-edit peristilius-quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:26 schreef mordradead het volgende:
ontopic:
ik vind die schoone dames met lingerie altijd zo leuk... daar kan ik wel uren naar kijken en stiekem draag ik ook zulks ondergoed

Ik ken het, maar toen ik erachter kwam dat de tentamens nog zover weg waren (nog meer dan een weekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:38 schreef pkwarts het volgende:
Al die voornemens iets aan school te gaan doen in de vakantie

pak je eigen frituurpan..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:43 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen, ik moet dus avondeten. Had ik het briljante idee dat ik naar de snackbar kon gaan, maar dan moet ik naar buiten en daar is het koud..
Dilemma, en nu?

Is een optie. Maar we hebben niets om te frituren in huis, het is echt te ergquote:

wij hebben bij de scouting echt een kast vol aan noodrantsoenen liggen, we gaan deze zomer naar zweden en dan nemen we die allemaal mee, dat scheelt aan bagagequote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:53 schreef peristilius het volgende:
Heb je niets eetbaars in huis?
Ik zou hier volgens mij een oorlog kunnen overleven.

neen, we gaan daar met busjes heen.. dat is toch wel iets handiger. Maar we gaan wel in de natuur overnachten enzo, best wel gaafquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:57 schreef mordradead het volgende:
gaan jullie naar Zweden lopen met jullie hopman? anders zijn jullie geen echte "scoutingboys" he

De jouwe is toch van een nieuwere serie?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik heb bijna dezelfde
[afbeelding]

Klopt ja, 1 serie later, maar wel in dezelfde prijsklasse en de verschillen qua kwaliteit zijn niet wereldschokkend ofzo (doch zeker wel aanwezig).quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
De jouwe is toch van een nieuwere serie?

en om dat te bekostigen gaan jullie koekjes verkopen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:02 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
neen, we gaan daar met busjes heen.. dat is toch wel iets handiger. Maar we gaan wel in de natuur overnachten enzo, best wel gaaf![]()

Blablabla, opschepperij, blablabla...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Klopt ja, 1 serie later, maar wel in dezelfde prijsklasse en de verschillen qua kwaliteit zijn niet wereldschokkend ofzo (doch zeker wel aanwezig).

quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Blablabla, opschepperij, blablabla...

Zegt de dude die met z'n hele uberdure mac moet pimpenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Blablabla, opschepperij, blablabla...

Al zullen die speakers best wel zuigen, vergeleken met die van jou.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zegt de dude die met z'n hele uberdure mac moet pimpen

Mwoh, mijn speakers zijn okay, maar geweldig is anders. Maar ik ben dan ook geen audiofielquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Al zullen die speakers best wel zuigen, vergeleken met die van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |