| 1 2 3 4 5 6 7 | Pirates otC 43 04.07S 45 22.18E 4710 33 4 84 17.9 10.9 No Data ABN AMRO TWO 43 01.40S 45 20.20E 4710 33 7 83 18.2 10.9 No Data movistar 42 14.02S 43 41.28E 4772 95 -9 80 15.3 10.4 No Data ING Brunel 44 07.34S 41 12.28E 4901 224 -34 110 13.5 9.4 No Data Brasil 1 33 57.57S 25 38.03E 5736 1059 -100 0 0.0 2.7 No Data Ericsson 33 57.33S 25 37.56E 5737 1060 -100 90 0.0 2.7 No Data |
mooi F1 cliche; To finnish first you first have to finnishquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:27 schreef komrad het volgende:
Heel blijven gaat deze VOR beslissend zijn lijkt me zo
preciesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi F1 cliche; To finnish first you first have to finnish
maar wat doet de brunel dan.., die gaat eerst naar het zuidenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:43 schreef azaroth het volgende:
ik heb ff zitten paintenen de eerste icegate in de positionsmap van 17:00 getekend
[afbeelding]
op zich zit movistar dus best goed, even die lijn aantikken en hup terug naar het zuiden![]()
ja die maken wel een hele grote omweg om wat meer wind te pakkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:59 schreef WEST het volgende:
[..]
maar wat doet de brunel dan.., die gaat eerst naar het zuiden![]()
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | ABN AMRO ONE 42 25.12S 47 49.34E 4583 0 0 71 13.7 11.4 No Data Pirates otC 42 30.34S 46 57.33E 4621 38 -5 64 12.9 11.1 No Data ABN AMRO TWO 42 25.14S 46 55.09E 4623 40 -7 62 13.1 11.1 No Data movistar 41 50.53S 44 45.51E 4724 141 -46 64 8.9 10.3 No Data ING Brunel 44 24.37S 43 17.26E 4827 244 -20 101 15.2 9.5 No Data Brasil 1 33 57.57S 25 38.03E 5736 1153 -94 0 0.0 2.6 No Data Ericsson 33 57.32S 25 37.57E 5737 1154 -94 23 0.0 2.6 No Data |
Dank je Azaroth, dat plaatje hoef ik nu zelf niet te makenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:43 schreef azaroth het volgende:
ik heb ff zitten paintenen de eerste icegate in de positionsmap van 17:00 getekend
[afbeelding]
op zich zit movistar dus best goed, even die lijn aantikken en hup terug naar het zuiden![]()
De meest westelijke tipin is ook de kortste.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:44 schreef worsie het volgende:
[..]
Dank je Azaroth, dat plaatje hoef ik nu zelf niet te maken.
Wil even een interessante volgende stap in te tactische ontwikkelingen aanstippen:
Als je naar de positie van Movistar kijkt is het duidelijk dat deze als eerste bij de gate zal zijn, en daaarom de eerste zal zijn die naar het zuiden kan afzakken. Als je in VS naar de wind kijkt (isobard & wind arrows) dan zie je dat de wind zuidelijk van de gate veel krachtiger is. De race wordt volgens mij om zo snel mogelijk die gate aan te tikken, naar beneden te duiken,en dan vol het lagedruk gebied in op naar Kerguelen Islands. Ik weet niet of Movisar hiermee de leiding zal pakken, maar ze zullen zeker inlopen verwacht ik. Brunel kan wel eens te zuidelijk zijn gegaan en daarmee een iets te grote bocht hebben gevaren heb ik persoonlijk het idee. Jammer.
Over 12 uur weten we de uitslag van mijn bovenstaande theorie.
Tip-in, da's toch een andere sport? Ben benieuwd morgen!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:51 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
De meest westelijke tipin is ook de kortste.
Dit probleem is intussen ook opgelost.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:41 schreef WEST het volgende:
11 juni is de inportrace ik twijfel nog want het WK is er dan ook en aangezien nederland zijn eerste wedstrijd op dat moment speeld.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 11:56 schreef JandeHoop het volgende:
[..]
Dit probleem is intussen ook opgelost.
De inport race in Rotterdam is een dag vervroegd.
Dus niet 11 juni maar 10 juni in je agenda zetten.
naja 40% kortingquote:Op zondag 8 januari 2006 12:12 schreef Ambrosius het volgende:
Helaas nog wel in het weekend, OV-kaart enzo.
Waar heb je deze informatie vandaan?quote:Op zondag 8 januari 2006 11:56 schreef JandeHoop het volgende:
[..]
Dit probleem is intussen ook opgelost.
De inport race in Rotterdam is een dag vervroegd.
Dus niet 11 juni maar 10 juni in je agenda zetten.
Nu dus.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:16 schreef rubbereend het volgende:
vanmiddag trouwens om 15.55 bij Studio Sport
Dan ben ik benieuwd welk voorlopig programma jij hebt. 11 juni was tot een paar dagen geleden de officiele datum (is het trouwens nog steeds, alleen volgens Trefpunt gaat die een dag naar voren)quote:Op zondag 8 januari 2006 13:22 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Waar heb je deze informatie vandaan?
Edit: laat maar, deze datum komt ook overeen met het voorlopige programma dat ik heb. Zal dus wel kloppen![]()
Ehm...naar het westen?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef Sandworm het volgende:
Maar de rest gaat noordelijker, terwijl AAB1 meer naar het westen afbuigd. Zijn ze nu al bij die icing gate? Ben benieuwd wanneer de eerste gaat gijpen.
Vanaf groningen is dat dan nog steeds 23 euro. Zal eens kijken of ik wat kan combineren daar. En een slaapplaats heb ik vast wel in R'dam.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:16 schreef WEST het volgende:
[..]
naja 40% korting
of je gaat vrijdag heen en dan probeert ergens te pitten![]()
slaapplaats hoef ik me ook geen zorgen over te maken.., ken wel wat mensen die daar wonenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:46 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Vanaf groningen is dat dan nog steeds 23 euro. Zal eens kijken of ik wat kan combineren daar. En een slaapplaats heb ik vast wel in R'dam.
is de eerste scoring gate niet de hele 70.20E graad dan? (ten noorden van Kerguelen dan)quote:Op maandag 9 januari 2006 00:01 schreef the_disheaver het volgende:
Alle boten, behalve Brunel en verder naar achter hebben moeten de Ice Gate gepaseerd moeten zijn. Die loopt tot 51 45 E en AAB1 zit al op: 58 03.46E
AAB1 zal nog 676.6 nm tot de eerste scoring gate moeten gaan, een koers van 125.9 graden
Als ik het goed zag vanmiddag bij de NOS (op een etappekaartje), langs de noordkant.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:06 schreef Sandworm het volgende:
Weet iemand al hoe het zit met die Kergulen Islands? Moeten die Noord of Zuid gerond worden?
Het zal wel Noord zijn, anders waren ze volgens mij al lang zuidelijker gaan varen, daar zit nog meer wind. Volgens VS moeten ze er dwars overheen, dat wordt klunen!
Ten zuiden bedoel je zekerquote:Op maandag 9 januari 2006 00:08 schreef azaroth het volgende:
[..]
is de eerste scoring gate niet de hele 70.20E graad dan? (ten noorden van Kerguelen dan)
lijkt me niet dat ze vlak langs Kerguelen hoeven zeilen..
Die zullen nog wel niet aangeboden worden op Boot Düsseldorf!quote:ABN AMRO TWO had a very nice specialty sail on today that we got to have a look at. For a long time they were flying it stealth in the fog, but then a clearing came and we got a good look at it.
ten Noorden en ten zuiden toch?quote:
nou weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 9 januari 2006 00:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ten Noorden en ten zuiden toch?
als ze maar over die breedtegraad varen........
Neej... Dan is het enige wat ze te doen hebben recht door varen naar melbourne en dan komen ze vanzelf wel op die breedtegraad...quote:Op maandag 9 januari 2006 00:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ten Noorden en ten zuiden toch?
als ze maar over die breedtegraad varen........
Het is nog meer dan 600 mijl met een achterstand van 201 nm (wow, wat is dat opeens groot...of ben ik net aan het opletten geweest de afgelopen dagen?).quote:Op maandag 9 januari 2006 00:20 schreef azaroth het volgende:
[..]
nou weet ik het ook niet meer![]()
feit is wel dat AAB1 als eerste die punten pakt![]()
Liggen nog aan de kant....quote:Op maandag 9 januari 2006 10:52 schreef Chielus het volgende:
Is Brasil opnieuw gaan varen of liggen ze nog steeds te klussen aan die boot??
Dat doen we ookquote:Op maandag 9 januari 2006 11:17 schreef WEST het volgende:
MBN kun je niet af en toe eens op sport.fok.nl dit niet onder de aandacht brengen?
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:38 schreef mbn het volgende:
[..]
Dat doen we ook. Zie bvb http://sport.fok.nl/sport/nieuws/20568 . Echter iedere dag een nieuwspost is wat teveel voor zo'n lange wedstrijd. Maar als morgen Brasil weer op weg is gegaan maak ik weer een nieuwe nieuwspost met ook wat nieuws over de afgelopen dagen.
had ik nog niet door.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:38 schreef mbn het volgende:
[..]
Dat doen we ook. Zie bvb http://sport.fok.nl/sport/nieuws/20568 . Echter iedere dag een nieuwspost is wat teveel voor zo'n lange wedstrijd. Maar als morgen Brasil weer op weg is gegaan maak ik weer een nieuwe nieuwspost met ook wat nieuws over de afgelopen dagen.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ==================================== Team Points ------------------------------------ ABN AMRO ONE 22.00 ABN AMRO TWO 17.00 Brasil 1 12.50 Ericsson Racing Team 12.50 Pirates of the Caribbean 11.00 movistar 10.00 ING Real Estate Brunel 8.00 |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | ABN AMRO ONE 41 07.10S 63 31.27E 3897 0 0 74 22.3 13.0 No Data Pirates otC 39 55.41S 57 59.40E 4159 262 -41 74 15.6 11.5 No Data ABN AMRO TWO 39 44.44S 57 45.43E 4172 275 -39 82 15.1 11.4 No Data movistar 38 57.51S 55 58.05E 4265 368 -54 70 14.3 10.8 No Data ING Brunel 42 02.03S 50 20.58E 4475 578 -61 82 10.5 9.6 No Data Brasil 1 33 57.57S 25 38.03E 5736 1839 -122 0 0.0 2.0 No Data Ericsson DNF DNF DNF DNF DNF DNF DNF DNF DNF |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ABN1 ABN2 AUS1 BRA1 ERIC MOVI POTC 16:01 08-01-06 407 293 251 0 0 321 296 22:03 08-01-06 455 315 223 0 0 354 319 04:02 09-01-06 503 370 206 0 0 370 367 10:01 09-01-06 507 384 214 0 0 355 386 16:01 09-01-06 495 370 222 NoD NoD 338 368 24 hour average speed ABN1 ABN2 AUS1 BRA1 ERIC MOVI POTC 16:01 08-01-06 17.0 12.2 10.5 0.0 0.0 13.4 12.3 22:03 08-01-06 19.0 13.1 9.3 0.0 0.0 14.8 13.3 04:02 09-01-06 21.0 15.4 8.6 0.0 0.0 15.4 15.3 10:01 09-01-06 21.1 16.0 8.9 0.0 0.0 14.8 16.1 16:01 09-01-06 20.6 15.4 9.3 nd nd 14.1 15.3 |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Cape Town s33 55 e18 27 AAB1 s43 15 56 e38 36 15 Icegate 1 west s42 00 e45 00 icegate 1 oost s42 00 e51 45 Scoringgate 1 s49 20 e70 20 Icegate 2 west s42 00 e69 00 icegate 2 oost s42 00 e77 00 Scoringgate 2 s35 18 33 e117 88 33 Melbourne s37 47 e144 58 |
En? Hoe doen ze het?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:33 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ik heb lekker wel data bij Brasil![]()
![]()
Waarschijnlijk zwemmen ze in het water van 22 graden.quote:
Dat dacht ik gister ook al. Ik ben het even kwijt........quote:Op maandag 9 januari 2006 17:46 schreef the_disheaver het volgende:
Ze zouden toch een keer naar het zuiden moeten varen? beetje vaag...
AAB1 zal het wel weten, een mailtje van vanmorgen: Mon, 09 Jan 2006 09:44:20 UTCquote:Op maandag 9 januari 2006 17:53 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Dat dacht ik gister ook al. Ik ben het even kwijt........
Als ze alleen maar rechtdoor hoeven te varen zou het veel minder dan 550 nm zijn. aangezien gister het nog 670 nm tot de SG (het eiland) was, en vandaag 500 zullen ze toch echt wel bij het eiland langs moeten.quote:3.5 points are waiting for us now just 550 odd miles away, if we can keep this thing in one piece and get to the gate first, at the pace we are doing right now, that's less then a day away, but not if I have got anything to do with it...
in het laatste overzicht heb je lengte en breedte omgedraaidquote:
quote:Dear all,
Volvo Event Management has informed us that the date for the in-port race in Rotterdam has been changed, due to the world championship soccer.
DATE CHANGE FOR IN-PORT RACE ROTTERDAM
Please be advised that the in-port race to be held in Rotterdam, Holland will now be held on June 10 and not June 11 as previously published.
Please make sure you make the appropriate adjustments in your planning and guest invitation process.
Please also make sure that all relevant people within your teams receive this message.
We at TEAM ABN AMRO will adjust all in-port race hospitality packages accordingly.
Should you have any questions do let me know.
Kind regards,
puur door het voetbal gedaan denk ikquote:
lolquote:Op maandag 9 januari 2006 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja opzich staat dat er ook best wel...
[..]
Vaag... Nu opeens staat er bij de uitgebreide data (van 17 h nog...) stroom opeens overal NO DATA (behalve bij de coordinaten...quote:
je hebt gelijk zat ff verkeerd te lezenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja opzich staat dat er ook best wel...
[..]
| 1 2 3 4 5 6 7 | ABN AMRO TWO 39 10.32S 60 27.34E 4064 365 -32 82 10.3 11.2 No Data Pirates otc 39 06.51S 59 47.39E 4094 395 -69 55 5.2 11.1 No Data movistar 38 45.45S 58 55.57E 4139 440 -22 87 11.8 10.8 No Data ING Brunel 41 31.58S 52 43.54E 4374 675 -43 58 9.6 9.5 No Data Brasil 1 33 57.57S 25 38.03E No Data No Data No Data No Data No Data No Data No Data Ericsson DNF DNF DNF DNF DNF DNF DNF DNF DNF |
De scoring gate is niet een vast punt (het is een hele lange lijn). Ze kunnen dus best wel 73 (ono) varen. Lijkt me eerder gezegd ook juisten dan 171 (zuid). Ze moeten door de gate en dan naar australie.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:13 schreef the_disheaver het volgende:
AAB heeft nog steeds een erg vage koers. 73 terwijl ze een koers van 171 moeten varen voor de scoring gate (nog 543 nm). Dat is ongeveer 30 mijl minder dan 6 uur geleden...
Maar ze gaan wel snel, bijna 2 keer zo snel als de rest (zelfs 3,5 keer sneller dan de PotC...)
maar... waarom is die gate er dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:18 schreef JandeHoop het volgende:
[..]
De scoring gate is niet een vast punt (het is een hele lange lijn). Ze kunnen dus best wel 73 (ono) varen. Lijkt me eerder gezegd ook juisten dan 171 (zuid). Ze moeten door de gate en dan naar australie.
Sterker nog ze moeten zelfs nog wat naar het noorden voor de tweede icegate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |