quote:
Jaaaaaaahquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
Als het met Kari was geloof ik het wel.
[afbeelding]
![]()
*zum checken*quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:07 schreef Gamedemon het volgende:
Nu puike film op MTV, Breaking news
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
Als het met Kari was geloof ik het wel.
[afbeelding]
![]()
is dat in positieve of negatieve zin?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:06 schreef ErwinEHVNL het volgende:
deze shit slaat echt als een lul op een drumstel
Ik zie 3x Zelda/Link en 1x Mario op de FP, en niks over non-Nintendoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:23 schreef BMH het volgende:
Strategy Wiki
Go! Look! Create! Edit!.... NOW!
Komt omdat ik er aan het editen benquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:26 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik zie 3x Zelda/Link en 1x Mario op de FP, en niks over non-Nintendo
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:06 schreef capibar het volgende:
[..]
wa, waarom vraag je dat aan mij, ik weet dat toch niet?
Je begint een aversie te kweken jegens Capibar en Mordra he?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je begint een aversie te kweken jegens Capibar en Mordra he?
Terecht
verkapte: "wees bang voor mordra en capibar en kom maar bij om getroost te worden" postquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je begint een aversie te kweken jegens Capibar en Mordra he?
Terecht
Overigens doet mij dat denken aan een sprookje, namelijk het sprookje: Roodkapjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:03 schreef mordradead het volgende:
[..]
verkapte: "wees bang voor mordra en capibar en kom maar bij om getroost te worden" post
Nee, ga verder...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
Overigens doet mij dat denken aan een sprookje, namelijk het sprookje: Roodkapje
In dit sprookje loopt een nietsvermoedend schoone dame naar haar oma om een paar heerlijk koele biertjes te brengen. De o zo boze capibar dacht... weet je wat ik heb én zin in menschenvleesch én zin in koel bier dus toen ging naar de oma opeten van roodkapje..... jullie weten vast zelf wel hoe dit verhaal is afgelopen he? Kleine kindertjes.
Dat blijkt wel weer ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:33 schreef Thomper het volgende:
Laatste twee topics waren dan ook van mij.
Foto's, foto's!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:11 schreef inkie1010 het volgende:
nou he ik ben er echt content mee
Ik schrokquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:59 schreef Laniboekje het volgende:
Boe!
En nu allemaal schrikken en niet als SD doen alsof je niet schrikt
Wat?quote:
En jouw diertjes houden van de draden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef Laniboekje het volgende:
Kut! Wil ik hier ff muziek opzetten, merk ik dat maar 1 box het doet.. ik zo de andere bekijken.. zie ik dat de draden doorge .. knaagd! zijn!![]()
Mijn lieve diertjes gaan zo afgemaakt worden door mijn vaderGelukkig zit hij nu ergens in Belgie..
Ik hou van mijn diertjes..![]()
Was lekker.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat ja!![]()
Was je pizza goed te eten?
Daar houden ze denk ik niet eens van.. ze doen gewoon alles om mij te pesten. Ach, het houdt je bezig he. Gisteren hebben ze binnen 1 minuut een totale plant gemold, kom ik weer terug zitten ze rustig op de bank.. schijnheilig te zijn. Zie ik nog net 1 ratje wat groens naar binnen werken..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En jouw diertjes houden van de draden.
Maak wel foto's he!! ik heb wel zin om eens te lachenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:30 schreef Laniboekje het volgende:
Maaaar, ik heb een briljant idee! Ik ga de boxjes maken, dat kan ik (denk ik) wel![]()
Heb een beetje vertrouwen in mij! Ik kan dat echt wel hoor, al zo vaak gezien bij mijn vader als die diertjes weer wat gemold haddenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:33 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Maak wel foto's he!! ik heb wel zin om eens te lachen
hihi, ik heb gisteren deze gekochtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef Laniboekje het volgende:
Kut! Wil ik hier ff muziek opzetten, merk ik dat maar 1 box het doet.. ik zo de andere bekijken.. zie ik dat de draden doorge .. knaagd! zijn!![]()
Mijn lieve diertjes gaan zo afgemaakt worden door mijn vaderGelukkig zit hij nu ergens in Belgie..
Ik hou van mijn diertjes..![]()
Nou en, ik heb lekker de boxen van de computer gemaakt. En er komt nu zelfs beter geluid uit dan voorheen toen ze het ook nog alletwee deden. Dat heb ik toch wel supergoed gedaan, al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:59 schreef capibar het volgende:
[..]
hihi, ik heb gisteren deze gekocht
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EEN TRUST!!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:34 schreef Chanty87 het volgende:
Ik vond deze toevallig op mijn bureau gister, aangezien mijn vorige boxjes overleden waren (na een gelukte poging van mij om het te maken maar het knopje niet aangeraakt mocht worden)
[afbeelding]
-edit peristilius-quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:26 schreef mordradead het volgende:
ontopic:
ik vind die schoone dames met lingerie altijd zo leuk... daar kan ik wel uren naar kijken en stiekem draag ik ook zulks ondergoed
Ik ken het, maar toen ik erachter kwam dat de tentamens nog zover weg waren (nog meer dan een weekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:38 schreef pkwarts het volgende:
Al die voornemens iets aan school te gaan doen in de vakantie
pak je eigen frituurpan..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:43 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen, ik moet dus avondeten. Had ik het briljante idee dat ik naar de snackbar kon gaan, maar dan moet ik naar buiten en daar is het koud..
Dilemma, en nu?
Is een optie. Maar we hebben niets om te frituren in huis, het is echt te ergquote:
wij hebben bij de scouting echt een kast vol aan noodrantsoenen liggen, we gaan deze zomer naar zweden en dan nemen we die allemaal mee, dat scheelt aan bagagequote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:53 schreef peristilius het volgende:
Heb je niets eetbaars in huis?
Ik zou hier volgens mij een oorlog kunnen overleven.
neen, we gaan daar met busjes heen.. dat is toch wel iets handiger. Maar we gaan wel in de natuur overnachten enzo, best wel gaafquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:57 schreef mordradead het volgende:
gaan jullie naar Zweden lopen met jullie hopman? anders zijn jullie geen echte "scoutingboys" he
De jouwe is toch van een nieuwere serie?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik heb bijna dezelfde
[afbeelding]
Klopt ja, 1 serie later, maar wel in dezelfde prijsklasse en de verschillen qua kwaliteit zijn niet wereldschokkend ofzo (doch zeker wel aanwezig).quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
De jouwe is toch van een nieuwere serie?
en om dat te bekostigen gaan jullie koekjes verkopen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:02 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
neen, we gaan daar met busjes heen.. dat is toch wel iets handiger. Maar we gaan wel in de natuur overnachten enzo, best wel gaaf![]()
Blablabla, opschepperij, blablabla...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Klopt ja, 1 serie later, maar wel in dezelfde prijsklasse en de verschillen qua kwaliteit zijn niet wereldschokkend ofzo (doch zeker wel aanwezig).
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Blablabla, opschepperij, blablabla...
Zegt de dude die met z'n hele uberdure mac moet pimpenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Blablabla, opschepperij, blablabla...
Al zullen die speakers best wel zuigen, vergeleken met die van jou.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zegt de dude die met z'n hele uberdure mac moet pimpen
Mwoh, mijn speakers zijn okay, maar geweldig is anders. Maar ik ben dan ook geen audiofielquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Al zullen die speakers best wel zuigen, vergeleken met die van jou.
we hebben oliebollen verkocht.. en voor sint&piet gespeeld..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
en om dat te bekostigen gaan jullie koekjes verkopen?
Prima speakers, zelfs mijn setje (60 euroquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mwoh, mijn speakers zijn okay, maar geweldig is anders. Maar ik ben dan ook geen audiofiel.
ik kan je een ding vertellen... of eigenlijk 2, met prostitutie en drugs valt veel meer geld te verdienenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:03 schreef mordradead het volgende:
Ik ben ook geen audiofiel... audiofiel zijn is verrekte duur
Ach, 1 keer heel veel geld uitgeven en dan lang plezier hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:03 schreef mordradead het volgende:
Ik ben ook geen audiofiel... audiofiel zijn is verrekte duur
quote:
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zegt de dude die met z'n hele uberdure mac moet pimpen
Hier in m'n computerkamer voldoet de US Blaster set ook prima, op m'n kamer heb ik normale stereo staan met 2 B&W weet ik veel wat voor speakers voor muziek is dat uitstekendquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ach, 1 keer heel veel geld uitgeven en dan lang plezier hebben.
Alleen moet ik een keer veel geld zien te krijgen. Tot die tijd doet mijn setje zijn ding prima, Dolby Digital, Pro Logic II en DTS. Mijn kamer is toch klein.![]()
Koptelefoons zijn te duur, die van mij kostte de helft van mijn speakerset.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:08 schreef mordradead het volgende:
[..]
Hier in m'n computerkamer voldoet de US Blaster set ook prima, op m'n kamer heb ik normale stereo staan met 2 B&W weet ik veel wat voor speakers voor muziek is dat uitstekend
Onderweg luister ik muziek door mijn bescheiden koptelefoon maar daar moet je ook niet teveel van voorstellen
2 B&W speakers kosten ws. meer dan mijn speakersetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:08 schreef mordradead het volgende:
[..]
Hier in m'n computerkamer voldoet de US Blaster set ook prima, op m'n kamer heb ik normale stereo staan met 2 B&W weet ik veel wat voor speakers voor muziek is dat uitstekend
Onderweg luister ik muziek door mijn bescheiden koptelefoon maar daar moet je ook niet teveel van voorstellen
Je moet natuurlijk wel een beetje kwaliteit hebben he, 100 euro vond ik veuls teveul dus ik heb 60 euro aan dat ding uitgeven maar hij is ongetwijfeld goedkoper te krijgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Koptelefoons zijn te duur, die van mij kostte de helft van mijn speakerset.
die van mij waren gratisquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:11 schreef Retuobak het volgende:
[..]
2 B&W speakers kosten ws. meer dan mijn speakerset
De mazzel ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
die van mij waren gratism'n vader had een 5.1 dinges gekocht dus ik mocht ze hebben
bestel een pizza.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:43 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen, ik moet dus avondeten. Had ik het briljante idee dat ik naar de snackbar kon gaan, maar dan moet ik naar buiten en daar is het koud..
Dilemma, en nu?
Mijn ouders eigenlijk ook niet maar mijn vader vond dat wel tof voor als hij LOTR zou gaan kijken enzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De mazzel ook
Mijn ouders geven helaas totaal niet om geluidskwaliteit en hebben een 12 jaar oude Sony Hi-Fi installatie met 2.2 speakers (en dus veel te zware bas)
rockstah is pas echt gestoord, die heeft een 0.4 speakersetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De mazzel ook
Mijn ouders geven helaas totaal niet om geluidskwaliteit en hebben een 12 jaar oude Sony Hi-Fi installatie met 2.2 speakers (en dus veel te zware bas)
geen idee, hij luisterd drum ' n base eropquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:28 schreef Retuobak het volgende:
Hoe kun je in godsnaam iets behoorlijk luisteren met alleen subwoofers?
Iddquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:05 schreef mordradead het volgende:
hij zal wel weinig drum en veel base hebben
hihiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:05 schreef mordradead het volgende:
hij zal wel weinig drum en veel base hebben
ihihihihih gekkie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
hihi, wat een jolijt hebben wij toch
Hoi modraquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
hihi, wat een jolijt hebben wij toch
ehm daar koop je toch iets?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
Jeee, heb iets gewonnen met de veiling.![]()
Kerstprijsvraag enzo, daarmee konden punten verdiend worden voor de veiling.quote:
Serieus, af en toe krijg ik een skin voor mijn kiezen waarvan ik spontaan moet janken.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:31 schreef Gamedemon het volgende:
de n acht is net begonnen wman
Ik ben jouw overtreffende trap.quote:
Echt wel, ik sta in DWC_RuffRyder's signaturequote:
dus?quote:Op zondag 8 januari 2006 05:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Echt wel, ik sta in DWC_RuffRyder's signature![]()
En in die van mij.quote:Op zondag 8 januari 2006 05:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Echt wel, ik sta in DWC_RuffRyder's signature![]()
Ik dacht dat je vrijdag boos op me wasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef mordradead het volgende:
[..]
wanneer was ik boos op jou o edele raymanuser
quote:Op zondag 8 januari 2006 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vrijdag boos op me was
Maar gelukkig![]()
![]()
IK post ook maar niet over dat transformeer onderwerp mee, dat is natuurlijk niet van mijn niveauquote:Op zondag 8 januari 2006 12:59 schreef mordradead het volgende:
Ik post maar niet mee want dat word ik gebanned... puur racisme natuurlijk.
Als jij het zegtquote:Op zondag 8 januari 2006 13:10 schreef mordradead het volgende:
nee want wij zijn immers kwaliteitsusers
Had ik al gedaan.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:00 schreef mordradead het volgende:
weet je wat ik schop hem meteen even omhoog
Echt wel die van mij is nog openquote:Op zondag 8 januari 2006 13:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
Roy zoekt Vrouw
dat is toch geen kwaliteitstopic man
Zeker wel!quote:Op zondag 8 januari 2006 13:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
Roy zoekt Vrouw
dat is toch geen kwaliteitstopic man
Precies, het maakt niet uit of het topic van zichzelf kut is. Want zodra mordra erin post is het meteen een kwaliteitstopic.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:25 schreef mordradead het volgende:
ja, sinds ik er post is de kwaliteitsmeter daar omhooggeschoten
Nee.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:28 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Precies, het maakt niet uit of het topic van zichzelf kut is. Want zodra mordra erin post is het meteen een kwaliteitstopic.
Sinds de taart op was.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:33 schreef mordradead het volgende:
Sinds wanneer heb jij besloten om weer in de gam slowchat te posten taart>
Al z'n "grapjes" worden oud, saai en irritant. Hij moet maar weer eens wat nieuws verzinnenquote:
en m'n roy in az shirt danquote:Op zondag 8 januari 2006 14:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Al z'n "grapjes" worden oud, saai en irritant. Hij moet maar weer eens wat nieuws verzinnen. Elke keer dat bier gejank begint behoorlijk te irriteren, net als het ophemelen van zichzelf
Precies, daarom dacht ik "goh laat ik het maar eens doen, misschien dat hij er zo verward van raakt dat hij ophoudt met baggeren".quote:Op zondag 8 januari 2006 14:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Al z'n "grapjes" worden oud, saai en irritant. Hij moet maar weer eens wat nieuws verzinnen. Elke keer dat bier gejank begint behoorlijk te irriteren, net als het ophemelen van zichzelf
Doe dan Roy met klompen, hooivork en een boos gezicht ofzo...quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Al z'n "grapjes" worden oud, saai en irritant. Hij moet maar weer eens wat nieuws verzinnen. Elke keer dat bier gejank begint behoorlijk te irriteren.
nee, die zie je overal alquote:Op zondag 8 januari 2006 14:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Doe dan Roy met klompen, hooivork en een boos gezicht ofzo...
daar kom ik al heel lang niet meer. Hier kan ik het nog bijhoudenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:33 schreef mordradead het volgende:
Sinds wanneer heb jij besloten om weer in de gam slowchat te posten taart>
link?
Dan verander ik de TT wel in "Boer zoekt vrouw"quote:Op zondag 8 januari 2006 14:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
dat topic gaat ook zo snel hequote:Op zondag 8 januari 2006 14:38 schreef taart het volgende:
[..]
daar kom ik al heel lang niet meer. Hier kan ik het nog bijhouden![]()
Ik zit daar ook al allang niet meer, het gaat echt zieksnel daar, en de inhoud is meestal:quote:Op zondag 8 januari 2006 14:38 schreef taart het volgende:
[..]
daar kom ik al heel lang niet meer. Hier kan ik het nog bijhouden![]()
Net als hier.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zit daar ook al allang niet meer, het gaat echt zieksnel daar, en de inhoud is meestal:
User X:
Goedenmiddag
Goedenavond
Vervolgens reageren daar alle users:
Goed middag ''user X''
Kutslowchat![]()
Goedenmiddag Sharkdoggie.quote:
Goh, taart, je reageert niet meer, nog snel even achter m'n gamecube gekropen om nog even de genieten van de magie van Nintendoquote:Op zondag 8 januari 2006 14:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik moet mijn gamecube nog ophalen bij jou![]()
speciaal voor jou:quote:Op zondag 8 januari 2006 14:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goedenmiddag peristilius.quote:
Wat zij kunnen, kunnen wij ook.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee
Daar krijgen ze er al meer dan 500 delen mee vol![]()
huiswerkquote:Op zondag 8 januari 2006 14:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Goh, taart, je reageert niet meer, nog snel even achter m'n gamecube gekropen om nog even de genieten van de magie van Nintendo![]()
Haha die had ik een paar jaar geleden tijdens de KEI-week in Groningen gezien, konden ze nog een beetje hakkúh?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:10 schreef taart het volgende:
De Party Animals waren gister in de plaatseljke disco
Mooi verwoordquote:Op zondag 8 januari 2006 15:10 schreef taart het volgende:
De Party Animals waren gister in de plaatseljke disco
Ik ben er niet heen geweestquote:Op zondag 8 januari 2006 15:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Haha die had ik een paar jaar geleden tijdens de KEI-week in Groningen gezien, konden ze nog een beetje hakkúh?![]()
.
Ik hield het tenminste bij.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:56 schreef capibar het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn we eigenlijk gestopt met tellen?![]()
Mordra kan wel even alle topics gaan tellen, hij heeft blijkbaar toch nooit iets beters te doen.quote:
Jawel, ik ben aan het snes'enquote:Op zondag 8 januari 2006 16:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mordra kan wel even alle topics gaan tellen, hij heeft blijkbaar toch nooit iets beters te doen.
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:39 schreef mordradead het volgende:
hij had beter plaatselijke dancing kunnen zeggen aldus P.Jambers
[afbeelding]
amai, ne taart ge hendig sjiek naar ne densing wer he met ne vrouwelijk schgeun geht bespoirenquote:Op zondag 8 januari 2006 16:28 schreef mordradead het volgende:
[afbeelding]
Taart gaat iedere avond trouw naar de plaatselijke dancing alwaar hij geniet van al het vrouwlijk schoon en de parti animals
Pauper schermen, pauper microphone, pauper gsm, pauper webcam, pauper toetsenbord, pauper user.quote:
oke, jij mag nu patsenquote:Op zondag 8 januari 2006 16:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Pauper schermen, pauper microphone, pauper gsm, pauper webcam, pauper toetsenbord, pauper user.
overigens ben jij een plebejerquote:Op zondag 8 januari 2006 16:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Pauper schermen, pauper microphone, pauper gsm, pauper webcam, pauper toetsenbord, pauper user.
quote:
dan wordt het desbetreffende topic waarschijnlijk gesloten.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:45 schreef mordradead het volgende:
allesbehalve games
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
oke, jij mag nu patsen
kom maar op met die dell troep van je
Ik doe geen oog dicht meer vannach.quote:
bij mij zitten er allerlij soorten etensresten, opgedroogde shit, een slijmachtige substantie die voorheen in mijn neus vertoefde, een vage streep, een aantal dode organismen, en wat stof op mijn beeldscherm.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moet mijn scherm een keer afstoffen.
Uiteraard.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:47 schreef MMaRsu het volgende:
Kijk Sharkdoggie heeft het goed voor elkaar 14.gif
//stoereoneliner/quote:Op zondag 8 januari 2006 16:47 schreef MMaRsu het volgende:
Kijk Sharkdoggie heeft het goed voor elkaar 14.gif
I feel like kicking ass and chewing some bubblegum, but I'm all out of gumquote:Op zondag 8 januari 2006 16:51 schreef capibar het volgende:
[..]
//stoereoneliner/
jij geeft zeker ook krasloten aan een gothic?
je bureau links ookquote:Op zondag 8 januari 2006 16:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat rechterschermquote:Op zondag 8 januari 2006 16:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
M&M's.quote:
Ik heb wel een intel pauper webcam.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:03 schreef mordradead het volgende:
goede microfoon periwaar is je trust webcam?
FOTOS!1!!!!!11!1!!!1!!!!11!!1!!!!!!1!!!!!1!!1!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:06 schreef mordradead het volgende:
zusje
geloof me, dat wil je nietquote:Op zondag 8 januari 2006 17:07 schreef capibar het volgende:
[..]
FOTOS!1!!!!!11!1!!!1!!!!11!!1!!!!!!1!!!!!1!!1!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:07 schreef capibar het volgende:
[..]
FOTOS!1!!!!!11!1!!!1!!!!11!!1!!!!!!1!!!!!1!!1!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:12 schreef peristilius het volgende:
Waar blijven die foto's dan?
hoi Roy wees welkom, wij hebben jou inmiddels gespot in een AZ shirt... stiekemerdquote:Op zondag 8 januari 2006 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wist niet dat ik zo boeiend was dat sommigen hier het weer over mij moeten gaan hebben. Ga een eigen leven leiden ofzoTrieste lui
doubleu-tee-ef, m8, what are u talkin' ' bout?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wist niet dat ik zo boeiend was dat sommigen hier het weer over mij moeten gaan hebben. Ga een eigen leven leiden ofzoTrieste lui
HeeFt ZE Uun WePbCAM..? />.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:14 schreef mordradead het volgende:
Dat gaat niet lukken, m'n zus woont atm in Engeland
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:15 schreef capibar het volgende:
[..]
HeeFt ZE Uun WePbCAM..? />.
WeAt Is HAa#r mSn ADDres??///??
MMARSU, MMARSUquote:Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, vooral jij bent het toppunt Mordra. Je zou best eens een kleine intercity van de onderkant mogen bekijken
rustig maar, je wenst niemand een baan als treinmonteur bij de ns/interrail toequote:Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, vooral jij bent het toppunt Mordra. Je zou best eens een kleine intercity van de onderkant mogen bekijken
is dat niet lastig, zo' n kast op de grond?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef peristilius het volgende:
Dit is trouwens het belangrijke deel van mijn kamer.
[afbeelding]
dan mag jij onder een wadloperquote:Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
neen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:37 schreef Tomasso het volgende:
Mag ik dan zo onder deze komen
[afbeelding]
Na het ontcijferen van jouw dialect ben ik erachter gekomen dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:41 schreef capibar het volgende:
[..]
das toch die kudt trein uut dien film?
Mien! das ne nieuwegiends dialect!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Na het ontcijferen van jouw dialect ben ik erachter gekomen dat je gelijk hebt.
Ik ga ook zo eten.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:51 schreef capibar het volgende:
ICH GEHE KIJK ODER WIR AL JETZT GEHEN ESSEN
Gek op Mac.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef peristilius het volgende:
NES aangeslotenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef peristilius het volgende:
He, je hebt dezelfde webcam als ik.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:22 schreef mordradead het volgende:
[..]
Jawel, ik ben aan het snes'enmaar als jij even een lijstje met alle topics maakt (echt alle he) dan tel ik ze wel hoor
[afbeelding]
Sjiek. Wat kan je ermee?quote:
Niet eens zappen?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:55 schreef inkie1010 het volgende:
knopjes indrukken natuurlijk!
Uhm wat nietquote:
voodoo kaartje I presume?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Uhm wat niet
MP3, WiFi, GPRS, Word, Excel ieder geval en zit een 200MHz cpu in
Kabouter! Een andere Mac liefhebberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |