Mail dan terugquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:46 schreef Messenga het volgende:
Zoals in de Op al staat, je kan mij mailen.
owwwwquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:27 schreef Messenga het volgende:
Beta versie van de nieuwe MSN Messenger.
Ze zijn traagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:23 schreef Messenga het volgende:
Als het goed is ontvang je zo een mailtje van Windows Live Messenger
Als dit net zoiets wordt als Gmail, is het misschien een idee een topicje te openen in DIG. Het mag van mij ook hier hoor, daar niet van. Maar de DIGgers hadden het met Gmail ookquote:
Ik moest er even snel vanaf, dus ik dacht, ik doe hem in V&Aquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als dit net zoiets wordt als Gmail, is het misschien een idee een topicje te openen in DIG. Het mag van mij ook hier hoor, daar niet van. Maar de DIGgers hadden het met Gmail ook
gemailed, hopelijk op tijdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:34 schreef Messenga het volgende:
Nog 1 over. De mailer is eerst, dus degene die nu als eerste zijn mail adres + vraag om de invite stuurt krijgt de laatste! komt dat zien mensen, komt dat zien.
Je was op tijd.quote:
Bij junk mail staan ze ook niet... naar mijn casema of hotmail account getuurd?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je was op tijd.
@ Herkauwer, meestal krijg je hem meteen, misschien moet je even bij ongewenste post kijken (?).
Anyway, ze zijn allemaal vergeven, Have fun! als ik er nog eens een paar heb doe ik wel weer eens een aanbieding.
Naar je hotmail.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:38 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Bij junk mail staan ze ook niet... naar mijn casema of hotmail account getuurd?
Volgens mijn mailtje wel jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Moet je even wachten denk ik.Heb je me wel het goede mailadres gestuurd?
Okidoki.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:43 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Volgens mijn mailtje wel jaIk wacht nog eventjes
Of is het niet mogelijk om deze nog eens te versturen? Ik haat email die niet meteen aankomtquote:
Nee, mijn excuses, mijn uitnodigingen zijn allemaal verstuurd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:44 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Of is het niet mogelijk om deze nog eens te versturen? Ik haat email die niet meteen aankomt
Nou dan is het maar wachten of het mailtje ooit nog komt of misschien dat iemand anders er nog eentje overheeft?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, mijn excuses, mijn uitnodigingen zijn allemaal verstuurd.
Done, thnksquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:02 schreef zquing het volgende:
ik heb er nog 5 stuur maar een emailtje
Gemailedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:12 schreef zquing het volgende:
nog 3 over, get them while they're hot :p
Naar wie heb je ze nu verstuurdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:34 schreef zquing het volgende:
en toen waren ze op
snel copy paste 14.gifquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:47 schreef sander_kok het volgende:
No need for invites:
[..]
Shit, dit valt natuurlijk onder het kopje illegaal? (Warez?)
you've got mail ^^quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:12 schreef zquing het volgende:
Uiteraard, misschien krijg ik er morgen nog wel 5.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:49 schreef veldmuis het volgende:
Via een proxy? Die natuurlijk ook gebruikersnaam/wachtwoord logt?
ik kreeg je emailtje net pas en heb mijn invites al naar andere mensen gestuurd, sorry hiervoor. Als ik weet invites krijg zal ik ze weer hier zettenquote:
check je mail!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:52 schreef DjDev het volgende:
Kom maar op als er nog mensen zijn die nog invites hebben
Mail staat in profiel
Ik dacht N-tertainment ze aan het uitdelen wasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef DjDev het volgende:
Is het lezen te moeilijk of ben ik gek?
Ik heb er dus geen
Ik trapte er ook in door de reacties op jouw post.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef DjDev het volgende:
Is het lezen te moeilijk of ben ik gek?
Ik heb er dus geen
En?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:31 schreef Prowl het volgende:
Ik heb dr ook nog 5, de eerste 5 email adressen in mn inbox krijgen ze![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dankjewel Prowl !!!Ik heb zojuist een invite ontvangen.
![]()
Ik kan haast niet wachtenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dankjewel Prowl !!!Ik heb zojuist een invite ontvangen.
![]()
Misschien die gele balk boven je mailtje? Het kan zijn dat de links uitstaan in je mailtje (in hotmail uiteraard)quote:Op zondag 8 januari 2006 00:05 schreef DjDev het volgende:
Ummm/....tja hoe werkt het?
Ik kan nergens op klikken ofzo
Ik zie echt helemaal niks (quote:Op zondag 8 januari 2006 00:06 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Misschien die gele balk boven je mailtje? Het kan zijn dat de links uitstaan in je mailtje (in hotmail uiteraard)
Geen idee, ik heb dat mailtje nog steeds niet binnenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:08 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik zie echt helemaal niks ()
Ff norton uitzetten...
-edit-
Nog niks...ik heb gmail...kan eht daaraan liggen?
Het wil niet echt meezitten he?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:09 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dat mailtje nog steeds niet binnen
Het lijkt me niet.... Ik denk eerder dat mijn hotmailaccount loopt te kloten... en bij jou, tja geen ideequote:Op zondag 8 januari 2006 00:13 schreef DjDev het volgende:
Zou het kunnen zijn dat *** de mailtjes verkeerd stuurt?
Voor geen meterquote:Op zondag 8 januari 2006 00:14 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Het wil niet echt meezitten he?![]()
Tja..ik zit bron van Email te bekijken en daar staat alles..dus ik denk dat die gozer ze verkeerd stuurt ofzoquote:Op zondag 8 januari 2006 00:14 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Het lijkt me niet.... Ik denk eerder dat mijn hotmailaccount loopt te kloten... en bij jou, tja geen idee
Meerdere talen zijn atm verkrijgbaar, de links staan hieronder.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:17 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Sow, alles gedownload en het draait, alleen ff wennen dat het nog alleen als Engelstalig programma verkrijgbaar is.
Thanks!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:26 schreef aphrodisiac het volgende:
[..]
Meerdere talen zijn atm verkrijgbaar, de links staan hieronder.
English - http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_EN
German - http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_DE
Spanish - http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_ES
French - http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_FR
Japanese - http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_JA
Korean - http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_KO
Portuguese Brazil - http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_BR
Chinese Traditional - http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_TW
Chinese Simplified - http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_CN
Dutch - http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_NL
gemaildquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:12 schreef zquing het volgende:
Done: nog 9 over!quote:Op zondag 8 januari 2006 10:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Koel! MSN adres staat in mn profiel.
Verzonden! Acht over!quote:Op zondag 8 januari 2006 10:50 schreef off_topic het volgende:
bladez, stuur je mij er ook eentje?
Je krijgt vanzelf een mailtje dat je invites hebtquote:Op zondag 8 januari 2006 11:07 schreef off_topic het volgende:
nice, ik zit er nu ook weer in. Weet iemand hoe je dan weer anderen een invite kan sturen? ik wil wat terug doen voor de maatschappij!
Nou leuk om iemand er terug in te hebben waar je al 6 jaar niks meer van gehoord hebt omdat je ruzie hebtquote:Op zondag 8 januari 2006 10:56 schreef veldmuis het volgende:
Vet! Ik heb al m'n contacten die ik al jaren geleden verwijderd heb terug?!
dan delete je hem/haar toch weer? pfff, waar een mens zich druk om maakt.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:10 schreef Prowl het volgende:
[..]
Nou leuk om iemand er terug in te hebben waar je al 6 jaar niks meer van gehoord hebt omdat je ruzie hebt
Heel vreemd, ze hebben allemaal een ander icoontje voor de naam staan, maar je kan ze alsnog verwijderen?quote:Op zondag 8 januari 2006 11:10 schreef Prowl het volgende:
[..]
Nou leuk om iemand er terug in te hebben waar je al 6 jaar niks meer van gehoord hebt omdat je ruzie hebt
en hoe lang duurt dat ongeveer? (ben ongeduldig, ik weet het) Maar ik ben nu al uiterst tevreden over de nieuwe functies van msn 8, vooral die offline berichten en yahoo contacten, dat hadden ze al veel eerder moeten doen.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:09 schreef BLADEZZ het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf een mailtje dat je invites hebt
contacts / Filter contacts / messenger contacts only!quote:Op zondag 8 januari 2006 11:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heel vreemd, ze hebben allemaal een ander icoontje voor de naam staan, maar je kan ze alsnog verwijderen?
Ik kreeg hem de dag nadat ik werd geinvite, dus hopelijk morgen?quote:Op zondag 8 januari 2006 11:15 schreef off_topic het volgende:
[..]
en hoe lang duurt dat ongeveer? (ben ongeduldig, ik weet het) Maar ik ben nu al uiterst tevreden over de nieuwe functies van msn 8, vooral die offline berichten en yahoo contacten, dat hadden ze al veel eerder moeten doen.
Verzonden, nu nog zes over (ook een via mailverzoek weggedaan)quote:Op zondag 8 januari 2006 11:21 schreef Brentmeister het volgende:
Hey BLADEZZ, zou ik er ook eentje mogen? Mailadres staat in m'n profiel
Ik heb em binnen, bedankt!quote:Op zondag 8 januari 2006 11:24 schreef BLADEZZ het volgende:
[..]
Verzonden, nu nog zes over (ook een via mailverzoek weggedaan)
Verzonden, vijf over!quote:Op zondag 8 januari 2006 11:24 schreef N-tertainment het volgende:
Bladezz, en ook een invite naar studiodubio bij hotmail aub. Alvast bedankt!
Have fun!quote:
Graag nog een naar:quote:Op zondag 8 januari 2006 11:51 schreef BLADEZZ het volgende:
Beiden verzonden, 3 over
Sentquote:Op zondag 8 januari 2006 12:07 schreef Banzi het volgende:
[..]
Graag nog een naar:
banzi_ apestaartje hetemeel punt kom
tnx alvast...
en ontvangen... hoef ik die irritante proxy niet meer te gebruiken...quote:
Omdat het van Microsoft is?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:19 schreef Jump het volgende:
Waarom werkt die mail weer maar voor de helft in Thunderbird en werkt de download link nie tin Firefox
Aan mij, thanx dudequote:Op zondag 8 januari 2006 12:22 schreef BLADEZZ het volgende:
Laatste twee verzonden, helaasch uitverkocht
In de bron van het mailtje kijken...quote:Op zondag 8 januari 2006 12:42 schreef teig het volgende:
als ik de mail open in firefox kan k het download ding niet aanklikken...
en in IE ook al niet...
wat doe ik fout???
Het stukje metquote:Op zondag 8 januari 2006 13:03 schreef teig het volgende:
ja en dan.. wat moet ik dan kopieren om het linkje geopend te krijgen??
1 |
ik heb nu mijn eigen laptop afgesloten.. zit nu achter de werkpc... kijk vanavond... maar iig bedankt!!quote:Op zondag 8 januari 2006 13:56 schreef Marble het volgende:
[..]
Het stukje met
[ code verwijderd ]
en dan een hele rij letters en cijfers erachteraan.
Welke bug?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:32 schreef SHERMAN het volgende:
Is die bug er altijd van de contact personen lijst?
Nou lekker ik heb nog steeds niksquote:Op zondag 8 januari 2006 01:50 schreef BYM het volgende:
Ikke ook eentje aub !
tails25_5@@@@@yahoo.commmmmmmmmm
Er word gebruik gemaakt van een PROXY.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:06 schreef Londemanmp het volgende:
Wat doet iedereen toch moeilijk, check dit ff
http://www.gratis-emoticons.nl/live_messenger.html
Succes ermee
Die screenshots...dat ding wordt echt lelijk zegquote:Op zondag 8 januari 2006 18:06 schreef Londemanmp het volgende:
Wat doet iedereen toch moeilijk, check dit ff
http://www.gratis-emoticons.nl/live_messenger.html
Succes ermee
Als je je contactpersonen in groepen had verdeeld en je wilde de groep zichtbaar maken door op het plus tekentje te klikken dan gebeurde er niks en kreeg je dus ook je contactpersonen niet te zien.quote:
Geen last vanquote:Op zondag 8 januari 2006 18:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als je je contactpersonen in groepen had verdeeld en je wilde de groep zichtbaar maken door op het plus tekentje te klikken dan gebeurde er niks en kreeg je dus ook je contactpersonen niet te zien.
Das denk ik een foutje bij jou hoor..Hier werkt alles perfect!quote:Op zondag 8 januari 2006 18:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als je je contactpersonen in groepen had verdeeld en je wilde de groep zichtbaar maken door op het plus tekentje te klikken dan gebeurde er niks en kreeg je dus ook je contactpersonen niet te zien.
hier hetzelfdequote:Op maandag 9 januari 2006 10:56 schreef C.Ucumber het volgende:
Heeft er iemand nog een voor mij?
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:47 schreef HendrikJan het volgende:
als er nog iemand ééntje over heeft:
Alvast bedankt!![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:51 schreef koentjuh18 het volgende:
IK wil hem ook wle, als iemand het nog over heeft! Lijkt me mooi om eens uit te proberen
koentb54@hotmail.com
Zo en nu niet meer zeuren jullie hebben een invitequote:
zo nu heb jij er ook 1tjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:26 schreef Karina het volgende:
Nog even zeuren, ik heb er nog geen, eventueel heb ik nog zat gmail invitesom te ruilen. Emailadres zie profiel!
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:59 schreef technomania het volgende:
Nog geen idee wat het precies is maar ik ben benieuwd.... Hoe beta-er het is, hoe mooier ik het niet vnd werken!
iemand een invite over? technomania@quicknet.nl of bakkegui@hotmail.com
thnx
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:39 schreef BYM het volgende:
Iemand er nog eentje over voor mij alsjeblieft ?
dank je wel !
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:33 schreef Matel het volgende:
Als er iemand nog een invite over heeft, graag! Ik wil het ook proberenemail adres staat in m'n profiel.
-edit- Ik heb jullie perongeluk voor Wallop ge-invitequote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:26 schreef Karina het volgende:
Nog even zeuren, ik heb er nog geen, eventueel heb ik nog zat gmail invitesom te ruilen. Emailadres zie profiel!
Dankjewel! Thuis meteen uitproberen (kan helaas nie tvanaf hier).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
zo nu heb jij er ook 1tje
heb hem naar je msn account gestuurd.
Het is best een aardig programma moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankjewel! Thuis meteen uitproberen (kan helaas nie tvanaf hier).
euhhhh ziet er koel uit... met3en maar volgooien met MP3zquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
-edit- Ik heb jullie perongeluk voor Wallop ge-invite.
Microsoft Wallop
Ook leuk, maarja. Kijk maar wat je ermee doet.
Windows Live Messenger beta invite's heb ik niet meer...
Niemand meer die eentje overheeft?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:47 schreef HendrikJan het volgende:
als er nog iemand ééntje over heeft:
Alvast bedankt!![]()
Nogmaals bedankt, ben nu thuis en het werkt (nu nog zien hoe ik die irritante reclame zooi wegkrijg, Messenger plus! werkt niet op deze versie en zo te zien ook geen polygamy meer nu).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
zo nu heb jij er ook 1tje
heb hem naar je msn account gestuurd.
WLM 8 Uninstallen en MSN 7.5 erop zetten...anders gaat volgens mij nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik voor mijn broertje MSN 7.5 erop kan zetten naast WLM 8 ?
Aangezien hij zich niet kan aanmelden..
Puik idquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
Kunnen we niet zo'n invite systeem opzetten zoals we dat gedaan hebben bij Gmail?
Dat doen ze ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
Kunnen we niet zo'n invite systeem opzetten zoals we dat gedaan hebben bij Gmail?
Uhm dit werk niet echt anders. Als iemand mij een invite geeft ga ik wel een invite topic maken of iemand moet actief genoeg zijn om het te doen!!quote:
Tegen de tijd dat je dat hebt opgezet is Windows Live Messenger al uit de beta. Of Jump moet weer even helpen, ik neem aan dat hij nog wel het spul heeft van hoe hij dat deed met Gmail.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
Je bent een heldquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:31 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb hier 5 invites liggen om weg te geven, eentje is gereserveerd dus ik hou er 4 over.
De eerste 4 van wie ik een mailtje krijg op remonvogelaar[at]hotmail.com krijgen een invite, mocht ik over een half uur in de mailbox kijken en er staan tientallen verzoekjes, dan krijgen diegenen met de beste motivatie de invites... (wat ben ik gemeen he...)
Dan doe je toch iets niet goed denk ik, KeessieX en Tiemmie heb ik zojuist ook een invite gestuurd op hun gmail.com adres.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:17 schreef lammegiraf het volgende:
hmm...fijn met een gmail acount kun je er dus niet in blijkbaar
Mail verstuurdquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:22 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wie er een van mij wil hebben moet maar ff mailen op mail in pofiel. heb er nog 4
Ik ben nu ingelogd onder een gmail-account hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:17 schreef lammegiraf het volgende:
hmm...fijn met een gmail acount kun je er dus niet in blijkbaar
komt eraanquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:40 schreef SKa_BoSS het volgende:
iemand nog een invite over?
[ code verwijderd ]
Toevoegingen en verbetering die ik al heb opgemerkt:quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:18 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Behalve 'n ander kleurtje en dat je in 't beginscherm de namen vergroot krijgt te zien als je erover gaat met je muis, is er toch niet geweldig veel veranderd, wel?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:26 schreef StonedKinG het volgende:
Poging 2
JUMP!
![]()
Mag ik ook een invitE?
JUMP for president!
![]()
[afbeelding] JUMP!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah oke, ja dat heb ik allemaal nog niet echt uitgeprobeerd. Dat bestanden delen, is dat zo'n beetje 'n simpele ftp-functie?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:43 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Toevoegingen en verbetering die ik al heb opgemerkt:
- De functie bestanden delen, op deze manier kan je met iemand anders uit je contactenlijst een mapje met bestanden delen.
- Je kan berichten naar offline personen typen, wanneer deze personen online komen krijgen ze het bericht te zien.
- Wanneer je vroeger in een gesprek terugscrollde en er werd wat gezegd, dan vloog het scherm weer terug naar beneden zodat je telkens de tekst waar je was gebleven moest opzoeken, nu gaat er een pijltje onder de scrollbalk knipperen dat er iets nieuws naar je is geschreven, maar het scherm schiet niet terug, als je op het knipperende pijltje klikt dan ga je naar beneden.
En bedankt he, Jump.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:11 schreef Jump het volgende:
Ja, men laatste. Komt eraan
edit: is onderwe
ohja, zoquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:21 schreef Jump het volgende:
Dat donkergroen is gewoon online. Dat lichtgroen vervangt alle andere die met zo'n verboden icoontje of klokje ervoor (zoals bij Bezet en Afwezig).
kannie hequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niemand die weet hoe ik eventueel MSN 8 naast msn 7.5 kan draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |