Nog afgezien van het feit dat ik niet van afwachten hou.. het frustreert me enorm dat ik nu niet kan doen wat ik normaal wel kan...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik praat nu makkelijk, je kan er niks aan doen, dus nerveus maken heeft geen zin, dat verandert niks aan de uitslag (en dan bedoel ik niet dat wat op je gezicht kan komen)
Maar, ik kan begrijpen dat het je niet helemaal lekker zit.
Klinkt niet echt gezond teamlead, maak het dus nu maar niet te laatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja precies.. dit is gewoon echt niet meer grappig
nee, zal ik ook zeker niet doen.. maar ff bijkomen met een biertje en hier ff kletsen is erg ontspannend hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Klinkt niet echt gezond teamlead, maak het dus nu maar niet te laat![]()
Ik ga nog niet hoor Kissa, ben wel een beetje aan het fantaserenquote:
Ze is nog ff dr hakken slijpen, en zr zweep invetten, ze zal zo wel komenquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, zal ik ook zeker niet doen.. maar ff bijkomen met een biertje en hier ff kletsen is erg ontspannend hoor
Probeer je zinnen te verzetten, zolang je hier bent zal dat voor mij geen moeite kosten (tenzij ik hier nog langer op in blijf gaanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit dat ik niet van afwachten hou.. het frustreert me enorm dat ik nu niet kan doen wat ik normaal wel kan...
Maar je hebt gelijk.. wachten is het enige dat ik nu kan doen..
Leg eens uit?quote:
Lief gezegdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:21 schreef cuall het volgende:
[..]
dat mag ook wel even hoor, maar ik ga je gewoon naar je bed sturen als je té lang blijft hangen
![]()
Ga ik even over je moederen![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:21 schreef cuall het volgende:
[..]
dat mag ook wel even hoor, maar ik ga je gewoon naar je bed sturen als je té lang blijft hangen
![]()
Ga ik even over je moederen![]()
wlmquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:20 schreef BONG4002 het volgende:
Wie heeft trouwens de nieuwste MSN (lees: WLM) al geprobeerd?
Precies, en ook doen danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
mja.. zal wel moeten vrees ik.. Ik heb op zich ook weinig keus dan te luisteren naar mijn lichaam
Dat klinkt als mijn droomvrouw, zo'n vrouw heb ik altijd al willen hebbenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze is nog ff dr hakken slijpen, en zr zweep invetten, ze zal zo wel komen![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:22 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Precies, en ook doen dansterkte
![]()
gmtaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Neehee dat is het mooie van een nadenkertje![]()
Helaas, ze is van mij. Jij moet het maar met Lizzy doenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat klinkt als mijn droomvrouw, zo'n vrouw heb ik altijd al willen hebben![]()
* Dizzy-lizzy kijkt eens naar links........quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat klinkt als mijn droomvrouw, zo'n vrouw heb ik altijd al willen hebben![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik dacht de Windows Love Messenger![]()
quote:
Dan geef eens een hint?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Neehee dat is het mooie van een nadenkertje![]()
mmta, at best.quote:
En dat doet Hij dan ook veelvuldigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:25 schreef doka het volgende:
[..]
Helaas, ze is van mij. Jij moet het maar met Lizzy doen![]()
![]()
En bedankt, ruilen? (ik heb overigens geen flauw idee over wie dit gaat)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:25 schreef doka het volgende:
[..]
Helaas, ze is van mij. Jij moet het maar met Lizzy doen![]()
![]()
Bepaalde personen (waaronder iemand die ik ken) zijn 'gecertificeerd' om het te gebruiken en hebben een invite gehad van M$ zelf, het is al uitgelekt op bepaalde sites waardoor je het kan downen maar als je inlogt zegt ie dat je geen toegang hebt helaasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:25 schreef teamlead het volgende:
[..]zegt me helemaal niets.. wat voor bagger hebben ze nu weer bedacht?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Zooooo... onze nieuwe behuizing?
Avond![]()
![]()
Het is GVDquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
![]()
Oke, rondje brandnetelsap van mij!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
* Dizzy-lizzy kijkt eens naar links........
Rondje van Arliator![]()
Hoi hoi Wickedangelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
![]()
We hebben het door ons werk niet helemaal kunnen volgen, maar wensen je wel heel veel sterktequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, zal ik ook zeker niet doen.. maar ff bijkomen met een biertje en hier ff kletsen is erg ontspannend hoor
Avond![]()
![]()
Wicked, lieffie, je hebt de weg gevondenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
![]()
<snip>quote:
Avond![]()
![]()
Hoi WAquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
![]()
Dat zijn de beta testers schat kan iedereen zich voor opgeven dus jij ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bepaalde personen (waaronder iemand die ik ken) zijn 'gecertificeerd' om het te gebruiken en hebben een invite gehad van M$ zelf, het is al uitgelekt op bepaalde sites waardoor je het kan downen maar als je inlogt zegt ie dat je geen toegang hebt helaas
Anyway, het ziet er (vind ik) vrij strak uit en heeft een totale makeover gekregen, zeer mooi programma, je kan o.a. net als met ICQ eindelijk ook offline berichten zenden als iemand dan niet online is enzo
Jaja jij bent nog scherp van geest op deze tijdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:30 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat zijn de beta testers schat kan iedereen zich voor opgeven dus jij ook![]()
![]()
Joehoeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |