quote:
Sorry. Die optie is nieuw en ik ben nog van de oude stempel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
En Pool, markeer een TR als gelezen als je m hebt gelezen
Doe je hem wel weer open?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:28 schreef Pool het volgende:
[..]
Sorry. Die optie is nieuw en ik ben nog van de oude stempel.![]()
Pssst...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:16 schreef Insomaniac het volgende:
Newbie modjes buiten hun eigen fora.
Terecht slotje, nu wel kappen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:19 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Pssst...
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE!
En nul slotjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:30 schreef cerror het volgende:
Pberends heeft het ook aardig te pakken met topics openen.
Goed bezig?quote:Op zondag 15 januari 2006 11:45 schreef Furious het volgende:
Nou NJ! Had je mij niet kunnen helpen toen ik een ban had? Ik was toch zo goed bezig. Remember?
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:12 schreef tho_Omas het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik het eens ben met het slotje dat zojuist op mijn topic is gegooid.
Mijn taalgebruik getuigde van weinig respect jegens de Nederlandse TV Maffia.
Ron Jans is inderdaad wel okay. Zo te zien althans.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
[..]. Ik kijk nu Studio Voetbal. Oók kut, maar Ron Jans is er nu en dat is een toffe kerel. Maar goed, TV, achterhaald medium.
Beide.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Ben ik de enige die Jans immer met de trainer van Sparta verwart?
Of ben ik de enige die de trainer van Sparta kent?
Da's al een paar dagen. Dus da's goed.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:45 schreef EL_REY het volgende:
vinden jullie nou ook niet dat het vandaag opmerkelijk rustig is in de feedback??
dat meen je niet, zou dat komen doordat ze bang zijn voor jullie ofzoquote:Op maandag 16 januari 2006 15:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Da's al een paar dagen. Dus da's goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |