die van mij waren gratisquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:11 schreef Retuobak het volgende:
[..]
2 B&W speakers kosten ws. meer dan mijn speakerset
De mazzel ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
die van mij waren gratism'n vader had een 5.1 dinges gekocht dus ik mocht ze hebben
bestel een pizza.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:43 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen, ik moet dus avondeten. Had ik het briljante idee dat ik naar de snackbar kon gaan, maar dan moet ik naar buiten en daar is het koud..
Dilemma, en nu?
Mijn ouders eigenlijk ook niet maar mijn vader vond dat wel tof voor als hij LOTR zou gaan kijken enzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De mazzel ook
Mijn ouders geven helaas totaal niet om geluidskwaliteit en hebben een 12 jaar oude Sony Hi-Fi installatie met 2.2 speakers (en dus veel te zware bas)
rockstah is pas echt gestoord, die heeft een 0.4 speakersetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De mazzel ook
Mijn ouders geven helaas totaal niet om geluidskwaliteit en hebben een 12 jaar oude Sony Hi-Fi installatie met 2.2 speakers (en dus veel te zware bas)
geen idee, hij luisterd drum ' n base eropquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:28 schreef Retuobak het volgende:
Hoe kun je in godsnaam iets behoorlijk luisteren met alleen subwoofers?
Iddquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:05 schreef mordradead het volgende:
hij zal wel weinig drum en veel base hebben
hihiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:05 schreef mordradead het volgende:
hij zal wel weinig drum en veel base hebben
ihihihihih gekkie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
hihi, wat een jolijt hebben wij toch
Hoi modraquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
hihi, wat een jolijt hebben wij toch
ehm daar koop je toch iets?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
Jeee, heb iets gewonnen met de veiling.![]()
Kerstprijsvraag enzo, daarmee konden punten verdiend worden voor de veiling.quote:
Serieus, af en toe krijg ik een skin voor mijn kiezen waarvan ik spontaan moet janken.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:31 schreef Gamedemon het volgende:
de n acht is net begonnen wman
Ik ben jouw overtreffende trap.quote:
Echt wel, ik sta in DWC_RuffRyder's signaturequote:
dus?quote:Op zondag 8 januari 2006 05:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Echt wel, ik sta in DWC_RuffRyder's signature![]()
En in die van mij.quote:Op zondag 8 januari 2006 05:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Echt wel, ik sta in DWC_RuffRyder's signature![]()
Ik dacht dat je vrijdag boos op me wasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef mordradead het volgende:
[..]
wanneer was ik boos op jou o edele raymanuser
quote:Op zondag 8 januari 2006 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vrijdag boos op me was
Maar gelukkig![]()
![]()
IK post ook maar niet over dat transformeer onderwerp mee, dat is natuurlijk niet van mijn niveauquote:Op zondag 8 januari 2006 12:59 schreef mordradead het volgende:
Ik post maar niet mee want dat word ik gebanned... puur racisme natuurlijk.
Als jij het zegtquote:Op zondag 8 januari 2006 13:10 schreef mordradead het volgende:
nee want wij zijn immers kwaliteitsusers
Had ik al gedaan.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:00 schreef mordradead het volgende:
weet je wat ik schop hem meteen even omhoog
Echt wel die van mij is nog openquote:Op zondag 8 januari 2006 13:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
Roy zoekt Vrouw
dat is toch geen kwaliteitstopic man
Zeker wel!quote:Op zondag 8 januari 2006 13:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
Roy zoekt Vrouw
dat is toch geen kwaliteitstopic man
Precies, het maakt niet uit of het topic van zichzelf kut is. Want zodra mordra erin post is het meteen een kwaliteitstopic.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:25 schreef mordradead het volgende:
ja, sinds ik er post is de kwaliteitsmeter daar omhooggeschoten
Nee.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:28 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Precies, het maakt niet uit of het topic van zichzelf kut is. Want zodra mordra erin post is het meteen een kwaliteitstopic.
Sinds de taart op was.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:33 schreef mordradead het volgende:
Sinds wanneer heb jij besloten om weer in de gam slowchat te posten taart>
Al z'n "grapjes" worden oud, saai en irritant. Hij moet maar weer eens wat nieuws verzinnenquote:
en m'n roy in az shirt danquote:Op zondag 8 januari 2006 14:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Al z'n "grapjes" worden oud, saai en irritant. Hij moet maar weer eens wat nieuws verzinnen. Elke keer dat bier gejank begint behoorlijk te irriteren, net als het ophemelen van zichzelf
Precies, daarom dacht ik "goh laat ik het maar eens doen, misschien dat hij er zo verward van raakt dat hij ophoudt met baggeren".quote:Op zondag 8 januari 2006 14:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Al z'n "grapjes" worden oud, saai en irritant. Hij moet maar weer eens wat nieuws verzinnen. Elke keer dat bier gejank begint behoorlijk te irriteren, net als het ophemelen van zichzelf
Doe dan Roy met klompen, hooivork en een boos gezicht ofzo...quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Al z'n "grapjes" worden oud, saai en irritant. Hij moet maar weer eens wat nieuws verzinnen. Elke keer dat bier gejank begint behoorlijk te irriteren.
nee, die zie je overal alquote:Op zondag 8 januari 2006 14:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Doe dan Roy met klompen, hooivork en een boos gezicht ofzo...
daar kom ik al heel lang niet meer. Hier kan ik het nog bijhoudenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:33 schreef mordradead het volgende:
Sinds wanneer heb jij besloten om weer in de gam slowchat te posten taart>
link?
Dan verander ik de TT wel in "Boer zoekt vrouw"quote:Op zondag 8 januari 2006 14:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
dat topic gaat ook zo snel hequote:Op zondag 8 januari 2006 14:38 schreef taart het volgende:
[..]
daar kom ik al heel lang niet meer. Hier kan ik het nog bijhouden![]()
Ik zit daar ook al allang niet meer, het gaat echt zieksnel daar, en de inhoud is meestal:quote:Op zondag 8 januari 2006 14:38 schreef taart het volgende:
[..]
daar kom ik al heel lang niet meer. Hier kan ik het nog bijhouden![]()
Net als hier.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zit daar ook al allang niet meer, het gaat echt zieksnel daar, en de inhoud is meestal:
User X:
Goedenmiddag
Goedenavond
Vervolgens reageren daar alle users:
Goed middag ''user X''
Kutslowchat![]()
Goedenmiddag Sharkdoggie.quote:
Goh, taart, je reageert niet meer, nog snel even achter m'n gamecube gekropen om nog even de genieten van de magie van Nintendoquote:Op zondag 8 januari 2006 14:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik moet mijn gamecube nog ophalen bij jou![]()
speciaal voor jou:quote:Op zondag 8 januari 2006 14:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goedenmiddag peristilius.quote:
Wat zij kunnen, kunnen wij ook.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee
Daar krijgen ze er al meer dan 500 delen mee vol![]()
huiswerkquote:Op zondag 8 januari 2006 14:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Goh, taart, je reageert niet meer, nog snel even achter m'n gamecube gekropen om nog even de genieten van de magie van Nintendo![]()
Haha die had ik een paar jaar geleden tijdens de KEI-week in Groningen gezien, konden ze nog een beetje hakkúh?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:10 schreef taart het volgende:
De Party Animals waren gister in de plaatseljke disco
Mooi verwoordquote:Op zondag 8 januari 2006 15:10 schreef taart het volgende:
De Party Animals waren gister in de plaatseljke disco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |