Ik zit daar ook al allang niet meer, het gaat echt zieksnel daar, en de inhoud is meestal:quote:Op zondag 8 januari 2006 14:38 schreef taart het volgende:
[..]
daar kom ik al heel lang niet meer. Hier kan ik het nog bijhouden![]()
Net als hier.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zit daar ook al allang niet meer, het gaat echt zieksnel daar, en de inhoud is meestal:
User X:
Goedenmiddag
Goedenavond
Vervolgens reageren daar alle users:
Goed middag ''user X''
Kutslowchat![]()
Goedenmiddag Sharkdoggie.quote:
Goh, taart, je reageert niet meer, nog snel even achter m'n gamecube gekropen om nog even de genieten van de magie van Nintendoquote:Op zondag 8 januari 2006 14:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik moet mijn gamecube nog ophalen bij jou![]()
speciaal voor jou:quote:Op zondag 8 januari 2006 14:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Doe dan Roy met klompen, hooivork en een boos gezicht ofzo...
Goedenmiddag peristilius.quote:
Wat zij kunnen, kunnen wij ook.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee
Daar krijgen ze er al meer dan 500 delen mee vol![]()
huiswerkquote:Op zondag 8 januari 2006 14:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Goh, taart, je reageert niet meer, nog snel even achter m'n gamecube gekropen om nog even de genieten van de magie van Nintendo![]()
Haha die had ik een paar jaar geleden tijdens de KEI-week in Groningen gezien, konden ze nog een beetje hakkúh?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:10 schreef taart het volgende:
De Party Animals waren gister in de plaatseljke disco
Mooi verwoordquote:Op zondag 8 januari 2006 15:10 schreef taart het volgende:
De Party Animals waren gister in de plaatseljke disco
Ik ben er niet heen geweestquote:Op zondag 8 januari 2006 15:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Haha die had ik een paar jaar geleden tijdens de KEI-week in Groningen gezien, konden ze nog een beetje hakkúh?![]()
.
Ik hield het tenminste bij.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:56 schreef capibar het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn we eigenlijk gestopt met tellen?![]()
Mordra kan wel even alle topics gaan tellen, hij heeft blijkbaar toch nooit iets beters te doen.quote:
Jawel, ik ben aan het snes'enquote:Op zondag 8 januari 2006 16:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mordra kan wel even alle topics gaan tellen, hij heeft blijkbaar toch nooit iets beters te doen.
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:39 schreef mordradead het volgende:
hij had beter plaatselijke dancing kunnen zeggen aldus P.Jambers
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |