precies! met een wijze boodschap!quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:41 schreef Manneke_Pils het volgende:
Eindelijk een vrolijk topic zo vroeg op de morgen...
Tis typerend voor de smurfen hier... verdeeldheid ten top...geen rechtlijnigheid...quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:47 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
precies! met een wijze boodschap!
Wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:42 schreef EL_REY het volgende:
mijn topic heeft geen sluitpost gekregen..
1-0 voor die lange
ik zie het, maar die gozer is traag zeg...quote:
Huilliequote:Op donderdag 12 januari 2006 11:45 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ik zie het, maar die gozer is traag zeg...
kunnen jullie hem niet achter laten in een bos?
Oh, ik dacht dat EL_REY die smiley had geherintroduceerd. Maar zelfs dát heeft ie niet zelf verzonnen. Arme, arme jongen. Creativiteit van niks. En hij wil zo graagquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
Jezus, ik heb die Loser smile vanochtend gebruikt in mijn fantastische topic en nu komt hij overal langs
Kunnen ze hem niet gewoon in Fok! integreren?
eyquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat EL_REY die smiley had geherintroduceerd. Maar zelfs dát heeft ie niet zelf verzonnen. Arme, arme jongen. Creativiteit van niks. En hij wil zo graag.
quote:
hele scherpe opmerkingquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:23 schreef Bupatih het volgende:
Hier heb je 2-2.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:24 schreef EL_REY het volgende:
dit moet ik eerlijk toegeven, bupith..
[..]
hele scherpe opmerking![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:40 schreef Stofje het volgende:
2-1, Stofje komt terug. Die 2-2 hangt ook in de lucht, trouwens.
En dat was dat 1-0 topic. Dus, to get things straight en duidelijk enzo. Als ik daar "zo, 2-2" had gezet, was ik dan ook scherp geweest? Godverdomme, ik wil óók gekieteld en becomplimenteerd worden!quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:42 schreef Stofje het volgende:
Wat een leuk topic.
je bent gewoon wat trager.. dat bleek ook net met je sluitpost..quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]
En dat was dat 1-0 topic. Dus, to get things straight en duidelijk enzo. Als ik daar "zo, 2-2" had gezet, was ik dan ook scherp geweest? Godverdomme, ik wil óók gekieteld en becomplimenteerd worden!!
grapjasquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:09 schreef Pool het volgende:
Grijp nu eens niet zo snel naar die TO-knop
jij bent me er eentje...quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:18 schreef Stofje het volgende:
Even een trage sluitpost invoegen.
Die foto staat geowon in je fotoboek. Het enige wat je met deze reactie bereikt is dat alle lezers van dit topic naar dat andere topic gaan via je posthistorie, om daar heel hard om je te lachen, en om vervolgens je fotoboek te openen en dan nog harder te lachenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:32 schreef Electrocute het volgende:
In "Hoe versier ik het kaartjesmeisje" acht een ongelofelijke lapzwans het noodzakelijk mijn foto te posten. Ik ben het daar niet zo mee eens. Hint, hint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |