Meet PUB -->27 januari 2006quote:
Sjeck meeting toopiekquote:
jij blij.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als dank voor dat geploeter door de sneeuw heb ik van mijn lieve abonnees150 euro gekregen met die bedelkaartjes
![]()
DAquote:Op zondag 8 januari 2006 14:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uhu! Ik moet vanmiddag nog boomstammen uitkerven..
Is brechtje een boomstam dan?quote:
De zondag bezorgers kregen hier helemaal geen kaartjesquote:Op zondag 8 januari 2006 14:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
M'n Brüder ook en die bezorgt de zondagskrant
Ik kan er weer 2 maanden bier van drinkenquote:
Ja, en met een worstje mag je daar dan tegen aanslaan tot je een gaatje geboord hebt..quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De zondag bezorgers kregen hier helemaal geen kaartjes![]()
Heel veel mensen hadden wel geld klaar liggen voor de zondagbezorgerquote:
2maanden bier drinken van 150 euro of je zuipt niet of jij komt heel goedkoop aan je bier.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik kan er weer 2 maanden bier van drinken![]()
Kijk dat klinkt niet verkeerd!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en met een worstje mag je daar dan tegen aanslaan tot je een gaatje geboord hebt..
en daarna weer opvullen...quote:Op zondag 8 januari 2006 14:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt niet verkeerd!![]()
Zullen we die boomstam ff uithollen!
Klaarliggen? Bij de deur ofzo dat ze de kaartjes door de bus konden kieperen?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heel veel mensen hadden wel geld klaar liggen voor de zondagbezorger![]()
Nee dat mag jij doenquote:
Weet ik meteen dat ik veeel geld verdien met het weinig tot niet uitgaanquote:Op zondag 8 januari 2006 14:32 schreef B_BOY het volgende:
[..]
2maanden bier drinken van 150 euro of je zuipt niet of jij komt heel goedkoop aan je bier.
Uit sommige bomen komt dan wel nat spul... hars ofzo..quote:Op zondag 8 januari 2006 14:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt niet verkeerd!![]()
Zullen we die boomstam ff uithollen!
En weet ik dat ik altijd veel zuip voor weinig geldquote:Op zondag 8 januari 2006 14:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet ik meteen dat ik veeel geld verdien met het weinig tot niet uitgaan![]()
Als je eerst thuis, of bij vrienden wat gaat drinken voordat je weg gaat scheelt flinkquote:Op zondag 8 januari 2006 14:32 schreef B_BOY het volgende:
[..]
2maanden bier drinken van 150 euro of je zuipt niet of jij komt heel goedkoop aan je bier.
uitgaan 50 euro per keer ofzo gemiddeld... dus reken uit. ga de komende tijd ook ff minder op stap. sparen voor me vakanties.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar daar kan je weer Latex van maken! Da's een eeuwenoud holbewoners geheim..quote:Op zondag 8 januari 2006 14:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uit sommige bomen komt dan wel nat spul... hars ofzo..
Daar gaat alles van plakken
en daar kun je dan weer een pak van maken wat je kunt gebruiken de volgende keer als je naar brechtje gaat.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar daar kan je weer Latex van maken! Da's een eeuwenoud holbewoners geheim..
hoiquote:
Je kunt niet tegen mij en rené op, je doet verwoede pogingen maar tevergeefsquote:Op zondag 8 januari 2006 14:35 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en daar kun je dan weer een pak van maken wat je kunt gebruiken de volgende keer als je naar brechtje gaat.
OUWE HEAUMEAU!quote:
Ik geef meestal niet meer dan 25 euro uitquote:Op zondag 8 januari 2006 14:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
uitgaan 50 euro per keer ofzo gemiddeld... dus reken uit. ga de komende tijd ook ff minder op stap. sparen voor me vakanties.
Same here inc entree en gespuisquote:Op zondag 8 januari 2006 14:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik geef meestal niet meer dan 25 euro uitDaar kom ik prima mee rond
dat ligt aan de persoon he.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik geef meestal niet meer dan 25 euro uitDaar kom ik prima mee rond
Gouden duo enzoquote:Op zondag 8 januari 2006 14:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je kunt niet tegen mij en rené op, je doet verwoede pogingen maar tevergeefs
quote:
Weinig tot niet uitgaan.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
ze waren alle 4 wel gezelligquote:
Jaquote:Op zondag 8 januari 2006 14:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Weinig tot niet uitgaan.
Ik heb gisteren maar 17 euro uitgegeven, happy hour.
Waar komt dit opeens vandaan?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Weinig tot niet uitgaan.
Ik heb gisteren maar 17 euro uitgegeven, happy hour.
Waarom niet? Is leuk.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaik ben niet zo'n iemand die een beetje partyanimal gaat lopen uithangen
Can't help you m8quote:
Ruksterquote:Op zondag 8 januari 2006 14:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ze waren alle 4 wel gezellig![]()
En verder, Dark_Angelus, ik ben blij dat je me zo uitbundig begroet scheve rukster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |