Tot dan bye byequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
eigenlijk niet maar goed straks nachtje slapen is het morgen wel weer minder. Moet nu trouwens ff mijn broertje bij een vriend van hem gaan halen. Tot over een klein half uurtje![]()
quote:
Ik kan je verklappen dat Schultenbrau een merk biertje is met ietsies aangepast receptuur, weet alleen niet welk merk. De brouwmeester is van origine schuttersbier, van vroeger. De loca is van de breezer fabriek, de patat is van aviko en de sallades binnenkort van Bieze. Dus al met al goed spulquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar drink ik nu van
Echt heerlijk bier en het is ook nog eens goedkoop maar zelfs als een A merk goedkoper was dan zou ik nog Schultenbrau kopen, echt geweldig spul![]()
WB T-leadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef teamlead het volgende:avond samen
half dood.. maar ik ben er weer
uhm het probleem is mijn rug. Kan hem wel steeds laten kraken dan gaat het een tijdje goed maar echt er vanaf kom ik niet. Ik sukkel er nu al een jaar of 6 mee ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das niet fijn
Is er niet iets dat er aan gedaan kan worden dan.
Dat je geen pijn meer heb, en je beter voeld![]()
Gezellig hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ga eens tussen 2 dames in liggen![]()
Hallo meisjes![]()
![]()
![]()
![]()
Halfdoodquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef teamlead het volgende:avond samen
half dood.. maar ik ben er weer
quote:
quote:
Hmmm....en hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik kan je verklappen dat Schultenbrau een merk biertje is met ietsies aangepast receptuur, weet alleen niet welk merk. De brouwmeester is van origine schuttersbier, van vroeger. De loca is van de breezer fabriek, de patat is van aviko en de sallades binnenkort van Bieze. Dus al met al goed spul![]()
Ik ben niet snel jalours, maar nu..........quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ga eens tussen 2 dames in liggen![]()
Hallo meisjes![]()
![]()
![]()
![]()
Yumquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als het maar balen chips zijn cheese and onion, prawn, alles wat ze daar hebben en wat wij moeten ontberen![]()
Tot later.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
eigenlijk niet maar goed straks nachtje slapen is het morgen wel weer minder. Moet nu trouwens ff mijn broertje bij een vriend van hem gaan halen. Tot over een klein half uurtje![]()
Ik ben mijn zus gaan helpen verhuizenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Halfdoodvoel jij je zo beroerd dan? nee toch?
![]()
Hallo trouwens![]()
![]()
Moet ze ver verhuizen dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben mijn zus gaan helpen verhuizenIk doe het graag voor haar, maar de timing is niet zo geweldig
Ik ben kapot nu... en morgen om 10 uur de tweede ronde
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |