quote:
Jaaaaaaahquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
Als het met Kari was geloof ik het wel.
[afbeelding]
![]()
*zum checken*quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:07 schreef Gamedemon het volgende:
Nu puike film op MTV, Breaking news
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
Als het met Kari was geloof ik het wel.
[afbeelding]
![]()
is dat in positieve of negatieve zin?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:06 schreef ErwinEHVNL het volgende:
deze shit slaat echt als een lul op een drumstel
Ik zie 3x Zelda/Link en 1x Mario op de FP, en niks over non-Nintendoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:23 schreef BMH het volgende:
Strategy Wiki
Go! Look! Create! Edit!.... NOW!
Komt omdat ik er aan het editen benquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:26 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik zie 3x Zelda/Link en 1x Mario op de FP, en niks over non-Nintendo
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:06 schreef capibar het volgende:
[..]
wa, waarom vraag je dat aan mij, ik weet dat toch niet?
Je begint een aversie te kweken jegens Capibar en Mordra he?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je begint een aversie te kweken jegens Capibar en Mordra he?
Terecht
verkapte: "wees bang voor mordra en capibar en kom maar bij om getroost te worden" postquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je begint een aversie te kweken jegens Capibar en Mordra he?
Terecht
Overigens doet mij dat denken aan een sprookje, namelijk het sprookje: Roodkapjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:03 schreef mordradead het volgende:
[..]
verkapte: "wees bang voor mordra en capibar en kom maar bij om getroost te worden" post
Nee, ga verder...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
Overigens doet mij dat denken aan een sprookje, namelijk het sprookje: Roodkapje
In dit sprookje loopt een nietsvermoedend schoone dame naar haar oma om een paar heerlijk koele biertjes te brengen. De o zo boze capibar dacht... weet je wat ik heb én zin in menschenvleesch én zin in koel bier dus toen ging naar de oma opeten van roodkapje..... jullie weten vast zelf wel hoe dit verhaal is afgelopen he? Kleine kindertjes.
Dat blijkt wel weer ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:33 schreef Thomper het volgende:
Laatste twee topics waren dan ook van mij.
Foto's, foto's!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:11 schreef inkie1010 het volgende:
nou he ik ben er echt content mee
Ik schrokquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:59 schreef Laniboekje het volgende:
Boe!
En nu allemaal schrikken en niet als SD doen alsof je niet schrikt
Wat?quote:
En jouw diertjes houden van de draden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef Laniboekje het volgende:
Kut! Wil ik hier ff muziek opzetten, merk ik dat maar 1 box het doet.. ik zo de andere bekijken.. zie ik dat de draden doorge .. knaagd! zijn!![]()
Mijn lieve diertjes gaan zo afgemaakt worden door mijn vaderGelukkig zit hij nu ergens in Belgie..
Ik hou van mijn diertjes..![]()
Was lekker.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat ja!![]()
Was je pizza goed te eten?
Daar houden ze denk ik niet eens van.. ze doen gewoon alles om mij te pesten. Ach, het houdt je bezig he. Gisteren hebben ze binnen 1 minuut een totale plant gemold, kom ik weer terug zitten ze rustig op de bank.. schijnheilig te zijn. Zie ik nog net 1 ratje wat groens naar binnen werken..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En jouw diertjes houden van de draden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |