen in het donker is?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, en in het topic zelf beginnen mensen het ook in te zien.
watskeburt dan? Toch niet die huisgenoot van je he?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben nu uitzonderlijk kwaad, met een verdomd goeie reden ook, maar goed dat ga ik niet op het net slingeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |