Ik zit op school.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:40 schreef Bizznitch het volgende:
ik kots op mensen zoals jijwaar zijn bupa en NJ
jammer snakey dat je niet van humor houdt..quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:41 schreef Snakey het volgende:
Tief op met je bagger.
Niet de jouw humor inderdaad.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:42 schreef EL_REY het volgende:
[..]
jammer snakey dat je niet van humor houdt..
Geboortedatum: 1984-04-11quote:
komt met de jaren hoor amigo, komt met de jaren!quote:
Ik doe niet aan verjaardagen. behalve verplichtequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1984-04-11
En we hadden dus een tijdje terug z'n verjaardag, toch?
Afgelopen April inderdaad.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1984-04-11
En we hadden dus een tijdje terug z'n verjaardag, toch?
Omdat het bagger is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:52 schreef Tobbes het volgende:
Even een vraagje.
Waarom worden 'bagger'-topics gesloten? Er wordt niemand gekwetst, er vind niks illegaals plaats en webspace neemt het amper in.
Als er bepaalde users zijn die hier hun ei in kwijt kunnen, wat is er dan mis mee?
-Omdat andere users zich daar aan ergeren, je kunt niet in een oogopslag zien welke topics wel en welke niet het aanklikken waard zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:52 schreef Tobbes het volgende:
Even een vraagje.
Waarom worden 'bagger'-topics gesloten? Er wordt niemand gekwetst, er vind niks illegaals plaats en webspace neemt het amper in.
Als er bepaalde users zijn die hier hun ei in kwijt kunnen, wat is er dan mis mee?
Dan krijg je ook alleen maar de TS in een topic.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:57 schreef Tobbes het volgende:
Maar blijkbaar zijn er ook genoeg users die wel behoefte hebben aan bagger, een bagger subforum misschien?
oh, dan ben ik nog best grappigquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan krijg je ook alleen maar de TS in een topic.
Omdat er dan ook ineens 100 kneuzen op een dag gaan melden dat ze moeten schijten, nog eens 100 die enkel een topic openen met "Hoi" en geen Conflict heten.
Het wordt gewoon een enorme teringzooi die het lezen niet waard zal zijn.
Neem als voorbeeld het tijdelijke IED (Iedereen is moderator.)quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:00 schreef NJ het volgende:
Het wordt gewoon een enorme teringzooi die het lezen niet waard zal zijn.
Nope, en ook niet in FB eigenlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef iamredleader het volgende:
Ik wil een unban voor PUB.
Zeg, hoort dit niet eigenlijk in ONZ?
Ja, daar hoort ie niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef iamredleader het volgende:
Ik wil een unban voor PUB.
Zeg, hoort dit niet eigenlijk in ONZ?
dank je bitch.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:10 schreef Falco het volgende:
Hee ONZ-modjes, vinden jullie ook niet dat ONZ nog best okee is? Er wordt altijd gezeken dat er geen vuk meer te beleven is in ONZ, maar afgezien van die achterlijke incrowd-reeksen () , is het prima vertoeven hier
. Een vette pluim dus voor de ONZ-users en de mods
!
bedankt voor je feedbackquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |