Dankjewel! Thuis meteen uitproberen (kan helaas nie tvanaf hier).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
zo nu heb jij er ook 1tje
heb hem naar je msn account gestuurd.
Het is best een aardig programma moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankjewel! Thuis meteen uitproberen (kan helaas nie tvanaf hier).
euhhhh ziet er koel uit... met3en maar volgooien met MP3zquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
-edit- Ik heb jullie perongeluk voor Wallop ge-invite.
Microsoft Wallop
Ook leuk, maarja. Kijk maar wat je ermee doet.
Windows Live Messenger beta invite's heb ik niet meer...
Niemand meer die eentje overheeft?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:47 schreef HendrikJan het volgende:
als er nog iemand ééntje over heeft:
Alvast bedankt!![]()
Nogmaals bedankt, ben nu thuis en het werkt (nu nog zien hoe ik die irritante reclame zooi wegkrijg, Messenger plus! werkt niet op deze versie en zo te zien ook geen polygamy meer nu).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
zo nu heb jij er ook 1tje
heb hem naar je msn account gestuurd.
WLM 8 Uninstallen en MSN 7.5 erop zetten...anders gaat volgens mij nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik voor mijn broertje MSN 7.5 erop kan zetten naast WLM 8 ?
Aangezien hij zich niet kan aanmelden..
Puik idquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
Kunnen we niet zo'n invite systeem opzetten zoals we dat gedaan hebben bij Gmail?
Dat doen ze ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
Kunnen we niet zo'n invite systeem opzetten zoals we dat gedaan hebben bij Gmail?
Uhm dit werk niet echt anders. Als iemand mij een invite geeft ga ik wel een invite topic maken of iemand moet actief genoeg zijn om het te doen!!quote:
Tegen de tijd dat je dat hebt opgezet is Windows Live Messenger al uit de beta. Of Jump moet weer even helpen, ik neem aan dat hij nog wel het spul heeft van hoe hij dat deed met Gmail.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |