gelukkig wel. Ff afkloppen vandaag een vrij pijnloos daggie gehadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi hoi Bartoli![]()
hoe is het met de pijn? ietsjes minder weer?
Ter gelegenheid van het nieuwe Hotel dat is geopendquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
BONG je hebt een andere avatar,waarom? Herken je bijna niet meer zo![]()
Heb je iets gebroken?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
gelukkig wel. Ff afkloppen vandaag een vrij pijnloos daggie gehad![]()
Hij zei schat tegen mequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hang je nu alweer aan de bar lees port schat?
Ik snapte vandaag een heleboel dingen hier niet, zoals de betekenis van 14.gifquote:
Ik zal hem hier nog maar ff posten, want de meeste lezen de laatste post niet, terwijl die meestal erg goed zijn hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat krijg je van al die achterlijk macro-idiote drankjes, tast je begrijpertje aan![]()
veel te gezond![]()
Gelukkigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
gelukkig wel. Ff afkloppen vandaag een vrij pijnloos daggie gehad![]()
Komt allemaal door die nieuwe avatar van 'm.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Heej! BONGhallo
![]()
had je nog niet gezien
![]()
Pearl!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Heej! BONGhallo
![]()
had je nog niet gezien
![]()
Halloquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy] komt aangelopen, groet de portieren loopt door naar de receptie.[/me]
De familiekamer van Arliator graag![]()
Zet de koffers maar boven ik pak ze straks wel uit, ik ga nu eerst maar eens aan de bar hangen![]()
![]()
Dit is toch niet het Novotel he??![]()
[me=Dizzy-lizzy loopt de bar binnen en roep: Hallo iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo is hetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Pearl!![]()
![]()
Geeft niet hoor![]()
We gaan er weer een gezellige en lieve boel van maken
Wat kijk je streng...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Komt allemaal door die nieuwe avatar van 'm.![]()
Ja, ik dacht ook ineens hee! das BONGquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Komt allemaal door die nieuwe avatar van 'm.![]()
Zou het dat zijn?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat krijg je van al die achterlijk macro-idiote drankjes, tast je begrijpertje aan![]()
veel te gezond![]()
.quote:
En het bittergarnituur??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:12 schreef cuall het volgende:
Hai lizzi en alle andere die net binnen kwamen en die ik nog gedag had gezegd![]()
De bar is niet slecht hoor![]()
Hahahha, ik had hem gelezen, en op gereageerdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zal hem hier nog maar ff posten, want de meeste lezen de laatste post niet, terwijl die meestal erg goed zijn hoor.
* BONG4002 is goed in verstoppertjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook ineens hee! das BONG![]()
Aha, das "vervelender" dan een breuk! Sterkte ermee!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Nee dat niet. Heb nogal veel last van mijn rug vandaar
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij zei schat tegen me![]()
![]()
![]()
Niets zo goed tegen een kater als een nieuwe dosis port![]()
Pareltjeeeeeeeeequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook ineens hee! das BONG![]()
Dat klopt niet hoor, dat kan niet gewoonquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:11 schreef Bartoli het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #93
5 BB'ers in de top 10. Teamlead op 3
1. 352 Bupatih
2. 299 Zhenar
3. 285 teamlead
4. 270 lovebear
5. 230 Snaptnix
6. 220 Bartoli
7. 213 flugeltje
8. 209 Svensational
9. 205 romancrovatto
10. 186 Furious
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij zei schat tegen me![]()
![]()
![]()
Niets zo goed tegen een kater als een nieuwe dosis port![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
.
En of!![]()
![]()
Heb straks nog een paar leuke nummertjes i think![]()
Is er al een lijstje voor BBH?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:11 schreef Bartoli het volgende:
<knip>
thanksquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:14 schreef tanna het volgende:
[..]
Aha, das "vervelender" dan een breuk! Sterkte ermee!
Dat denk je? Ik weet het wel zeker, anders mag je voortaan alleen nog maar in buurthuizen gaan draaienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
.
En of!![]()
![]()
Heb straks nog een paar leuke nummertjes i think![]()
tuurlijk wel we hebben beertje gewoon goed geholpen richting de 5000 postsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat klopt niet hoor, dat kan niet gewoon![]()
Hahaha ja hé wordt oppassen dus! die zijn vaak gevaarlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 is goed in verstoppertje![]()
![]()
Ik kan bijten al zie ik er heelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:16 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha ja hé wordt oppassen dus! die zijn vaak gevaarlijk![]()
![]()
![]()
Oja daardoor komt het natuurlijk. In dat geval knap gewerkt van onsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tuurlijk wel we hebben beertje gewoon goed geholpen richting de 5000 posts![]()
Da's mooiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik snapte vandaag een heleboel dingen hier niet, zoals de betekenis van 14.gif
Ik had bij jou voor het eerst dat ik het woord prikbord goed kon plaatsen.
Vandaar![]()
* BONG4002 gaat alvast hard opzoek naar knetterende nummersquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat denk je? Ik weet het wel zeker, anders mag je voortaan alleen nog maar in buurthuizen gaan draaien![]()
ik ben het met je eens dat het wel veel posts zijn op een dagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Oja daardoor komt het natuurlijk. In dat geval knap gewerkt van ons![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zou het dat zijn?
Mijn begrijpertje is idd van slag sinds ik met die drankjes begonnen ben![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:17 schreef tanna het volgende:
Nou, ik zie dat het alweer bedtijd is![]()
Tot snel allemaal![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb het gelijk besteld, tast toe, dan testen we het gelijk![]()
[afbeelding]
Ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan bijten al zie ik er heeluit
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:17 schreef tanna het volgende:
Tot snel allemaal![]()
Nou de vlammetjes doen hun naam eer aanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb het gelijk besteld, tast toe, dan testen we het gelijk![]()
[afbeelding]
Welterustenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:17 schreef tanna het volgende:
Tot snel allemaal![]()
Joh je moet al die cijfers niet geloven, daar zitten ze altijd maar mee te gochelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat klopt niet hoor, dat kan niet gewoon![]()
Bij de receptie , morgenvroeg , dan is flugeltje er weerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, moet ik ergens nog afrekenen om een kamer te huren gedurende ehh...2 maanden![]()
Trust hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:17 schreef tanna het volgende:
Tot snel allemaal![]()
Heej...wie zie ik daar in je PI? Dat is Robin toch uit BB2?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Joh je moet al die cijfers niet geloven, daar zitten ze altijd maar mee te gochelen![]()
Als het het Novotel is mag je 140 euro per dag afrekenen na afloop. goedkoop hotelletje hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, moet ik ergens nog afrekenen om een kamer te huren gedurende ehh...2 maanden![]()
Dan ben ik tijdelijk in een kunstmatige coma denk ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
Bij de receptie , morgenvroeg , dan is flugeltje er weer
Kan hier ook met Chip-kaartquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
Af en toe kan het hard gaan, valt nu nog wel mee.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's mooi. Wel grappig, want ik snapte het daardoor dus weer niet. Kan ook aan mij liggen hoor. Ik probeerde net te reageren op berichten in SC2, maar dat lukte niet. Duurde even voordat ik door had dat jullie alweer in een nieuw topic zaten
.
Dat moet het wel zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Joh je moet al die cijfers niet geloven, daar zitten ze altijd maar mee te gochelen![]()
Trusten Tannaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:17 schreef tanna het volgende:
Tot snel allemaal![]()
Hej ome Henkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kan hier ook met Chip-kaartIs nieuw
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heej...wie zie ik daar in je PI? Dat is Robin toch uit BB2?
de ontkenningsfasequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat moet het wel zijn![]()
![]()
![]()
Kan gewoon niet zoveel gepost hebben, dat weiger ik te geloven.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Neem dit dan voel je je zo weer beter![]()
Hahaha zit je nog steeds dwars van gisteren dat iemand schreef dat Novotel een leuk goedkoop hotelletje isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als het het Novotel is mag je 140 euro per dag afrekenen na afloop. goedkoop hotelletje he![]()
Toen keek ik 24/7 per dag via Mr.Zapquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:23 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Goed dat je het herkende. De meesten zien het niet
![]()
Valt wel mee nuquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Af en toe kan het hard gaan, valt nu nog wel mee.
Maar bij de 300 posts gaat het op slot. Dan weet je dat alvast
Spotgoedkoop en goed dat novotel is joh. Ik kan het weten want ben er zelf geweestquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als het het Novotel is mag je 140 euro per dag afrekenen na afloop. goedkoop hotelletje he![]()
Hoi Dizzy, was ff in conversatie met je man, welkomquote:
Moet je nagaan wat ik te verduren heb als ik iets, in haar ogen, verkeerds zegquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hahaha zit je nog steeds dwars van gisteren dat iemand schreef dat Novotel een leuk goedkoop hotelletje is![]()
![]()
![]()
Ja, beetje belachelijk is het welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat moet het wel zijn![]()
![]()
![]()
Kan gewoon niet zoveel gepost hebben, dat weiger ik te geloven. Anders is het wel heel erg veel![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hahaha zit je nog steeds dwars van gisteren dat iemand schreef dat Novotel een leuk goedkoop hotelletje is![]()
![]()
![]()
Ik ontken standaard allesquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej ome Henk
Ik gebruik nooit een chipknip, doe mij maar gewoon handje contantje![]()
Ik heb het meegemaakt, dat ik op iemand aan het reageren was, en toen ik het postte, waren we 2 pagina's verderquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Valt wel mee nu![]()
Ik kan het moelijk bijhouden hoor. Zal mischien een kwestie van oefenen zijn. Veel posten dan maar hé
.
Heerlijk toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:28 schreef cuall het volgende:
[..]
belachelijk, ben jij ouwerwets zeg, dat is tegenwoordig Not-Done
![]()
Jamaar dat was voor het goede doel, op naar 't 1000e topic. Toen had ik er ook al belachelijk veelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, beetje belachelijk is het wel, zou ik nou nooit doen
![]()
Nou, ik ben er moe vanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb het meegemaakt, dat ik op iemand aan het reageren was, en toen ik het postte, waren we 2 pagina's verderZo snel kan het hier gaan, dus dan valt dit nog wel mee
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Toen keek ik 24/7 per dag via Mr.Zap![]()
Dus ja dat kan ik me goed herinneren
PS: Nu heb je Hieke (?) in je PI?
slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nou, ik ben er moe van, dus ga ik m'n bedje maar eens opzoeken.
Weltrusten iedereen, en bedankt voor de gezelligheid.
Insgelijks dus slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nogquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
Gewoon papier geen geleuter
![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed he?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:30 schreef cuall het volgende:
[..]
eindelijk iemand die het kan waarderen
![]()
Jij komt niet in de grote stad/steden?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
Gewoon papier geen geleuter
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb het meegemaakt, dat ik op iemand aan het reageren was, en toen ik het postte, waren we 2 pagina's verderZo snel kan het hier gaan, dus dan valt dit nog wel mee
Hoi Dizzy-lizzyquote:
Er zijn mensen hier die trainingen geven, zodat je het makkelijker kan volgen, is een aanradertje.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Welterustenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bij jou is dat standaard, bij hem een uitzondering. Daar zit het verschilquote:
En wie hebben we hier? Het is Rexquote:
Hai Yolandequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:32 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi Dizzy-lizzy![]()
![]()
ben weer even weg, leuke winkeltjes om de hoek, even shoppen, na 3 maanden BB moet ik even een nieuwe outfit kopen.![]()
![]()
Nope, ik ben niet de snelste in typen, maar ook niet de langzaamste, maar het kan hier af en toe hard gaa. Kan de politie niet eens komen controleren?quote:
Ferdi is still alivequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Yolandehad op de knip hoor, ze vragen belachelijke prijzen
![]()
Ok de volgende ...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En wie hebben we hier? Het is Rex
Doei Talitha, welterusten en tot morgen misschien (alhoewel, dan zit ik weer in de nachtploeg)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nope, ik ben niet de snelste in typen, maar ook niet de langzaamste, maar het kan hier af en toe hard gaa. Kan de politie niet eens komen controleren?
Met handboeien en al, je bent zo afgevoerdquote:
Georgie 4 sure iigquote:
Pas wel op, ik verdenk sommige mensen hier ervan dat ze dat juist leuk vindenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met handboeien en al, je bent zo afgevoerd![]()
Opzekerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Pas wel op, ik verdenk sommige mensen hier ervan dat ze dat juist leuk vinden![]()
Jij bent echt goedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Georgie 4 sure iig
Maar wel een leuke quiz
Deze is erg moeilijk...het zijn iig alleen BB2érs weet ik bij toeval maar deze weet ik niet meerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:38 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
We hebben ze bijna allemaal gehad hoor![]()
ik had het niet moeten zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gelukkigik hoop dat het zo blijft, beter zo!
Ik ben een ster in het afdingen. Zo even de tassen in de kamer gelegd niet tegen Henk zeggen hoor dat ik aan het shoppen benquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Yolandehad op de knip hoor, ze vragen belachelijke prijzen
![]()
gewoon op kamer nummer zetten, betalen komt over 2 maanden wel weerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:41 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik ben een ster in het afdingen. Zo even de tassen in de kamer gelegd niet tegen Henk zeggen hoor dat ik aan het shoppen bentot dadelijk in de bar
![]()
Of "afgeschreven in de donkere kerkers van fok". Neuh is te langquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Opzeker![]()
Eigenlijk moeten ze het ipv het 'banmeldtopic' t topic 'Afgevoerd" moeten noemen dat zou wat zijn
Plopse. en proostquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:43 schreef Manu82 het volgende:
Zo en ik ga een biertje open maken!! Hoop eigenlijk dat ik morgen weer met dezelfde mensen werk als woensdag... kunnen we weer een onder het afterwork borrel doen
Heb je nu weer meer last gekregen? Nee toch zekerquote:
de rug begint weer op te spelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoezo niet Bartoli? wat is er dan?
Deze was iig de winnares, Bianca Hagenbeekquote:
De laatstequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 staat even in de chips eten stand dus posts zijn er mijnerzijds eventjes niet![]()
Heb je wel een goeie pjuter stoel dan?? Want zeker als je ontspannen bezig bent merk je niet op dat je verkeerd zitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de rug begint weer op te spelen. Ben nu oefeningen aan het doen
Wist niet eens dat je weg wasquote:
geen ideequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb je wel een goeie pjuter stoel dan?? Want zeker als je ontspannen bezig bent merk je niet op dat je verkeerd zit![]()
Ow, misschien van het zitten achter je pc, even wat beweging lieverd, ze zeggen tegenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:11 schreef Bartoli het volgende:
5 BB'ers in de top 10. Teamlead op 3
1. 352 Bupatih
2. 299 Zhenar
3. 285 teamlead
4. 270 lovebear
5. 230 Snaptnix
6. 220 Bartoli
7. 213 flugeltje
8. 209 Svensational
9. 205 romancrovatto
10. 186 Furious
Ik vind Freddy op niemand lijken, er zijn zat mensen die op Freddy lijken, dat wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:47 schreef Manu82 het volgende:
ik vind freddy mercury op die oude foto's wel een beetje weghebben van een wat afgeslanktere Bart
heb je een goede stoel dan? Als je last hebt van je rug moet je volgens mijn dokter een harde stoel hebben en veel naar achteren leunen enzo, maar dat kan ook met m'n schouders te maken hebbenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Het was dus die Jolanda die ik niet meer wist, de enigequote:
He dat is een goed ideequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
gewoon op kamer nummer zetten, betalen komt over 2 maanden wel weer![]()
Ik word niet gemistquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je weg was![]()
Maar welkom terug lief beertje![]()
![]()
![]()
Moet het per se van de Tesco zijn, die van de Lidl zijn ook goed binnen te houden en die zijn gewoon van Walker en volgens mij is dat de Engelse Laysquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik vind Freddy op niemand lijken, er zijn zat mensen die op Freddy lijken, dat wel.
En kan je volgende keer als je naar NL komt ff wat dingen voor me meenemen???? Las vanavond iets over tesco crisps met salt and vinegar en AHHHHHHHHHHH ik heb er zo'n zin aan![]()
![]()
ik zit nu niet eens op mijn stoel om te typenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow, misschien van het zitten achter je pc, even wat beweging lieverd, ze zeggen tegen
mij altijd hoe meer beweging hoe beter alleen niet forceren, maja is makkelijk gezegd
altijd, hun voelen het nietben gelukkig een bezig bijtje
dat helpt wel. doe rustig aan hé.
Als het maar balen chips zijn cheese and onion, prawn, alles wat ze daar hebben en wat wij moeten ontberenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet het per se van de Tesco zijn, die van de Lidl zijn ook goed binnen te houden en die zijn gewoon van Walker en volgens mij is dat de Engelse Lays
Pirato © van de Aldi is gewoon het beste chipsmerk die er isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet het per se van de Tesco zijn, die van de Lidl zijn ook goed binnen te houden en die zijn gewoon van Walker en volgens mij is dat de Engelse Lays
Enne mince pies wil ik ook en stuffing mix, en jelly en echte bacon en jersey melk en nog zoveel meerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik zit nu niet eens op mijn stoel om te typen. Maar dat maakt bij mij weinig uit als ik aan het sporten ben (wielrenfiets), loop, zit of soms zelfs lig heb ik pijn. Mijn rug staat gewoon schots en scheef. Daarbij heb ik ook niet veel vet en weerstand waardoor de rug kwetsbaar is
Niet op reageren, als je hier eenmaal aan begint........... oh oh, je weet niet wat je op de hals haaltquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Enne mince pies wil ik ook en stuffing mix, en jelly en echte bacon en jersey melk en nog zoveel meer![]()
![]()
Ja, helaas nog geen Aldi kunnen vinden hier, anders had ik hier waarschijnlijk ook het altijd lekkere Schultenbrau wel gehadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Pirato © van de Aldi is gewoon het beste chipsmerk die er is![]()
![]()
Das niet fijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik zit nu niet eens op mijn stoel om te typen. Maar dat maakt bij mij weinig uit als ik aan het sporten ben (wielrenfiets), loop, zit of soms zelfs lig heb ik pijn. Mijn rug staat gewoon schots en scheef. Daarbij heb ik ook niet veel vet en weerstand waardoor de rug kwetsbaar is
Daar drink ik nu vanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, helaas nog geen Aldi kunnen vinden hier, anders had ik hier waarschijnlijk ook het altijd lekkere Schultenbrau wel gehad
Eigenlijk meer uit financieel oogpunt dan
eigenlijk niet maar goed straks nachtje slapen is het morgen wel weer minder. Moet nu trouwens ff mijn broertje bij een vriend van hem gaan halen. Tot over een klein half uurtjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:57 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
je hebt toch wel een goede pijnstiller ??
Ik ga eens tussen 2 dames in liggenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je weg was![]()
Maar welkom terug lief beertje![]()
![]()
![]()
Als ik in NL NL ben drink ik meestal Bier Bier van de AH. Alleen die naam al!! Fantastisch gewoon!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar drink ik nu van
Echt heerlijk bier en het is ook nog eens goedkoop maar zelfs als een A merk goedkoper was dan zou ik nog Schultenbrau kopen, echt geweldig spul![]()
teamleadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef teamlead het volgende:avond samen
half dood.. maar ik ben er weer
Tot dan bye byequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
eigenlijk niet maar goed straks nachtje slapen is het morgen wel weer minder. Moet nu trouwens ff mijn broertje bij een vriend van hem gaan halen. Tot over een klein half uurtje![]()
quote:
Ik kan je verklappen dat Schultenbrau een merk biertje is met ietsies aangepast receptuur, weet alleen niet welk merk. De brouwmeester is van origine schuttersbier, van vroeger. De loca is van de breezer fabriek, de patat is van aviko en de sallades binnenkort van Bieze. Dus al met al goed spulquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar drink ik nu van
Echt heerlijk bier en het is ook nog eens goedkoop maar zelfs als een A merk goedkoper was dan zou ik nog Schultenbrau kopen, echt geweldig spul![]()
WB T-leadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef teamlead het volgende:avond samen
uhm het probleem is mijn rug. Kan hem wel steeds laten kraken dan gaat het een tijdje goed maar echt er vanaf kom ik niet. Ik sukkel er nu al een jaar of 6 mee ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das niet fijn
Is er niet iets dat er aan gedaan kan worden dan.
Dat je geen pijn meer heb, en je beter voeld![]()
Gezellig hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ga eens tussen 2 dames in liggen![]()
Hallo meisjes![]()
![]()
![]()
![]()
Halfdoodquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef teamlead het volgende:avond samen
quote:
quote:
Hmmm....en hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik kan je verklappen dat Schultenbrau een merk biertje is met ietsies aangepast receptuur, weet alleen niet welk merk. De brouwmeester is van origine schuttersbier, van vroeger. De loca is van de breezer fabriek, de patat is van aviko en de sallades binnenkort van Bieze. Dus al met al goed spul![]()
Ik ben niet snel jalours, maar nu..........quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hallo meisjes![]()
![]()
![]()
![]()
Yumquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als het maar balen chips zijn cheese and onion, prawn, alles wat ze daar hebben en wat wij moeten ontberen![]()
Tot later.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
eigenlijk niet maar goed straks nachtje slapen is het morgen wel weer minder. Moet nu trouwens ff mijn broertje bij een vriend van hem gaan halen. Tot over een klein half uurtje![]()
Ik ben mijn zus gaan helpen verhuizenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Halfdoodvoel jij je zo beroerd dan? nee toch?
![]()
Hallo trouwens![]()
![]()
Moet ze ver verhuizen dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben mijn zus gaan helpen verhuizenIk doe het graag voor haar, maar de timing is niet zo geweldig
Ik ben kapot nu... en morgen om 10 uur de tweede ronde
![]()
![]()
Heb me er in verdieptquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmmm....en hoe weet je dat?![]()
Wel intresti info btwAldi tha best iig wat betreft bepaalde producten
Premium Pilsner van AH.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ik in NL NL ben drink ik meestal Bier Bier van de AH. Alleen die naam al!! Fantastisch gewoon!!
Hoi Henkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hallo meisjes![]()
![]()
![]()
![]()
Sjet???? Je bent er weer!!! Long time no see!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:06 schreef Sjet het volgende:
WhelloSjet is ook in tha Hotel!
![]()
Is er nog wel een kamer vrij?![]()
niet ver, wel veelquote:
Hoi Sjetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:06 schreef Sjet het volgende:
![]()
* BONG4002 ookquote:
Ow, ik dacht dat je, je ivm je longen zo kut voelde, maar dat speeld natuurlijk wel mee,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben mijn zus gaan helpen verhuizenIk doe het graag voor haar, maar de timing is niet zo geweldig
Ik ben kapot nu... en morgen om 10 uur de tweede ronde
![]()
![]()
Schultenbrau is tha best, alhoewel een tapbiertje in principe altijd wintquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
Premium Pilsner van AH.Goed spul
Maar kan toch niet op tegen Brandbier in de beertender
Heej! hallo Sjetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:06 schreef Sjet het volgende:
![]()
Hai Sjetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:06 schreef Sjet het volgende:
![]()
Hey Teamleadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef teamlead het volgende:avond samen
Ik heb toevallig van her en der wat inside info gekregenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 ook
Maar dan meer globaal, toevallig was ik laatst nog aan het napluizen wat de beste batterijen waren...en jawel dat was van de ALDI, Topcraft heet het, zelfs beter dan DUURacell
tapbiertje wint het bij mij ook voor de volle 100%, maar dan wel in een kroeg!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Schultenbrau is tha best, alhoewel een tapbiertje in principe altijd wint
normaal gesproken zou ik me ook niet zo beroerd hebben gevoeld als nu denk ik... Ik tilde verdorie een monitor op.. 5 meter lopen.. en ik moest gewoon letterlijk gaan zitten om bij te komenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:08 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je, je ivm je longen zo kut voelde, maar dat speeld natuurlijk wel mee,
pas een beetje op jezelf hé![]()
Ahh dan was mijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik heb toevallig van her en der wat inside info gekregen![]()
Oef gelukkigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Heej! hallo Sjet![]()
![]()
![]()
Tuurlijk is er een kamer voor jou vrij!![]()
Ik ook, en we gaan het loeileuk maken hierquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:10 schreef kissa het volgende:
Ik verheug me op de komende weken maar ik gaat nu plat![]()
![]()
(ik heb gelezen dat je naar de dokter bent geweest)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
normaal gesproken zou ik me ook niet zo beroerd hebben gevoeld als nu denk ik... Ik tilde verdorie een monitor op.. 5 meter lopen.. en ik moest gewoon letterlijk gaan zitten om bij te komen
Jezus!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
normaal gesproken zou ik me ook niet zo beroerd hebben gevoeld als nu denk ik... Ik tilde verdorie een monitor op.. 5 meter lopen.. en ik moest gewoon letterlijk gaan zitten om bij te komen
Slaap lekker en tot snel maar weerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:10 schreef kissa het volgende:
Ik verheug me op de komende weken maar ik gaat nu plat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
(ik heb gelezen dat je naar de dokter bent geweest)
Heb je last van psd? (post streamnatale depressie)
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Je bent ook lief, ons troetelbeertje![]()
ja precies.. dit is gewoon echt niet meer grappigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Jezus!dat is erg, ik hoop dat je snel die uitslag hebt, want zo te horen moet er gauw wat aan
gebeuren![]()
Tuurlijk Sjet!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oef gelukkig![]()
En anders mag ik mijn stretcher wel bij jou op de kamer zetten toch?
Vooral zo houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Zijn A-en-M en M-en-A al ingechekt?? heb ze nog niet gezien aan de bar![]()
Verder mis ik nog een aantal mensen die ik Niet bij naam ga noemen![]()
Nee idd, dat snap ik maar al te goed, doe een beetje rustig hé morgenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja precies.. dit is gewoon echt niet meer grappig
Ach...kom maar hierquote:
Ik zou wel eens een smilie willen zien kippenvel op zijn armenquote:
mja.. zal wel moeten vrees ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:14 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee idd, dat snap ik maar al te goed, doe een beetje rustig hé morgen![]()
Do not give the dog a name then the dog will not bequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vooral zo houden
Anders maak je sleeping dogs alive![]()
* BONG4002 heeft 'Clusterhoofdpijn"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
mja.. zal wel moeten vrees ik.. Ik heb op zich ook weinig keus dan te luisteren naar mijn lichaam
Ik mis mijn lievquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Zijn A-en-M en M-en-A al ingechekt?? heb ze nog niet gezien aan de bar![]()
Verder mis ik nog een aantal mensen die ik Niet bij naam ga noemen![]()
Ik praat nu makkelijk, je kan er niks aan doen, dus nerveus maken heeft geen zin, dat verandert niks aan de uitslag (en dan bedoel ik niet dat wat op je gezicht kan komen)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:13 schreef teamlead het volgende:
[..]dat zou het zomaar kunnen zijn ja...
Nog geen idee wat het is.. bloed afgetapt en longfoto's gemaakt.. nu een week wachten op de uitslag..
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Do not give the dog a name then the dog will not be![]()
Nog afgezien van het feit dat ik niet van afwachten hou.. het frustreert me enorm dat ik nu niet kan doen wat ik normaal wel kan...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik praat nu makkelijk, je kan er niks aan doen, dus nerveus maken heeft geen zin, dat verandert niks aan de uitslag (en dan bedoel ik niet dat wat op je gezicht kan komen)
Maar, ik kan begrijpen dat het je niet helemaal lekker zit.
Klinkt niet echt gezond teamlead, maak het dus nu maar niet te laatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja precies.. dit is gewoon echt niet meer grappig
nee, zal ik ook zeker niet doen.. maar ff bijkomen met een biertje en hier ff kletsen is erg ontspannend hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Klinkt niet echt gezond teamlead, maak het dus nu maar niet te laat![]()
Ik ga nog niet hoor Kissa, ben wel een beetje aan het fantaserenquote:
Ze is nog ff dr hakken slijpen, en zr zweep invetten, ze zal zo wel komenquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, zal ik ook zeker niet doen.. maar ff bijkomen met een biertje en hier ff kletsen is erg ontspannend hoor
Probeer je zinnen te verzetten, zolang je hier bent zal dat voor mij geen moeite kosten (tenzij ik hier nog langer op in blijf gaanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit dat ik niet van afwachten hou.. het frustreert me enorm dat ik nu niet kan doen wat ik normaal wel kan...
Maar je hebt gelijk.. wachten is het enige dat ik nu kan doen..
Leg eens uit?quote:
Lief gezegdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:21 schreef cuall het volgende:
[..]
dat mag ook wel even hoor, maar ik ga je gewoon naar je bed sturen als je té lang blijft hangen
![]()
Ga ik even over je moederen![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:21 schreef cuall het volgende:
[..]
dat mag ook wel even hoor, maar ik ga je gewoon naar je bed sturen als je té lang blijft hangen
![]()
Ga ik even over je moederen![]()
wlmquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:20 schreef BONG4002 het volgende:
Wie heeft trouwens de nieuwste MSN (lees: WLM) al geprobeerd?
Precies, en ook doen danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
mja.. zal wel moeten vrees ik.. Ik heb op zich ook weinig keus dan te luisteren naar mijn lichaam
Dat klinkt als mijn droomvrouw, zo'n vrouw heb ik altijd al willen hebbenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze is nog ff dr hakken slijpen, en zr zweep invetten, ze zal zo wel komen![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:22 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Precies, en ook doen dansterkte
![]()
gmtaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Neehee dat is het mooie van een nadenkertje![]()
Helaas, ze is van mij. Jij moet het maar met Lizzy doenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat klinkt als mijn droomvrouw, zo'n vrouw heb ik altijd al willen hebben![]()
* Dizzy-lizzy kijkt eens naar links........quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat klinkt als mijn droomvrouw, zo'n vrouw heb ik altijd al willen hebben![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik dacht de Windows Love Messenger![]()
quote:
Dan geef eens een hint?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Neehee dat is het mooie van een nadenkertje![]()
mmta, at best.quote:
En dat doet Hij dan ook veelvuldigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:25 schreef doka het volgende:
[..]
Helaas, ze is van mij. Jij moet het maar met Lizzy doen![]()
![]()
En bedankt, ruilen? (ik heb overigens geen flauw idee over wie dit gaat)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:25 schreef doka het volgende:
[..]
Helaas, ze is van mij. Jij moet het maar met Lizzy doen![]()
![]()
Bepaalde personen (waaronder iemand die ik ken) zijn 'gecertificeerd' om het te gebruiken en hebben een invite gehad van M$ zelf, het is al uitgelekt op bepaalde sites waardoor je het kan downen maar als je inlogt zegt ie dat je geen toegang hebt helaasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:25 schreef teamlead het volgende:
[..]zegt me helemaal niets.. wat voor bagger hebben ze nu weer bedacht?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Zooooo... onze nieuwe behuizing?
Avond![]()
![]()
Het is GVDquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
![]()
Oke, rondje brandnetelsap van mij!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
* Dizzy-lizzy kijkt eens naar links........
Rondje van Arliator![]()
Hoi hoi Wickedangelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
![]()
We hebben het door ons werk niet helemaal kunnen volgen, maar wensen je wel heel veel sterktequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, zal ik ook zeker niet doen.. maar ff bijkomen met een biertje en hier ff kletsen is erg ontspannend hoor
Avond![]()
![]()
Wicked, lieffie, je hebt de weg gevondenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
![]()
<snip>quote:
Avond![]()
![]()
Hoi WAquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
![]()
Dat zijn de beta testers schat kan iedereen zich voor opgeven dus jij ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bepaalde personen (waaronder iemand die ik ken) zijn 'gecertificeerd' om het te gebruiken en hebben een invite gehad van M$ zelf, het is al uitgelekt op bepaalde sites waardoor je het kan downen maar als je inlogt zegt ie dat je geen toegang hebt helaas
Anyway, het ziet er (vind ik) vrij strak uit en heeft een totale makeover gekregen, zeer mooi programma, je kan o.a. net als met ICQ eindelijk ook offline berichten zenden als iemand dan niet online is enzo
Jaja jij bent nog scherp van geest op deze tijdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:30 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat zijn de beta testers schat kan iedereen zich voor opgeven dus jij ook![]()
![]()
Joehoeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is er nog plaats bij Bartje op de kamer? (Geintje hoor)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Wicked, lieffie, je hebt de weg gevonden, check ff in bij de balie, dan krijg je nog een beetje een leuke kamer
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |