Dat mag je zelf invullen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:35 schreef guitarist.nl het volgende:
2 wat?
Dank jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:10 schreef EL_REY het volgende:
insanus VI
ik moest hier zo om lachen dat ik het bijna TTT waardig vond...
Hou jij nou es een keer je grafkop in het FB topic wil je?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef EL_REY het volgende:
mag ik jullie voorstellen, mijn vriendin: Connie
TTT
newbeequote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:17 schreef Nierskneuter_ het volgende:
[..]
Hou jij nou es een keer je grafkop in het FB topic wil je?
Ik weet het, het is vreselijk met me.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:59 schreef Nierskneuter_ het volgende:
Snakey je bent gewoon jaloers
Lievie![]()
Dank voor het terugvinden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef EL_REY het volgende:
TTT
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef EL_REY het volgende:
TTT
Leuk topic, zeker.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef EL_REY het volgende:
TTT
niet???quote:
schnappyquote:
Lees dit ONZIN TopTipTopic! eens door dappere josti. Niet terugkomen en zeiken voor je ALLES gelezen hebt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:59 schreef EL_REY het volgende:
[..]
schnappy
het hadden best meer tips mogen worden hoor..
gast! niet zo snel oordelen en zeiken voordat je me kentquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lees dit ONZIN TopTipTopic! eens door dappere josti. Niet terugkomen en zeiken voor je ALLES gelezen hebt.![]()
Ik ken je al meer dan twee jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:07 schreef EL_REY het volgende:
[..]
gast! niet zo snel oordelen en zeiken voordat je me kent![]()
ik heb dat topic allang doorgelezen dus make a point!
het is lastig.. maar ik blijf me best doen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ken je al meer dan twee jaar.![]()
Als je na het lezen van het hele topic nog niet weet hoe je een eventuele TTT opent dan heb je het gewoon niet.![]()
Ik heb wel een idee voor je, gegarandeerd dat het een TTT wordt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:27 schreef EL_REY het volgende:
[..]
het is lastig.. maar ik blijf me best doen...![]()
Wat heb ik gemist? Welk topic is er verpest? Ik kan iig in Dribbel_'s postgeschiedenis niks vinden...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:54 schreef Dagonet in MED het volgende:
echo99
dribbel_
furious
Alledrie week weg uit onz wegens topic verkloten.
ja dit wil ik ook wel eens wetenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Welk topic is er verpest? Ik kan iig in Dribbel_'s postgeschiedenis niks vinden...
Om te beginnen het deel dat bans niet besproken worden op het forum.quote:
Hij was oud, er zat al schimmel op de bagger.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:55 schreef iamredleader het volgende:
Goedemorgen allegaar.
Hey, Snakey, hij was nog leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |