Nope, ik ben niet de snelste in typen, maar ook niet de langzaamste, maar het kan hier af en toe hard gaa. Kan de politie niet eens komen controleren?quote:
Ferdi is still alivequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Yolandehad op de knip hoor, ze vragen belachelijke prijzen
![]()
Ok de volgende ...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En wie hebben we hier? Het is Rex
Doei Talitha, welterusten en tot morgen misschien (alhoewel, dan zit ik weer in de nachtploeg)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nou, ik ben er moe van, dus ga ik m'n bedje maar eens opzoeken.
Weltrusten iedereen, en bedankt voor de gezelligheid.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nope, ik ben niet de snelste in typen, maar ook niet de langzaamste, maar het kan hier af en toe hard gaa. Kan de politie niet eens komen controleren?
Met handboeien en al, je bent zo afgevoerdquote:
Georgie 4 sure iigquote:
Pas wel op, ik verdenk sommige mensen hier ervan dat ze dat juist leuk vindenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met handboeien en al, je bent zo afgevoerd![]()
Opzekerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Pas wel op, ik verdenk sommige mensen hier ervan dat ze dat juist leuk vinden![]()
Jij bent echt goedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Georgie 4 sure iig
Maar wel een leuke quiz
Deze is erg moeilijk...het zijn iig alleen BB2érs weet ik bij toeval maar deze weet ik niet meerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:38 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
We hebben ze bijna allemaal gehad hoor![]()
ik had het niet moeten zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gelukkigik hoop dat het zo blijft, beter zo!
Ik ben een ster in het afdingen. Zo even de tassen in de kamer gelegd niet tegen Henk zeggen hoor dat ik aan het shoppen benquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Yolandehad op de knip hoor, ze vragen belachelijke prijzen
![]()
gewoon op kamer nummer zetten, betalen komt over 2 maanden wel weerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:41 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik ben een ster in het afdingen. Zo even de tassen in de kamer gelegd niet tegen Henk zeggen hoor dat ik aan het shoppen bentot dadelijk in de bar
![]()
Of "afgeschreven in de donkere kerkers van fok". Neuh is te langquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Opzeker![]()
Eigenlijk moeten ze het ipv het 'banmeldtopic' t topic 'Afgevoerd" moeten noemen dat zou wat zijn
Plopse. en proostquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:43 schreef Manu82 het volgende:
Zo en ik ga een biertje open maken!! Hoop eigenlijk dat ik morgen weer met dezelfde mensen werk als woensdag... kunnen we weer een onder het afterwork borrel doen
Heb je nu weer meer last gekregen? Nee toch zekerquote:
de rug begint weer op te spelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoezo niet Bartoli? wat is er dan?
Deze was iig de winnares, Bianca Hagenbeekquote:
De laatstequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 staat even in de chips eten stand dus posts zijn er mijnerzijds eventjes niet![]()
Heb je wel een goeie pjuter stoel dan?? Want zeker als je ontspannen bezig bent merk je niet op dat je verkeerd zitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de rug begint weer op te spelen. Ben nu oefeningen aan het doen
Wist niet eens dat je weg wasquote:
geen ideequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb je wel een goeie pjuter stoel dan?? Want zeker als je ontspannen bezig bent merk je niet op dat je verkeerd zit![]()
Ow, misschien van het zitten achter je pc, even wat beweging lieverd, ze zeggen tegenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:11 schreef Bartoli het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #93
5 BB'ers in de top 10. Teamlead op 3
1. 352 Bupatih
2. 299 Zhenar
3. 285 teamlead
4. 270 lovebear
5. 230 Snaptnix
6. 220 Bartoli
7. 213 flugeltje
8. 209 Svensational
9. 205 romancrovatto
10. 186 Furious
Ik vind Freddy op niemand lijken, er zijn zat mensen die op Freddy lijken, dat wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:47 schreef Manu82 het volgende:
ik vind freddy mercury op die oude foto's wel een beetje weghebben van een wat afgeslanktere Bart
heb je een goede stoel dan? Als je last hebt van je rug moet je volgens mijn dokter een harde stoel hebben en veel naar achteren leunen enzo, maar dat kan ook met m'n schouders te maken hebbenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |