we hebben oliebollen verkocht.. en voor sint&piet gespeeld..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
en om dat te bekostigen gaan jullie koekjes verkopen?
Prima speakers, zelfs mijn setje (60 euroquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mwoh, mijn speakers zijn okay, maar geweldig is anders. Maar ik ben dan ook geen audiofiel.
ik kan je een ding vertellen... of eigenlijk 2, met prostitutie en drugs valt veel meer geld te verdienenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:03 schreef mordradead het volgende:
Ik ben ook geen audiofiel... audiofiel zijn is verrekte duur
Ach, 1 keer heel veel geld uitgeven en dan lang plezier hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:03 schreef mordradead het volgende:
Ik ben ook geen audiofiel... audiofiel zijn is verrekte duur
quote:
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zegt de dude die met z'n hele uberdure mac moet pimpen
Hier in m'n computerkamer voldoet de US Blaster set ook prima, op m'n kamer heb ik normale stereo staan met 2 B&W weet ik veel wat voor speakers voor muziek is dat uitstekendquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ach, 1 keer heel veel geld uitgeven en dan lang plezier hebben.
Alleen moet ik een keer veel geld zien te krijgen. Tot die tijd doet mijn setje zijn ding prima, Dolby Digital, Pro Logic II en DTS. Mijn kamer is toch klein.![]()
Koptelefoons zijn te duur, die van mij kostte de helft van mijn speakerset.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:08 schreef mordradead het volgende:
[..]
Hier in m'n computerkamer voldoet de US Blaster set ook prima, op m'n kamer heb ik normale stereo staan met 2 B&W weet ik veel wat voor speakers voor muziek is dat uitstekend
Onderweg luister ik muziek door mijn bescheiden koptelefoon maar daar moet je ook niet teveel van voorstellen
2 B&W speakers kosten ws. meer dan mijn speakersetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:08 schreef mordradead het volgende:
[..]
Hier in m'n computerkamer voldoet de US Blaster set ook prima, op m'n kamer heb ik normale stereo staan met 2 B&W weet ik veel wat voor speakers voor muziek is dat uitstekend
Onderweg luister ik muziek door mijn bescheiden koptelefoon maar daar moet je ook niet teveel van voorstellen
Je moet natuurlijk wel een beetje kwaliteit hebben he, 100 euro vond ik veuls teveul dus ik heb 60 euro aan dat ding uitgeven maar hij is ongetwijfeld goedkoper te krijgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Koptelefoons zijn te duur, die van mij kostte de helft van mijn speakerset.
die van mij waren gratisquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:11 schreef Retuobak het volgende:
[..]
2 B&W speakers kosten ws. meer dan mijn speakerset
De mazzel ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
die van mij waren gratism'n vader had een 5.1 dinges gekocht dus ik mocht ze hebben
bestel een pizza.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:43 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen, ik moet dus avondeten. Had ik het briljante idee dat ik naar de snackbar kon gaan, maar dan moet ik naar buiten en daar is het koud..
Dilemma, en nu?
Mijn ouders eigenlijk ook niet maar mijn vader vond dat wel tof voor als hij LOTR zou gaan kijken enzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De mazzel ook
Mijn ouders geven helaas totaal niet om geluidskwaliteit en hebben een 12 jaar oude Sony Hi-Fi installatie met 2.2 speakers (en dus veel te zware bas)
rockstah is pas echt gestoord, die heeft een 0.4 speakersetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De mazzel ook
Mijn ouders geven helaas totaal niet om geluidskwaliteit en hebben een 12 jaar oude Sony Hi-Fi installatie met 2.2 speakers (en dus veel te zware bas)
geen idee, hij luisterd drum ' n base eropquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:28 schreef Retuobak het volgende:
Hoe kun je in godsnaam iets behoorlijk luisteren met alleen subwoofers?
Iddquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:05 schreef mordradead het volgende:
hij zal wel weinig drum en veel base hebben
hihiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:05 schreef mordradead het volgende:
hij zal wel weinig drum en veel base hebben
ihihihihih gekkie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
hihi, wat een jolijt hebben wij toch
Hoi modraquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
hihi, wat een jolijt hebben wij toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |