is de eerste scoring gate niet de hele 70.20E graad dan? (ten noorden van Kerguelen dan)quote:Op maandag 9 januari 2006 00:01 schreef the_disheaver het volgende:
Alle boten, behalve Brunel en verder naar achter hebben moeten de Ice Gate gepaseerd moeten zijn. Die loopt tot 51 45 E en AAB1 zit al op: 58 03.46E
AAB1 zal nog 676.6 nm tot de eerste scoring gate moeten gaan, een koers van 125.9 graden
Als ik het goed zag vanmiddag bij de NOS (op een etappekaartje), langs de noordkant.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:06 schreef Sandworm het volgende:
Weet iemand al hoe het zit met die Kergulen Islands? Moeten die Noord of Zuid gerond worden?
Het zal wel Noord zijn, anders waren ze volgens mij al lang zuidelijker gaan varen, daar zit nog meer wind. Volgens VS moeten ze er dwars overheen, dat wordt klunen!
Ten zuiden bedoel je zekerquote:Op maandag 9 januari 2006 00:08 schreef azaroth het volgende:
[..]
is de eerste scoring gate niet de hele 70.20E graad dan? (ten noorden van Kerguelen dan)
lijkt me niet dat ze vlak langs Kerguelen hoeven zeilen..
Die zullen nog wel niet aangeboden worden op Boot Düsseldorf!quote:ABN AMRO TWO had a very nice specialty sail on today that we got to have a look at. For a long time they were flying it stealth in the fog, but then a clearing came and we got a good look at it.
ten Noorden en ten zuiden toch?quote:
nou weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 9 januari 2006 00:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ten Noorden en ten zuiden toch?
als ze maar over die breedtegraad varen........
Neej... Dan is het enige wat ze te doen hebben recht door varen naar melbourne en dan komen ze vanzelf wel op die breedtegraad...quote:Op maandag 9 januari 2006 00:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ten Noorden en ten zuiden toch?
als ze maar over die breedtegraad varen........
Het is nog meer dan 600 mijl met een achterstand van 201 nm (wow, wat is dat opeens groot...of ben ik net aan het opletten geweest de afgelopen dagen?).quote:Op maandag 9 januari 2006 00:20 schreef azaroth het volgende:
[..]
nou weet ik het ook niet meer![]()
feit is wel dat AAB1 als eerste die punten pakt![]()
Liggen nog aan de kant....quote:Op maandag 9 januari 2006 10:52 schreef Chielus het volgende:
Is Brasil opnieuw gaan varen of liggen ze nog steeds te klussen aan die boot??
Dat doen we ookquote:Op maandag 9 januari 2006 11:17 schreef WEST het volgende:
MBN kun je niet af en toe eens op sport.fok.nl dit niet onder de aandacht brengen?
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:38 schreef mbn het volgende:
[..]
Dat doen we ook. Zie bvb http://sport.fok.nl/sport/nieuws/20568 . Echter iedere dag een nieuwspost is wat teveel voor zo'n lange wedstrijd. Maar als morgen Brasil weer op weg is gegaan maak ik weer een nieuwe nieuwspost met ook wat nieuws over de afgelopen dagen.
had ik nog niet door.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:38 schreef mbn het volgende:
[..]
Dat doen we ook. Zie bvb http://sport.fok.nl/sport/nieuws/20568 . Echter iedere dag een nieuwspost is wat teveel voor zo'n lange wedstrijd. Maar als morgen Brasil weer op weg is gegaan maak ik weer een nieuwe nieuwspost met ook wat nieuws over de afgelopen dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |