Het was dus die Jolanda die ik niet meer wist, de enigequote:
He dat is een goed ideequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
gewoon op kamer nummer zetten, betalen komt over 2 maanden wel weer![]()
Ik word niet gemistquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je weg was![]()
Maar welkom terug lief beertje![]()
![]()
![]()
Moet het per se van de Tesco zijn, die van de Lidl zijn ook goed binnen te houden en die zijn gewoon van Walker en volgens mij is dat de Engelse Laysquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik vind Freddy op niemand lijken, er zijn zat mensen die op Freddy lijken, dat wel.
En kan je volgende keer als je naar NL komt ff wat dingen voor me meenemen???? Las vanavond iets over tesco crisps met salt and vinegar en AHHHHHHHHHHH ik heb er zo'n zin aan![]()
![]()
ik zit nu niet eens op mijn stoel om te typenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow, misschien van het zitten achter je pc, even wat beweging lieverd, ze zeggen tegen
mij altijd hoe meer beweging hoe beter alleen niet forceren, maja is makkelijk gezegd
altijd, hun voelen het nietben gelukkig een bezig bijtje
dat helpt wel. doe rustig aan hé.
Als het maar balen chips zijn cheese and onion, prawn, alles wat ze daar hebben en wat wij moeten ontberenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet het per se van de Tesco zijn, die van de Lidl zijn ook goed binnen te houden en die zijn gewoon van Walker en volgens mij is dat de Engelse Lays
Pirato © van de Aldi is gewoon het beste chipsmerk die er isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet het per se van de Tesco zijn, die van de Lidl zijn ook goed binnen te houden en die zijn gewoon van Walker en volgens mij is dat de Engelse Lays
Enne mince pies wil ik ook en stuffing mix, en jelly en echte bacon en jersey melk en nog zoveel meerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik zit nu niet eens op mijn stoel om te typen. Maar dat maakt bij mij weinig uit als ik aan het sporten ben (wielrenfiets), loop, zit of soms zelfs lig heb ik pijn. Mijn rug staat gewoon schots en scheef. Daarbij heb ik ook niet veel vet en weerstand waardoor de rug kwetsbaar is
Niet op reageren, als je hier eenmaal aan begint........... oh oh, je weet niet wat je op de hals haaltquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Enne mince pies wil ik ook en stuffing mix, en jelly en echte bacon en jersey melk en nog zoveel meer![]()
![]()
Ja, helaas nog geen Aldi kunnen vinden hier, anders had ik hier waarschijnlijk ook het altijd lekkere Schultenbrau wel gehadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Pirato © van de Aldi is gewoon het beste chipsmerk die er is![]()
![]()
Das niet fijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik zit nu niet eens op mijn stoel om te typen. Maar dat maakt bij mij weinig uit als ik aan het sporten ben (wielrenfiets), loop, zit of soms zelfs lig heb ik pijn. Mijn rug staat gewoon schots en scheef. Daarbij heb ik ook niet veel vet en weerstand waardoor de rug kwetsbaar is
Daar drink ik nu vanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, helaas nog geen Aldi kunnen vinden hier, anders had ik hier waarschijnlijk ook het altijd lekkere Schultenbrau wel gehad
Eigenlijk meer uit financieel oogpunt dan
eigenlijk niet maar goed straks nachtje slapen is het morgen wel weer minder. Moet nu trouwens ff mijn broertje bij een vriend van hem gaan halen. Tot over een klein half uurtjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:57 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
je hebt toch wel een goede pijnstiller ??
Ik ga eens tussen 2 dames in liggenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je weg was![]()
Maar welkom terug lief beertje![]()
![]()
![]()
Als ik in NL NL ben drink ik meestal Bier Bier van de AH. Alleen die naam al!! Fantastisch gewoon!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar drink ik nu van
Echt heerlijk bier en het is ook nog eens goedkoop maar zelfs als een A merk goedkoper was dan zou ik nog Schultenbrau kopen, echt geweldig spul![]()
teamleadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef teamlead het volgende:avond samen
half dood.. maar ik ben er weer
Tot dan bye byequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
eigenlijk niet maar goed straks nachtje slapen is het morgen wel weer minder. Moet nu trouwens ff mijn broertje bij een vriend van hem gaan halen. Tot over een klein half uurtje![]()
quote:
Ik kan je verklappen dat Schultenbrau een merk biertje is met ietsies aangepast receptuur, weet alleen niet welk merk. De brouwmeester is van origine schuttersbier, van vroeger. De loca is van de breezer fabriek, de patat is van aviko en de sallades binnenkort van Bieze. Dus al met al goed spulquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar drink ik nu van
Echt heerlijk bier en het is ook nog eens goedkoop maar zelfs als een A merk goedkoper was dan zou ik nog Schultenbrau kopen, echt geweldig spul![]()
WB T-leadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef teamlead het volgende:avond samen
uhm het probleem is mijn rug. Kan hem wel steeds laten kraken dan gaat het een tijdje goed maar echt er vanaf kom ik niet. Ik sukkel er nu al een jaar of 6 mee ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das niet fijn
Is er niet iets dat er aan gedaan kan worden dan.
Dat je geen pijn meer heb, en je beter voeld![]()
Gezellig hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ga eens tussen 2 dames in liggen![]()
Hallo meisjes![]()
![]()
![]()
![]()
Halfdoodquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef teamlead het volgende:avond samen
quote:
quote:
Hmmm....en hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik kan je verklappen dat Schultenbrau een merk biertje is met ietsies aangepast receptuur, weet alleen niet welk merk. De brouwmeester is van origine schuttersbier, van vroeger. De loca is van de breezer fabriek, de patat is van aviko en de sallades binnenkort van Bieze. Dus al met al goed spul![]()
Ik ben niet snel jalours, maar nu..........quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hallo meisjes![]()
![]()
![]()
![]()
Yumquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als het maar balen chips zijn cheese and onion, prawn, alles wat ze daar hebben en wat wij moeten ontberen![]()
Tot later.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
eigenlijk niet maar goed straks nachtje slapen is het morgen wel weer minder. Moet nu trouwens ff mijn broertje bij een vriend van hem gaan halen. Tot over een klein half uurtje![]()
Ik ben mijn zus gaan helpen verhuizenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Halfdoodvoel jij je zo beroerd dan? nee toch?
![]()
Hallo trouwens![]()
![]()
Moet ze ver verhuizen dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben mijn zus gaan helpen verhuizenIk doe het graag voor haar, maar de timing is niet zo geweldig
Ik ben kapot nu... en morgen om 10 uur de tweede ronde
![]()
![]()
Heb me er in verdieptquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmmm....en hoe weet je dat?![]()
Wel intresti info btwAldi tha best iig wat betreft bepaalde producten
Premium Pilsner van AH.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ik in NL NL ben drink ik meestal Bier Bier van de AH. Alleen die naam al!! Fantastisch gewoon!!
Hoi Henkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hallo meisjes![]()
![]()
![]()
![]()
Sjet???? Je bent er weer!!! Long time no see!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:06 schreef Sjet het volgende:
WhelloSjet is ook in tha Hotel!
![]()
Is er nog wel een kamer vrij?![]()
niet ver, wel veelquote:
Hoi Sjetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:06 schreef Sjet het volgende:
![]()
* BONG4002 ookquote:
Ow, ik dacht dat je, je ivm je longen zo kut voelde, maar dat speeld natuurlijk wel mee,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben mijn zus gaan helpen verhuizenIk doe het graag voor haar, maar de timing is niet zo geweldig
Ik ben kapot nu... en morgen om 10 uur de tweede ronde
![]()
![]()
Schultenbrau is tha best, alhoewel een tapbiertje in principe altijd wintquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
Premium Pilsner van AH.Goed spul
Maar kan toch niet op tegen Brandbier in de beertender
Heej! hallo Sjetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:06 schreef Sjet het volgende:
![]()
Hai Sjetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:06 schreef Sjet het volgende:
![]()
Hey Teamleadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef teamlead het volgende:avond samen
Ik heb toevallig van her en der wat inside info gekregenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 ook
Maar dan meer globaal, toevallig was ik laatst nog aan het napluizen wat de beste batterijen waren...en jawel dat was van de ALDI, Topcraft heet het, zelfs beter dan DUURacell
tapbiertje wint het bij mij ook voor de volle 100%, maar dan wel in een kroeg!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Schultenbrau is tha best, alhoewel een tapbiertje in principe altijd wint
normaal gesproken zou ik me ook niet zo beroerd hebben gevoeld als nu denk ik... Ik tilde verdorie een monitor op.. 5 meter lopen.. en ik moest gewoon letterlijk gaan zitten om bij te komenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:08 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je, je ivm je longen zo kut voelde, maar dat speeld natuurlijk wel mee,
pas een beetje op jezelf hé![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |