Je bent een heldquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:31 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb hier 5 invites liggen om weg te geven, eentje is gereserveerd dus ik hou er 4 over.
De eerste 4 van wie ik een mailtje krijg op remonvogelaar[at]hotmail.com krijgen een invite, mocht ik over een half uur in de mailbox kijken en er staan tientallen verzoekjes, dan krijgen diegenen met de beste motivatie de invites... (wat ben ik gemeen he...)
Dan doe je toch iets niet goed denk ik, KeessieX en Tiemmie heb ik zojuist ook een invite gestuurd op hun gmail.com adres.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:17 schreef lammegiraf het volgende:
hmm...fijn met een gmail acount kun je er dus niet in blijkbaar
Mail verstuurdquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:22 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wie er een van mij wil hebben moet maar ff mailen op mail in pofiel. heb er nog 4
Ik ben nu ingelogd onder een gmail-account hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:17 schreef lammegiraf het volgende:
hmm...fijn met een gmail acount kun je er dus niet in blijkbaar
komt eraanquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:40 schreef SKa_BoSS het volgende:
iemand nog een invite over?
[ code verwijderd ]
Toevoegingen en verbetering die ik al heb opgemerkt:quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:18 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Behalve 'n ander kleurtje en dat je in 't beginscherm de namen vergroot krijgt te zien als je erover gaat met je muis, is er toch niet geweldig veel veranderd, wel?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:26 schreef StonedKinG het volgende:
Poging 2
JUMP!
![]()
Mag ik ook een invitE?
JUMP for president!
![]()
[afbeelding] JUMP!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah oke, ja dat heb ik allemaal nog niet echt uitgeprobeerd. Dat bestanden delen, is dat zo'n beetje 'n simpele ftp-functie?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:43 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Toevoegingen en verbetering die ik al heb opgemerkt:
- De functie bestanden delen, op deze manier kan je met iemand anders uit je contactenlijst een mapje met bestanden delen.
- Je kan berichten naar offline personen typen, wanneer deze personen online komen krijgen ze het bericht te zien.
- Wanneer je vroeger in een gesprek terugscrollde en er werd wat gezegd, dan vloog het scherm weer terug naar beneden zodat je telkens de tekst waar je was gebleven moest opzoeken, nu gaat er een pijltje onder de scrollbalk knipperen dat er iets nieuws naar je is geschreven, maar het scherm schiet niet terug, als je op het knipperende pijltje klikt dan ga je naar beneden.
En bedankt he, Jump.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:11 schreef Jump het volgende:
Ja, men laatste. Komt eraan
edit: is onderwe
ohja, zoquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:21 schreef Jump het volgende:
Dat donkergroen is gewoon online. Dat lichtgroen vervangt alle andere die met zo'n verboden icoontje of klokje ervoor (zoals bij Bezet en Afwezig).
kannie hequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niemand die weet hoe ik eventueel MSN 8 naast msn 7.5 kan draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |