Heb me er in verdieptquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmmm....en hoe weet je dat?![]()
Wel intresti info btwAldi tha best iig wat betreft bepaalde producten
Premium Pilsner van AH.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ik in NL NL ben drink ik meestal Bier Bier van de AH. Alleen die naam al!! Fantastisch gewoon!!
Hoi Henkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ga eens tussen 2 dames in liggen![]()
Hallo meisjes![]()
![]()
![]()
![]()
Sjet???? Je bent er weer!!! Long time no see!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:06 schreef Sjet het volgende:
WhelloSjet is ook in tha Hotel!
![]()
Is er nog wel een kamer vrij?![]()
niet ver, wel veelquote:
Hoi Sjetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:06 schreef Sjet het volgende:
![]()
* BONG4002 ookquote:
Ow, ik dacht dat je, je ivm je longen zo kut voelde, maar dat speeld natuurlijk wel mee,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben mijn zus gaan helpen verhuizenIk doe het graag voor haar, maar de timing is niet zo geweldig
Ik ben kapot nu... en morgen om 10 uur de tweede ronde
![]()
![]()
Schultenbrau is tha best, alhoewel een tapbiertje in principe altijd wintquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
Premium Pilsner van AH.Goed spul
Maar kan toch niet op tegen Brandbier in de beertender
Heej! hallo Sjetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:06 schreef Sjet het volgende:
![]()
Hai Sjetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:06 schreef Sjet het volgende:
![]()
Hey Teamleadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef teamlead het volgende:avond samen
half dood.. maar ik ben er weer
Ik heb toevallig van her en der wat inside info gekregenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 ook
Maar dan meer globaal, toevallig was ik laatst nog aan het napluizen wat de beste batterijen waren...en jawel dat was van de ALDI, Topcraft heet het, zelfs beter dan DUURacell
tapbiertje wint het bij mij ook voor de volle 100%, maar dan wel in een kroeg!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Schultenbrau is tha best, alhoewel een tapbiertje in principe altijd wint
normaal gesproken zou ik me ook niet zo beroerd hebben gevoeld als nu denk ik... Ik tilde verdorie een monitor op.. 5 meter lopen.. en ik moest gewoon letterlijk gaan zitten om bij te komenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:08 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je, je ivm je longen zo kut voelde, maar dat speeld natuurlijk wel mee,
pas een beetje op jezelf hé![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |