Mail dan terugquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:46 schreef Messenga het volgende:
Zoals in de Op al staat, je kan mij mailen.
owwwwquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:27 schreef Messenga het volgende:
Beta versie van de nieuwe MSN Messenger.
Ze zijn traagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:23 schreef Messenga het volgende:
Als het goed is ontvang je zo een mailtje van Windows Live Messenger
Als dit net zoiets wordt als Gmail, is het misschien een idee een topicje te openen in DIG. Het mag van mij ook hier hoor, daar niet van. Maar de DIGgers hadden het met Gmail ookquote:
Ik moest er even snel vanaf, dus ik dacht, ik doe hem in V&Aquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als dit net zoiets wordt als Gmail, is het misschien een idee een topicje te openen in DIG. Het mag van mij ook hier hoor, daar niet van. Maar de DIGgers hadden het met Gmail ook
gemailed, hopelijk op tijdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:34 schreef Messenga het volgende:
Nog 1 over. De mailer is eerst, dus degene die nu als eerste zijn mail adres + vraag om de invite stuurt krijgt de laatste! komt dat zien mensen, komt dat zien.
Je was op tijd.quote:
Bij junk mail staan ze ook niet... naar mijn casema of hotmail account getuurd?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je was op tijd.
@ Herkauwer, meestal krijg je hem meteen, misschien moet je even bij ongewenste post kijken (?).
Anyway, ze zijn allemaal vergeven, Have fun! als ik er nog eens een paar heb doe ik wel weer eens een aanbieding.
Naar je hotmail.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:38 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Bij junk mail staan ze ook niet... naar mijn casema of hotmail account getuurd?
Volgens mijn mailtje wel jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Moet je even wachten denk ik.Heb je me wel het goede mailadres gestuurd?
Okidoki.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:43 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Volgens mijn mailtje wel jaIk wacht nog eventjes
Of is het niet mogelijk om deze nog eens te versturen? Ik haat email die niet meteen aankomtquote:
Nee, mijn excuses, mijn uitnodigingen zijn allemaal verstuurd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:44 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Of is het niet mogelijk om deze nog eens te versturen? Ik haat email die niet meteen aankomt
Nou dan is het maar wachten of het mailtje ooit nog komt of misschien dat iemand anders er nog eentje overheeft?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, mijn excuses, mijn uitnodigingen zijn allemaal verstuurd.
Done, thnksquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:02 schreef zquing het volgende:
ik heb er nog 5 stuur maar een emailtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |