Ahh dan was mijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik heb toevallig van her en der wat inside info gekregen![]()
Oef gelukkigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Heej! hallo Sjet![]()
![]()
![]()
Tuurlijk is er een kamer voor jou vrij!![]()
Ik ook, en we gaan het loeileuk maken hierquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:10 schreef kissa het volgende:
Ik verheug me op de komende weken maar ik gaat nu plat![]()
![]()
(ik heb gelezen dat je naar de dokter bent geweest)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
normaal gesproken zou ik me ook niet zo beroerd hebben gevoeld als nu denk ik... Ik tilde verdorie een monitor op.. 5 meter lopen.. en ik moest gewoon letterlijk gaan zitten om bij te komen
Jezus!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
normaal gesproken zou ik me ook niet zo beroerd hebben gevoeld als nu denk ik... Ik tilde verdorie een monitor op.. 5 meter lopen.. en ik moest gewoon letterlijk gaan zitten om bij te komen
Slaap lekker en tot snel maar weerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:10 schreef kissa het volgende:
Ik verheug me op de komende weken maar ik gaat nu plat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
(ik heb gelezen dat je naar de dokter bent geweest)
Heb je last van psd? (post streamnatale depressie)
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Je bent ook lief, ons troetelbeertje![]()
ja precies.. dit is gewoon echt niet meer grappigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Jezus!dat is erg, ik hoop dat je snel die uitslag hebt, want zo te horen moet er gauw wat aan
gebeuren![]()
Tuurlijk Sjet!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oef gelukkig![]()
En anders mag ik mijn stretcher wel bij jou op de kamer zetten toch?
Vooral zo houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Zijn A-en-M en M-en-A al ingechekt?? heb ze nog niet gezien aan de bar![]()
Verder mis ik nog een aantal mensen die ik Niet bij naam ga noemen![]()
Nee idd, dat snap ik maar al te goed, doe een beetje rustig hé morgenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja precies.. dit is gewoon echt niet meer grappig
Ach...kom maar hierquote:
Ik zou wel eens een smilie willen zien kippenvel op zijn armenquote:
mja.. zal wel moeten vrees ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:14 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee idd, dat snap ik maar al te goed, doe een beetje rustig hé morgen![]()
Do not give the dog a name then the dog will not bequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vooral zo houden
Anders maak je sleeping dogs alive![]()
* BONG4002 heeft 'Clusterhoofdpijn"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
mja.. zal wel moeten vrees ik.. Ik heb op zich ook weinig keus dan te luisteren naar mijn lichaam
Ik mis mijn lievquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Zijn A-en-M en M-en-A al ingechekt?? heb ze nog niet gezien aan de bar![]()
Verder mis ik nog een aantal mensen die ik Niet bij naam ga noemen![]()
Ik praat nu makkelijk, je kan er niks aan doen, dus nerveus maken heeft geen zin, dat verandert niks aan de uitslag (en dan bedoel ik niet dat wat op je gezicht kan komen)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:13 schreef teamlead het volgende:
[..]dat zou het zomaar kunnen zijn ja...
Nog geen idee wat het is.. bloed afgetapt en longfoto's gemaakt.. nu een week wachten op de uitslag..
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Do not give the dog a name then the dog will not be![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |