quote:Op zondag 8 januari 2006 11:56 schreef JandeHoop het volgende:
[..]
Dit probleem is intussen ook opgelost.
De inport race in Rotterdam is een dag vervroegd.
Dus niet 11 juni maar 10 juni in je agenda zetten.
naja 40% kortingquote:Op zondag 8 januari 2006 12:12 schreef Ambrosius het volgende:
Helaas nog wel in het weekend, OV-kaart enzo.
Waar heb je deze informatie vandaan?quote:Op zondag 8 januari 2006 11:56 schreef JandeHoop het volgende:
[..]
Dit probleem is intussen ook opgelost.
De inport race in Rotterdam is een dag vervroegd.
Dus niet 11 juni maar 10 juni in je agenda zetten.
Nu dus.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:16 schreef rubbereend het volgende:
vanmiddag trouwens om 15.55 bij Studio Sport
Dan ben ik benieuwd welk voorlopig programma jij hebt. 11 juni was tot een paar dagen geleden de officiele datum (is het trouwens nog steeds, alleen volgens Trefpunt gaat die een dag naar voren)quote:Op zondag 8 januari 2006 13:22 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Waar heb je deze informatie vandaan?
Edit: laat maar, deze datum komt ook overeen met het voorlopige programma dat ik heb. Zal dus wel kloppen![]()
Ehm...naar het westen?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef Sandworm het volgende:
Maar de rest gaat noordelijker, terwijl AAB1 meer naar het westen afbuigd. Zijn ze nu al bij die icing gate? Ben benieuwd wanneer de eerste gaat gijpen.
Vanaf groningen is dat dan nog steeds 23 euro. Zal eens kijken of ik wat kan combineren daar. En een slaapplaats heb ik vast wel in R'dam.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:16 schreef WEST het volgende:
[..]
naja 40% korting
of je gaat vrijdag heen en dan probeert ergens te pitten![]()
slaapplaats hoef ik me ook geen zorgen over te maken.., ken wel wat mensen die daar wonenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:46 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Vanaf groningen is dat dan nog steeds 23 euro. Zal eens kijken of ik wat kan combineren daar. En een slaapplaats heb ik vast wel in R'dam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |