Dat heette toen nog de Whitbread Around the World. Zeg maar de voorloper van deze Ocean Race.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:39 schreef zjroentje het volgende:
Ja!
Dat wordt weer koortsachtig teletekst enzo checken voor de laatste posities van de boten, net zoals toendertijd met de Brunel Sunergy. Of was dat een andere zeilrace?
klopt dat was bij de editie van 1997/1998 volgens mij, dat was ook de eerste keer dat ik hem volgdequote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat heette toen nog de Whitbread Around the World. Zeg maar de voorloper van deze Ocean Race.
eerst F1 seizoen en daarna gelijk het volgen van deze racequote:
een dik half jaarquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:13 schreef Falco het volgende:
Dit zijn wel de stoerdere sportevenementen. Het duurt ook wel langer dan een gemiddeld sportevenement.
Of gebroken masten... Gezien de enorme uitbouw die het ABN AMRO grootzeil heeft verwacht ik spectaculaire effecten bij het gijpen met 40 knopen windquote:Op zondag 3 april 2005 21:55 schreef Farr40 het volgende:
verder voorspel ik hierbij dat er minimaal één boot afborreld met (kant)kiel problemen... wat eigenlijk wel heel vet is
hij doet het niet echtquote:Op maandag 18 april 2005 11:16 schreef Farr40 het volgende:
http://www.volvocars.com/_campaigns/VolvoOceanRace/new_start.htm
ok dit is echt een mustsee als je het gaat volgen
nu doet die het wel.., op die manier is het wel gaaf jaquote:Op maandag 18 april 2005 13:22 schreef Farr40 het volgende:
loaden duurt erg lang ik moest ook 10 minuten wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |