Hij is heel aardig, weet goed hoe hij met vrouwen om moet gaan, maar of hij goed in bed is weet ik niet.quote:naam: Roy
geslacht: Man
geb. datum: 1982-03-11
relatie: Nope
kleur ogen: Blauw
schoenmaat: 41
De desbetreffende man is gearriveerdquote:
Ja, ho, stop! Mmarsu opende dit topic... Ik heb jou allang gevonden natuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2006 16:26 schreef Laniboekje het volgende:
Maar ik dacht.. ik dacht..
Nee, laat dan maar!![]()
Niks te, volgens mij heb jij hem gewoon gedwongen omdat je zelf niet direct tegen mij durfde te zeggen dat je toch geen geld hebt voor mijn diamanten knots als ringquote:Op maandag 2 januari 2006 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ho, stop! Mmarsu opende dit topic... Ik heb jou allang gevonden natuurlijk
Je bent ook wel erg duur ja, maar dat geeft niet. Ik ga gewoon *nu* weer werken om je te kunnen bekostigen.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niks te, volgens mij heb jij hem gewoon gedwongen omdat je zelf niet direct tegen mij durfde te zeggen dat je toch geen geld hebt voor mijn diamanten knots als ring![]()
Tsjonge, ik ben geen mevrouwtje op de wallen! Ga maar werken ja, doe je nog iets nuttigs met je leven!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent ook wel erg duur ja, maar dat geeft niet. Ik ga gewoon *nu* weer werken om je te kunnen bekostigen.
Hij zoekt dus een lijkquote:Op maandag 2 januari 2006 16:20 schreef MMaRsu het volgende:
Hij is op zoek naar een schone dame, iets zoals dit :
[afbeelding]
ik snap nu waarom roy fresh meat zoektquote:Op maandag 2 januari 2006 16:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tsjonge, ik ben geen mevrouwtje op de wallen! Ga maar werken ja, doe je nog iets nuttigs met je leven!![]()
![]()
![]()
Ga jij slapen in een lijkkist?(zie bestandsnaam)quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
zo dood ziet ze er niet uit. doe jij je ogen nooit dicht,als je slaapt?
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:35 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ga jij slapen in een lijkkist?(zie bestandsnaam)
Wil je Roy ook, tesamen met al die vrouwen die hem ook willenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |