Och ja wat heb je nou te zoeken in zo'n stomme hotelkamer, vind ik niks aanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
De korte tijd dat ik op m'n kamer ben geweest was het prima, maar was wat stilletjes ben maar weer snel aan de bar gaan hangen. Veel gezelliger![]()
Hahaha ja ik zat dus in dat andere forum denk g*dver wat is het hier ( eng ) stilquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeeeeeeee![]()
Ik vreesde al dat je verdwaald was, maar gelukkig je bent er![]()
Wordt gelijk een stuk gezelliger hier, pak er gezellig wat te drinken bij.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Och ja wat heb je nou te zoeken in zo'n stomme hotelkamer, vind ik niks aan![]()
* Cuall gaat gezellig naast Snaptnix aan de bar zitten
Oh das balen zeg, ik kan me voorstellen dat je er de pest in hebt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, ben hem niet kwijt, mag morgen weer werken, maar kreeg vanmorgen te horen dat de baan waar ik vanuit was gegaan niet doorging omdat ze iemand intern hadden doorgeschoven ofzo die wel permanent kon blijven en dat ze over een paar weken wel zouden zien of ze nog iemand anders nodig hadden....
Zie je wel, verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
Penthouse , bovenste verdiepingheeft flugeltje voor me geregeld
Het BB-prikbord was gezellig hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
op prikpagina's kom ik ook wel eens alleen dan die wat over mijn hobby gaan. Alleen posten doe ik niet meer. De meeste zijn een stelletje onbenullen
nou, vooruit dan maarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:03 schreef Arliator het volgende:
Edit: laat maar
Hier word het iig strak aan banden gelegd en word je zo gebanned, dat werkt iig beter, de moderatie op prikpagina's is lang zo goed niet als hier op FOK!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het BB-prikbord was gezellig hoor. Op enkele personen na dan die af en toe de boel kwamen verzieken
. Maar dat heb je eigenlijk overal wel, volgens mij.
Hier komt nooit iemand iets verzieken, we hebben de fitewall daar speciaal op ingesteldquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het BB-prikbord was gezellig hoor. Op enkele personen na dan die af en toe de boel kwamen verzieken
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:05 schreef odie22 het volgende:
Hoe heet die ober hier ? doe effe een rondje van mij , het is tenslotte feest![]()
Meid ben ik blij dat je het hebt gevonden, ik moest ook al zoeken hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha ja ik zat dus in dat andere forum denk g*dver wat is het hier ( eng ) stil![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hier komt nooit iemand iets verzieken, we hebben de fitewall daar speciaal op ingesteld
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Eindelijk snap ik iets hier vandaag![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
BONG je hebt een andere avatar,waarom? Herken je bijna niet meer zoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier word het iig strak aan banden gelegd en word je zo gebanned, dat werkt iig beter, de moderatie op prikpagina's is lang zo goed niet als hier op FOK!
Net had ze nog hoofdpijn, maar zodra er drank is, is dat plotseling verdwenen, erg verdachtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy] komt aangelopen, groet de portieren loopt door naar de receptie.[/me]
De familiekamer van Arliator graag![]()
Zet de koffers maar boven ik pak ze straks wel uit, ik ga nu eerst maar eens aan de bar hangen![]()
![]()
Dit is toch niet het Novotel he??![]()
[me=Dizzy-lizzy loopt de bar binnen en roep: Hallo iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |