Niet vergeten dat de navigator nu Marcel van Triest is !quote:
Als ik het goed zie 20,3 knotsen over de laatste 6 uur gemiddeld (SMG)quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:28 schreef komrad het volgende:
AAB1 gaat weer als een dolle, wat is de gemiddelde snelheid??
Handig als je op zich niet zo van voetbal houdt, zoals ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:41 schreef WEST het volgende:
11 juni is de inportrace ik twijfel nog want het WK is er dan ook en aangezien nederland zijn eerste wedstrijd op dat moment speeld.![]()
maarja de start kan ik wel gaan zienquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:42 schreef Fendy het volgende:
[..]
Handig als je op zich niet zo van voetbal houdt, zoals ik
Ik wil zeker even gaan kijken in Rotterdam dan...
Idem. Een wk wedstrijd hoef ik echt niet zonodig te zien... Wat van dag is de inport race?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:42 schreef Fendy het volgende:
[..]
Handig als je op zich niet zo van voetbal houdt, zoals ik
Ik wil zeker even gaan kijken in Rotterdam dan...
Als het 11 juni is, is het op zondag.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:14 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Idem. Een wk wedstrijd hoef ik echt niet zonodig te zien... Wat van dag is de inport race?
Das dan weer jammer (OV enzo...)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als het 11 juni is, is het op zondag.
Tsja, er zit nu al 12 NM tussen dacht ik. Afstand loopt heel geleidelijk op tussen die 2.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:10 schreef SevenWonders het volgende:
Mmm, die pirates kunnen ze maar niet afschudden :-)
Dit filmpje maakt het helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:54 schreef Things het volgende:
Ice gate 1: 42S, 45 tot 51 E
Ice gate 2: 42S, 69 tot 77 E
Kerguelen Isl: 49S, 70 E
Interessant de tweede Ice gate licht dus recht boven de scoring gate ligt. Het wordt dus Ice gate 1 ronden, naar Kerguelen, dan naar boven voor de tweede Ice gate. Los van de wind natuurlijk maar andersom lijkt me vrij lastig gezien de coordinaten (of hoeven ze Kerguelen alleen ten noorden te passeren en maakt het niet uit waar?)
dat laatste volgens mij ja, anders zou het een vrij onzinnige ice-gate zijn, als ze daar naar het zuiden moeten om te scoren bij kerguelenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:54 schreef Things het volgende:
Ice gate 1: 42S, 45 tot 51 E
Ice gate 2: 42S, 69 tot 77 E
Kerguelen Isl: 49S, 70 E
Interessant de tweede Ice gate licht dus recht boven de scoring gate ligt. Het wordt dus Ice gate 1 ronden, naar Kerguelen, dan naar boven voor de tweede Ice gate. Los van de wind natuurlijk maar andersom lijkt me vrij lastig gezien de coordinaten (of hoeven ze Kerguelen alleen ten noorden te passeren en maakt het niet uit waar?)
1 2 3 4 5 6 7 | Pirates otC 42 43.19S 33 37.50E 5217 12 -2 86 15.8 9.0 No Data ABN AMRO TWO 42 36.05S 33 11.59E 5236 31 -12 87 14.0 8.8 No Data movistar 42 07.30S 32 14.27E 5280 75 -11 86 14.2 8.3 No Data ING Brunel 42 16.41S 28 37.29E 5440 235 -13 86 14.1 6.6 No Data Brasil 1 33 57.57S 25 38.03E 5736 531 -96 0 0.0 3.5 No Data Ericsson 34 44.53S 24 37.22E 5757 552 -42 128 9.2 3.3 No Data |
Die eer laten we aan jou!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:18 schreef the_disheaver het volgende:
Waarom post niemand de stand?
[ code verwijderd ]
Idee: op eigen kiel de in-port gaan volgen, 12V Lencootje mee en maar hopen dat digitenne dan inmiddels daar ook dekking geeft. Of een schoteltje aanschaffen....quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:41 schreef WEST het volgende:
11 juni is de inportrace ik twijfel nog want het WK is er dan ook en aangezien nederland zijn eerste wedstrijd op dat moment speeld.![]()
Is dit een uitnodiging?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:06 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Idee: op eigen kiel de in-port gaan volgen, 12V Lencootje mee en maar hopen dat digitenne dan inmiddels daar ook dekking geeft. Of een schoteltje aanschaffen....![]()
Eerste wedstrijd Nederland is niet interessant in vergelijking met stop-over in Rotterdam. Het is maar de vraag of dat ooit nog een keer gaat gebeuren. Deze stop over is er mede gekomen door druk van de AAB, die dus zoals we weten met twee boten meedoet.
Vergeet niet dat de kans bestaat dat we in Rotterdam al weten wie de VOR heeft gewonnen. En dan kunnen we dus echt een feestje verwachte. Ik ben er in ieder geval bij!
(en die voetbalwedstrijd kan je heus nog wel een keer terugkijken op de dvd die uitkomt als Nederland kampioen wordt)
das ook weer waarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:06 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Idee: op eigen kiel de in-port gaan volgen, 12V Lencootje mee en maar hopen dat digitenne dan inmiddels daar ook dekking geeft. Of een schoteltje aanschaffen....![]()
Eerste wedstrijd Nederland is niet interessant in vergelijking met stop-over in Rotterdam. Het is maar de vraag of dat ooit nog een keer gaat gebeuren. Deze stop over is er mede gekomen door druk van de AAB, die dus zoals we weten met twee boten meedoet.
Vergeet niet dat de kans bestaat dat we in Rotterdam al weten wie de VOR heeft gewonnen. En dan kunnen we dus echt een feestje verwachte. Ik ben er in ieder geval bij!
(en die voetbalwedstrijd kan je heus nog wel een keer terugkijken op de dvd die uitkomt als Nederland kampioen wordt)
12 mijl met snelheden van boven de 20. Dat is minder dan een uur.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef Fendy het volgende:
Tsja, er zit nu al 12 NM tussen dacht ik. Afstand loopt heel geleidelijk op tussen die 2.
We kunnen ook vragen of ze de inport races in de stadions op grote schermen willen afspelen !quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:08 schreef rubbereend het volgende:
ga er ook maar vanuit dat er ook diverse grote schermen worden geplaatst voor de voetbalfans.
Moet u dus maar vaker een dagje wegquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
Ben je even 1 dagje weg, is er een nieuw topic en ligt AAB1 weer voor
1 2 3 4 5 6 7 | Pirates otc C 42 48.10S 35 46.20E 5123 16 -4 93 15.7 9.4 No Data ABN AMRO TWO 42 37.27S 35 26.33E 5137 30 1 91 16.5 9.3 No Data movistar 42 10.54S 34 24.07E 5184 77 -2 92 16.0 8.8 No Data ING Brunel 42 40.07S 31 19.52E 5318 211 24 101 20.3 7.5 No Data Brasil 1 33 57.57S 25 38.03E 5736 629 -98 0 0.0 3.3 No Data Ericsson 34 13.07S 25 15.14E 5745 638 -86 44 7.4 3.2 No Data |
Heb een interview gezien met Sebastien Josse en die spreekt niet heel erg goed Engels, eigelijk helemaal niet dus....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:17 schreef WEST het volgende:
tis wel leuk om die emails te lezen. Op de AAB2 schrijft de schipper nooit een emailtis altijd de navigator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |