wel een vliegtuig met 3550PK en 24 cilinders en 46l cylinder inhoudquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
een vliegtuig, en je bent het getal vergeten
Maar toch fijn dat je er een hebt gemaakt
de specs zijn ok, maar zou nog gaver zijn als het van een mooie bouwmachine wasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:16 schreef M5 het volgende:
[..]
wel een vliegtuig met 3550PK en 24 cilinders en 46l cylinder inhoud
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de specs zijn ok, maar zou nog gaver zijn als het van een Alfa was
ga je auto eens door de wasstraat rijden.. oh, die is al dichtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:20 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me nog steeds, zit al de hele dag achter de pc![]()
morgen door de wasstraatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:21 schreef M5 het volgende:
[..]
ga je auto eens door de wasstraat rijden.. oh, die is al dicht![]()
spelletje doen op je pc?
Inruil van de auto van m'n pa ging leukerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:35 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik weer![]()
@Herman: sommige lui zullen best zomaar wat gokken bij het taxeren (doe ik soms ook bij hokken van minder als 1500 euro). Maar normaal is een taxatie erg streng bij mij, beginnend bij: Lak inspectie (krassen, deukjes, oude schades proberen te vinden), boekjes controle (kijken of de auto alle beurten heeft gehad en waar), interieur inspectie (kijken naar schade's/slijtage), extra's (kijken welke opties de auto heeft).
Vervolgens Kilometerstand en kenteken in de computer invoeren voor een gemiddelde inkoopwaarde en NAP vergelijking, om daarna te kijken wat zo'n auto verkooptechnisch doet. Als een auto voor de handel word, nog een paar handelaren bellen om te kijken wat zij er voor geven, als de deal door gaat zal de handelaar met het hoogste bod de auto kopen (zonder dat hij de auto heeft gezien, daarom is het dus belangrijk de auto goed te bekijken).
Hoe duurder, hoe exacter de taxatie, hoewel er een omslagpunt is, als je een auto met een restwaarde van rond of boven de 100.000 euro in wilt ruilen gaat er echt niemand naar je auto kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inruil van de auto van m'n pa ging leuker
Dude van Volvo loopt mee om naar de auto te kijken, kijkt naar de lak, zegt m'n pa "Ik kan je verzekeren dat er geeneen scherm schade- of krasvrij is"![]()
!
Verder was het destijds een full options Volvo 850 T5 .... dus geen 1500euro
Dude, alle schermen moeten gewoon vernieuwd worden, misschien dat ik morgen even nog een foto maak van de auto maar hij ziet er echt NIET uit gewoonquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe duurder, hoe exacter de taxatie, hoewel er een omslagpunt is, als je een auto met een restwaarde van rond of boven de 100.000 euro in wilt ruilen gaat er echt niemand naar je auto kijken![]()
Met schade is het kut taxeren trouwens, moet je eerst schadebedrijf bellen, welke binnen 10min een taxatie voor jou moet maken zonder de auto te zien![]()
Als je geen zin hebt ga je toch niet...? Ik ga vanavond ook niet. Eerst een verjaardag van een vriend van me en daarna een feest van een vriendin van me die voor 3 maanden naar Cuba gaatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:46 schreef ook_gek het volgende:
OEH als het goed is ga ik straks op stap. Ik mag wel 2 tubes tandpasta op eten want ik heb heel veel knoflook gegeten
ik heb eigelijk helemaal geen zin om op stap te gaan
Als ik ga dan ga ik het niet laat maken.
De hemel van de auto noem je zoiets, en ach, als je auto er zo uit ziet, weet je gewoon dat je er minder voor terug krijgtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dude, alle schermen moeten gewoon vernieuwd worden, misschien dat ik morgen even nog een foto maak van de auto maar hij ziet er echt NIET uit gewoon![]()
En ik meen dat Volvo Utrecht gewoon zelf de schades repareert hoor... En de binnenkant ziet er trouwens ook niet uit, heel het plafond (of hoe noem je dat in een auto??) zit vol met krassen, scheuren en deuken
dakquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
plafond (of hoe noem je dat in een auto??)
Ben je nou nog in Den haag ofzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga vandaag ook maar eens niet op stap [14.gif]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga vandaag ook maar eens niet op stap [14.gif]
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De hemel van de auto noem je zoiets, en ach, als je auto er zo uit ziet, weet je gewoon dat je er minder voor terug krijgt![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:52 schreef Fwnk het volgende:
ik ga zo lekker film kijken bij een vriend van me
Ik dacht dat ze bij Volvo altijd met Stations racede om op te vallen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:54 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Deze staat te koop bij www.thomdejong.nl![]()
![]()
![]()
![]()
5000 euro op welk bedrag? Op 100.000 euro is het niet veel, op 10.000 wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja natuurlijkMaar een verschil van 5000 euro op dezelfde auto ging het over
Verder zegt m'n pa altijd als iemand er wat over zegt "Ach, het is een gebruiksvoorwerp"
Tjha weet je wat het is. Stappen is een grote afleiding voor me zeg maar. Kan ik er weer een week tegen aan zeg maar. Effe alles vergeten en helemaal los gaan. Je hebt de foto's gezienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt ga je toch niet...? Ik ga vanavond ook niet. Eerst een verjaardag van een vriend van me en daarna een feest van een vriendin van me die voor 3 maanden naar Cuba gaat. Daarna gewoon lekker naar huis ipv stappen want anders komt er morgen helemaal niets terecht van m'n "verplichtingen"
Verkeerd gedachtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij Volvo altijd met Stations racede om op te vallen?![]()
Nee we gaan de Prophecy 4 kijken wsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]veel plezier met zn tweeën, en succes met je vriend op de foto zetten
Ben je nou echt zo dom als je eruit ziet???quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
5000 euro op welk bedrag? Op 100.000 euro is het niet veel, op 10.000 wel.
Wat zeur je dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tjha weet je wat het is. Stappen is een grote afleiding voor me zeg maar. Kan ik er weer een week tegen aan zeg maar. Effe alles vergeten en helemaal los gaan. Je hebt de foto's gezien![]()
Dus tjha kans dat het vanavond weer zo gaat worden en dat ik ergens laat in de ochtend thuis ben. Probleem is dat ik niet kan stoppen als ik op stap ben met als gevog dat ik ergens aan het eind van de ochtend of begin van de middag thuis kan komen![]()
Lekker wijf ehquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Muziekmeisje denkt zeker dat mensen haar in dat US sjoptopic knap kunnen maken of zo
goede posthistorie ook
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom als je eruit ziet???
Er staat toch een keer of 4 dat het om een Volvo gaat...?
Morgen niks te doen nee. Ja de DVD van Najib kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat zeur je dan?Heb je morgen wat te doen dan??
Anders is het toch heerlijk om even lekker los te gaan en tot vroeg in de ochtend te feesten! En helemaal als je er dan weer een weekje tegenaan kunt
!
dikke lelijke indo met schurft op dr kopquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij alleen vermeld dat het een volvo is (en ik toevallig weet dat het een v70 is) hoe moet ik dan raden hoeveel jullie ervoor terug gekregen hebben, als ik niet eens weet hoe en wat met de auto. Als jij zegt het is een 2.4t met een bepaalde uitvoering, km-stand en bouwjaar, dan weet ik of 5000 verschil veel of weinig is.
Voor wie is het wel goed dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Morgen niks te doen nee. Ja de DVD van Najib kijken![]()
Maar stappen is zo slecht zeg maar voor mij. Iets te veel drank zeg maar![]()
Tering, dan wou of de ene dealer jullie naaien of de andere is een instelling zonder winstoogmerk gewordenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Je weet best dat het een 2.4T full options is. Kmstand is 140k meen ik en het is een van de eersten van Nederland dus ik gok bouwjaar 2000... En ja dan is 5000euro veel verschil op de inruil
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dikke lelijke indo met schurft op dr kop
waarom vraag ze neit gewoon: kaniemand de schurft van mn kop af soepen, en mn tieten, buik en kont kleiner maken?
Ik heb trouwens weer een bodywarmer gekocht vanmiddagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:05 schreef ook_gek het volgende:
ik zit te dneken om ook mijn mutsen te gaan showen in US![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |