Sentquote:Op zondag 8 januari 2006 12:07 schreef Banzi het volgende:
[..]
Graag nog een naar:
banzi_ apestaartje hetemeel punt kom
tnx alvast...
en ontvangen... hoef ik die irritante proxy niet meer te gebruiken...quote:
Omdat het van Microsoft is?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:19 schreef Jump het volgende:
Waarom werkt die mail weer maar voor de helft in Thunderbird en werkt de download link nie tin Firefox
Aan mij, thanx dudequote:Op zondag 8 januari 2006 12:22 schreef BLADEZZ het volgende:
Laatste twee verzonden, helaasch uitverkocht
In de bron van het mailtje kijken...quote:Op zondag 8 januari 2006 12:42 schreef teig het volgende:
als ik de mail open in firefox kan k het download ding niet aanklikken...
en in IE ook al niet...
wat doe ik fout???
Het stukje metquote:Op zondag 8 januari 2006 13:03 schreef teig het volgende:
ja en dan.. wat moet ik dan kopieren om het linkje geopend te krijgen??
| 1 |
ik heb nu mijn eigen laptop afgesloten.. zit nu achter de werkpc... kijk vanavond... maar iig bedankt!!quote:Op zondag 8 januari 2006 13:56 schreef Marble het volgende:
[..]
Het stukje met
[ code verwijderd ]
en dan een hele rij letters en cijfers erachteraan.
Welke bug?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:32 schreef SHERMAN het volgende:
Is die bug er altijd van de contact personen lijst?
Nou lekker ik heb nog steeds niksquote:Op zondag 8 januari 2006 01:50 schreef BYM het volgende:
Ikke ook eentje aub !
tails25_5@@@@@yahoo.commmmmmmmmm
Er word gebruik gemaakt van een PROXY.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:06 schreef Londemanmp het volgende:
Wat doet iedereen toch moeilijk, check dit ff
http://www.gratis-emoticons.nl/live_messenger.html
Succes ermee
Die screenshots...dat ding wordt echt lelijk zegquote:Op zondag 8 januari 2006 18:06 schreef Londemanmp het volgende:
Wat doet iedereen toch moeilijk, check dit ff
http://www.gratis-emoticons.nl/live_messenger.html
Succes ermee
Als je je contactpersonen in groepen had verdeeld en je wilde de groep zichtbaar maken door op het plus tekentje te klikken dan gebeurde er niks en kreeg je dus ook je contactpersonen niet te zien.quote:
Geen last vanquote:Op zondag 8 januari 2006 18:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als je je contactpersonen in groepen had verdeeld en je wilde de groep zichtbaar maken door op het plus tekentje te klikken dan gebeurde er niks en kreeg je dus ook je contactpersonen niet te zien.
Das denk ik een foutje bij jou hoor..Hier werkt alles perfect!quote:Op zondag 8 januari 2006 18:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als je je contactpersonen in groepen had verdeeld en je wilde de groep zichtbaar maken door op het plus tekentje te klikken dan gebeurde er niks en kreeg je dus ook je contactpersonen niet te zien.
hier hetzelfdequote:Op maandag 9 januari 2006 10:56 schreef C.Ucumber het volgende:
Heeft er iemand nog een voor mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |