Dat mag je zelf invullen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:35 schreef guitarist.nl het volgende:
2 wat?
Dank jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:10 schreef EL_REY het volgende:
insanus VI
ik moest hier zo om lachen dat ik het bijna TTT waardig vond...
Hou jij nou es een keer je grafkop in het FB topic wil je?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef EL_REY het volgende:
mag ik jullie voorstellen, mijn vriendin: Connie
TTT
newbeequote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:17 schreef Nierskneuter_ het volgende:
[..]
Hou jij nou es een keer je grafkop in het FB topic wil je?
Ik weet het, het is vreselijk met me.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:59 schreef Nierskneuter_ het volgende:
Snakey je bent gewoon jaloers
Lievie![]()
Dank voor het terugvinden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef EL_REY het volgende:
TTT
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef EL_REY het volgende:
TTT
Leuk topic, zeker.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef EL_REY het volgende:
TTT
niet???quote:
schnappyquote:
Lees dit ONZIN TopTipTopic! eens door dappere josti. Niet terugkomen en zeiken voor je ALLES gelezen hebt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:59 schreef EL_REY het volgende:
[..]
schnappy
het hadden best meer tips mogen worden hoor..
gast! niet zo snel oordelen en zeiken voordat je me kentquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lees dit ONZIN TopTipTopic! eens door dappere josti. Niet terugkomen en zeiken voor je ALLES gelezen hebt.![]()
Ik ken je al meer dan twee jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:07 schreef EL_REY het volgende:
[..]
gast! niet zo snel oordelen en zeiken voordat je me kent![]()
ik heb dat topic allang doorgelezen dus make a point!
het is lastig.. maar ik blijf me best doen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ken je al meer dan twee jaar.![]()
Als je na het lezen van het hele topic nog niet weet hoe je een eventuele TTT opent dan heb je het gewoon niet.![]()
Ik heb wel een idee voor je, gegarandeerd dat het een TTT wordt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:27 schreef EL_REY het volgende:
[..]
het is lastig.. maar ik blijf me best doen...![]()
Wat heb ik gemist? Welk topic is er verpest? Ik kan iig in Dribbel_'s postgeschiedenis niks vinden...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:54 schreef Dagonet in MED het volgende:
echo99
dribbel_
furious
Alledrie week weg uit onz wegens topic verkloten.
ja dit wil ik ook wel eens wetenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Welk topic is er verpest? Ik kan iig in Dribbel_'s postgeschiedenis niks vinden...
Om te beginnen het deel dat bans niet besproken worden op het forum.quote:
Hij was oud, er zat al schimmel op de bagger.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:55 schreef iamredleader het volgende:
Goedemorgen allegaar.
Hey, Snakey, hij was nog leuk!
Ja, da's waar, maar wat is hier dan leuk aan?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:00 schreef Snakey het volgende:
Hij was oud, er zat al schimmel op de bagger.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef EL_REY het volgende:
TTT
ban ban banquote:
ja ho das niet liefquote:Op zondag 8 januari 2006 23:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wie zeurt krijgt een beurt (en een ban)
Wie zegt dat ik lief ban?quote:
Ben, ban, potato, potato.quote:
dan kan ik er daarna toch niet meer van genieten....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:11 schreef Dirkh het volgende:eenhoop bullshit!!
bandolerooo bandoleraaaquote:Op maandag 9 januari 2006 08:55 schreef iamredleader het volgende:
Van de Gipsy Kings:
No te vallas
Muer mia
Tu no me dejas
Tu no te vallas
Igual que una chiquitana
No te vallas
Muer mia
Tu no me dejas
Tu no te vallas
Tu acerca a l’abandono
Ban ban ban maria
Te quiero ban ban ban
Ban ban ban maria
Te quiero ban ban ban
Ban ban ban maria
Te quiero ban ban ban
Ban ban ban maria
Te quiero ban
Cambia, cambia
Ay desir gajar me
Y esa precisa a retirarme
Igual que una chiquitana
Ban ban ban maria
Te quiero ban ban ban
Ban ban ban maria
Te quiero ban ban ban
Ban ban ban maria
Te quiero ban ban ban
Ban ban ban maria
Te quiero ban
maar vraag me niet naar de exacte betekenis van het liedje!
quote:
jooo met de banjoooquote:Op maandag 9 januari 2006 15:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
http://www. ban anarama.co.uk/
http://www. rayban .com/
Omdat er toch niemand is om te ontvangen.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:52 schreef EL_REY het volgende:
ik vind jou lief
waarom, waarom mag ik geen liefde geven in ONZ?
zeg dan iig wie je lief vindquote:Op maandag 9 januari 2006 15:52 schreef EL_REY het volgende:
ik vind jou lief
waarom, waarom mag ik geen liefde geven in ONZ?
lichamelijk niet, daar moet ik je in gelijk geven, maar mentaal wel.. en dat is ook belangrijk want zonder mentale liefde is de mens een wrak...quote:Op maandag 9 januari 2006 15:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat er toch niemand is om te ontvangen.
jouquote:
tis echt zoquote:
Amenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:12 schreef BrauN het volgende:
Snakey! Wel verdomd!
Ik vertoon me niet in BeF... da's een ordinaire flauwe kutreeks waar alleen josti's in posten.
Op Snakey kun je niet genóeg contaminaties afvuren. Hij zal het nooit begrijpen, mijn genialiteit.quote:
Je begrijpt het niet, jouw genialiteit grenst aan de waanzin. Soms ga je over de grens en bescherm ik je tegen de waanzin.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:25 schreef BrauN het volgende:
[..]
Op Snakey kun je niet genóeg contaminaties afvuren. Hij zal het nooit begrijpen, mijn genialiteit.
Bron?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:27 schreef yosander het volgende:
Stofje:
wat heb je tegen mij?
Je zegt tegen mij dat ik moet ophouden met alles terwijl die anderen ermee beginnen, en
hun laat je doorgaan.
En nee dat was niet voor één keer!
Die heeft hij verwijderdquote:
Hij verwijderd al mijn posts waarin ik commentaar heb op anderenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef Dirkh het volgende:
Ja Stofje, zullie begonnen en hullie deden mee en nu ben je boos op mij. En dat is niet eerlijk. O zo.
Och arme!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Hij verwijderd al mijn posts waarin ik commentaar heb op anderen
Nou, je vroeg toch om een een bron!quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Hij verwijderd al mijn posts waarin ik commentaar heb op anderen
Moet jij ons wat vertellen?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:38 schreef Stofje het volgende:
Lieve, lieve, lieve jongen,
...
Liefs,
Stofje
Dat heeft niets met mijn relatie met jou te maken hoor.
Ik zeg iets tegen iemand die commentaar tegen mij heeft, ik geeft commentaar terug en je verwijderd mijn post maar niet die van die anderequote:Op maandag 9 januari 2006 20:38 schreef Stofje het volgende:
Lieve, lieve, lieve jongen,
Allereerst verwijderde ik je post, met zuiver deze smileys:![]()
![]()
. Ieder van deze smiley gebruikte je enkele tientallen keren, waardoor je een post plaatste met 5 regels puur bestaande uit smileys.
Daar kreeg je kritiek op.
Die post heb ik verwijderd, maar jij ging door op de kritiek.
En daar kreeg je weer kritiek op.
Dus jij begon en zullie nie. Want jij begon met heel veel smileys plaatsen. Dus hadden zullie gelijk en jij niet.
Oh, en de bron van de smileys staat in je notes.
Liefs,
Stofje
p.s.: Verwijder ik wel vaker je posts? Dat heeft niets met mijn relatie met jou te maken hoor, dat heeft puur met de kwaliteit van je posts te maken.
Was dat niet allang duidelijk? Ik modereer ONZ, dat kun je alleen doen met bepaalde gevoelens voor bepaalde leeftijdsgroepen, daar moet jij toch alles vanaf wetenquote:
Op dit topic, of op dat andere?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef Zebbie het volgende:
Als ik de verhalen mag geloven is hier een hele foute topic report geplaatst?
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb het aan Stofje doorgegeven.
En als straf heb ik zijn flippo's maar voor een weekje ingenomen!
Ik weet ook niet zeker wat ze uitgevoerd heeftquote:
Ik ben in ieder geval geen foute TR's tegengekomen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zeker wat ze uitgevoerd heeft
Bij dezequote:Op woensdag 11 januari 2006 11:17 schreef Manneke_Pils het volgende:
Deze kon ik nu niet meer kwijt
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:18 schreef yvonne het volgende:
Maikuul is nog wel te pruimen.
Dank jequote:Op woensdag 11 januari 2006 13:28 schreef Rampestamper het volgende:
Niet dat jullie er wat aan kunnen doen, maar die gast blijft het proberen hè?
Vagans in ONZ word PETA lid Ja, ik weet dat 'ie in KLB staat, maar ik wilde jullie ook even mee laten lachen.
Nederlandse Vereniging van Manneke_Pils?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
nvm
'Nevermind', dwaas.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nederlandse Vereniging van Manneke_Pils?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nederlandse Vereniging van Manneke_Pils?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
Er is altijd wel weer iémand met een chromosoom teveel die reageert.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
'Nevermind', dwaas.
Dat betekent zoveel als: Laat maar zitten, kut Snakey.
Huh? Heb je die post van Meki hier verwijderd, of waar heb je het over...?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er is altijd wel weer iémand met een chromosoom teveel die reageert.![]()
Geen idee, bugje, lijkt me.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hoe kan dit en hoe kan dit gefixt
[afbeelding]
PI later toegevoegd?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hoe kan dit en hoe kan dit gefixt
[afbeelding]
en vanwaar de overdreven haat jegens Dribbel_, die na zijn ban heeft bewezen ook tof te kunnen zijn, tot en met een TTT aan toe?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:59 schreef Falco het volgende:
Waarom moet dat Adoreer Henk Westbroek-topic dichtOke het is van paultjuhhh, maar het lijkt me logisch dat je niet op de persoon modereert maar op wat voor topic het is.
Nope, alleen een paar keer op preview geduwt ivm. de plaatjes...quote:
Hmz, ik ga even wat testen, ogenblik.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Nope, alleen een paar keer op preview geduwt ivm. de plaatjes...
Ok.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hmz, ik ga even wat testen, ogenblik.
Wat boeit die TTT?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en vanwaar de overdreven haat jegens Dribbel_, die na zijn ban heeft bewezen ook tof te kunnen zijn, tot en met een TTT aan toe?
Ik kiojk liever naar de goede kanten van de mensen en dingen, dan te blijven focussen op hun ofuten uit het verledenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat boeit die TTT?
Xebro heeft tijdens een permban zelfs een TTT gescoord...
En een boomknuffelaar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kiojk liever naar de goede kanten van de mensen en dingen, dan te blijven focussen op hun ofuten uit het verleden
Maar ach, ik ben een hippie
Heerlijk is dat, je naakte lichaam tegen die ruwe schors, één worden met de energie van de boomquote:
precies! met een wijze boodschap!quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:41 schreef Manneke_Pils het volgende:
Eindelijk een vrolijk topic zo vroeg op de morgen...
Tis typerend voor de smurfen hier... verdeeldheid ten top...geen rechtlijnigheid...quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:47 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
precies! met een wijze boodschap!
Wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:42 schreef EL_REY het volgende:
mijn topic heeft geen sluitpost gekregen..
1-0 voor die lange
ik zie het, maar die gozer is traag zeg...quote:
Huilliequote:Op donderdag 12 januari 2006 11:45 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ik zie het, maar die gozer is traag zeg...
kunnen jullie hem niet achter laten in een bos?
Oh, ik dacht dat EL_REY die smiley had geherintroduceerd. Maar zelfs dát heeft ie niet zelf verzonnen. Arme, arme jongen. Creativiteit van niks. En hij wil zo graagquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
Jezus, ik heb die Loser smile vanochtend gebruikt in mijn fantastische topic en nu komt hij overal langs
Kunnen ze hem niet gewoon in Fok! integreren?
eyquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat EL_REY die smiley had geherintroduceerd. Maar zelfs dát heeft ie niet zelf verzonnen. Arme, arme jongen. Creativiteit van niks. En hij wil zo graag.
quote:
hele scherpe opmerkingquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:23 schreef Bupatih het volgende:
Hier heb je 2-2.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:24 schreef EL_REY het volgende:
dit moet ik eerlijk toegeven, bupith..
[..]
hele scherpe opmerking![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:40 schreef Stofje het volgende:
2-1, Stofje komt terug. Die 2-2 hangt ook in de lucht, trouwens.
En dat was dat 1-0 topic. Dus, to get things straight en duidelijk enzo. Als ik daar "zo, 2-2" had gezet, was ik dan ook scherp geweest? Godverdomme, ik wil óók gekieteld en becomplimenteerd worden!quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:42 schreef Stofje het volgende:
Wat een leuk topic.
je bent gewoon wat trager.. dat bleek ook net met je sluitpost..quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]
En dat was dat 1-0 topic. Dus, to get things straight en duidelijk enzo. Als ik daar "zo, 2-2" had gezet, was ik dan ook scherp geweest? Godverdomme, ik wil óók gekieteld en becomplimenteerd worden!!
grapjasquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:09 schreef Pool het volgende:
Grijp nu eens niet zo snel naar die TO-knop
jij bent me er eentje...quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:18 schreef Stofje het volgende:
Even een trage sluitpost invoegen.
Die foto staat geowon in je fotoboek. Het enige wat je met deze reactie bereikt is dat alle lezers van dit topic naar dat andere topic gaan via je posthistorie, om daar heel hard om je te lachen, en om vervolgens je fotoboek te openen en dan nog harder te lachenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:32 schreef Electrocute het volgende:
In "Hoe versier ik het kaartjesmeisje" acht een ongelofelijke lapzwans het noodzakelijk mijn foto te posten. Ik ben het daar niet zo mee eens. Hint, hint.
Ik zit op school.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:40 schreef Bizznitch het volgende:
ik kots op mensen zoals jijwaar zijn bupa en NJ
jammer snakey dat je niet van humor houdt..quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:41 schreef Snakey het volgende:
Tief op met je bagger.
Niet de jouw humor inderdaad.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:42 schreef EL_REY het volgende:
[..]
jammer snakey dat je niet van humor houdt..
Geboortedatum: 1984-04-11quote:
komt met de jaren hoor amigo, komt met de jaren!quote:
Ik doe niet aan verjaardagen. behalve verplichtequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1984-04-11
En we hadden dus een tijdje terug z'n verjaardag, toch?
Afgelopen April inderdaad.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1984-04-11
En we hadden dus een tijdje terug z'n verjaardag, toch?
Omdat het bagger is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:52 schreef Tobbes het volgende:
Even een vraagje.
Waarom worden 'bagger'-topics gesloten? Er wordt niemand gekwetst, er vind niks illegaals plaats en webspace neemt het amper in.
Als er bepaalde users zijn die hier hun ei in kwijt kunnen, wat is er dan mis mee?
-Omdat andere users zich daar aan ergeren, je kunt niet in een oogopslag zien welke topics wel en welke niet het aanklikken waard zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:52 schreef Tobbes het volgende:
Even een vraagje.
Waarom worden 'bagger'-topics gesloten? Er wordt niemand gekwetst, er vind niks illegaals plaats en webspace neemt het amper in.
Als er bepaalde users zijn die hier hun ei in kwijt kunnen, wat is er dan mis mee?
Dan krijg je ook alleen maar de TS in een topic.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:57 schreef Tobbes het volgende:
Maar blijkbaar zijn er ook genoeg users die wel behoefte hebben aan bagger, een bagger subforum misschien?
oh, dan ben ik nog best grappigquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan krijg je ook alleen maar de TS in een topic.
Omdat er dan ook ineens 100 kneuzen op een dag gaan melden dat ze moeten schijten, nog eens 100 die enkel een topic openen met "Hoi" en geen Conflict heten.
Het wordt gewoon een enorme teringzooi die het lezen niet waard zal zijn.
Neem als voorbeeld het tijdelijke IED (Iedereen is moderator.)quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:00 schreef NJ het volgende:
Het wordt gewoon een enorme teringzooi die het lezen niet waard zal zijn.
Nope, en ook niet in FB eigenlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef iamredleader het volgende:
Ik wil een unban voor PUB.
Zeg, hoort dit niet eigenlijk in ONZ?
Ja, daar hoort ie niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef iamredleader het volgende:
Ik wil een unban voor PUB.
Zeg, hoort dit niet eigenlijk in ONZ?
dank je bitch.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:10 schreef Falco het volgende:
Hee ONZ-modjes, vinden jullie ook niet dat ONZ nog best okee is? Er wordt altijd gezeken dat er geen vuk meer te beleven is in ONZ, maar afgezien van die achterlijke incrowd-reeksen () , is het prima vertoeven hier
. Een vette pluim dus voor de ONZ-users en de mods
!
bedankt voor je feedbackquote:
quote:
Sorry. Die optie is nieuw en ik ben nog van de oude stempel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
En Pool, markeer een TR als gelezen als je m hebt gelezen
Doe je hem wel weer open?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:28 schreef Pool het volgende:
[..]
Sorry. Die optie is nieuw en ik ben nog van de oude stempel.![]()
Pssst...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:16 schreef Insomaniac het volgende:
Newbie modjes buiten hun eigen fora.
Terecht slotje, nu wel kappen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:19 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Pssst...
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE!
En nul slotjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:30 schreef cerror het volgende:
Pberends heeft het ook aardig te pakken met topics openen.
Goed bezig?quote:Op zondag 15 januari 2006 11:45 schreef Furious het volgende:
Nou NJ! Had je mij niet kunnen helpen toen ik een ban had? Ik was toch zo goed bezig. Remember?
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:12 schreef tho_Omas het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik het eens ben met het slotje dat zojuist op mijn topic is gegooid.
Mijn taalgebruik getuigde van weinig respect jegens de Nederlandse TV Maffia.
Ron Jans is inderdaad wel okay. Zo te zien althans.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
[..]. Ik kijk nu Studio Voetbal. Oók kut, maar Ron Jans is er nu en dat is een toffe kerel. Maar goed, TV, achterhaald medium.
Beide.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Ben ik de enige die Jans immer met de trainer van Sparta verwart?
Of ben ik de enige die de trainer van Sparta kent?
Da's al een paar dagen. Dus da's goed.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:45 schreef EL_REY het volgende:
vinden jullie nou ook niet dat het vandaag opmerkelijk rustig is in de feedback??
dat meen je niet, zou dat komen doordat ze bang zijn voor jullie ofzoquote:Op maandag 16 januari 2006 15:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Da's al een paar dagen. Dus da's goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |