abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34686864
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:56 schreef most_wanted het volgende:
Godlike

m_w
pi_34690592
[TR] Twee schaamharen tegen twee pakjes shag

Belachelijke sluitpost.

Dat topic is voor mensen die de boel oplichten, daar doe ik liever niet aan mee. Ik heb niet het idee dat je dat topic gelezen hebt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Conflict op 01-02-2006 19:56:26 ]
pi_34693115
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:57 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

m_w
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:03:03 #157
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34696240
godlike idioot. Anders verdiep je eerst eens even in het onderwerp voordat je het zomaar sluit. nos headlines probeert fok te imiteren en mailde zelfs naar fok om advies te vragen etc
pi_34696404
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:03 schreef PLAE@ het volgende:

godlike idioot. Anders verdiep je eerst eens even in het onderwerp voordat je het zomaar sluit. nos headlines probeert fok te imiteren en mailde zelfs naar fok om advies te vragen etc
JA lachen
En dan moeten er vervolgens 100 reacties komen in met haha er in?
Dat is dus niks voor GC
pi_34700350
Zou iemand Lieve Duderinnetje, even kunnen doorseinen aan de betrokkene op het crewforum, of mss stickey maken ofzo?
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:30:39 #160
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_34708306
MRE

Mijn topic is verplaatst naar het Culinesse à gogo forum. Echter is het topic over het kopen van een lang houdbaar noodrantsoen. Het heeft dus in beperkte mate te maken met eten. De bereidingswijze van een noodrantsoen komt niet te sprake. Waar het in Culinesse à gogo forum voornamelijk om gaat.

Graag zou ik het topic terug willen zien in general chat.
quote:
Hier kun je uitgebreid praten over alles wat met koken en lekker eten te maken heeft.
Of je nou kookt op Michelin-niveau of iemand bent die water nog aan laat branden, iedereen kan hier zijn culinaire ei kwijt.
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:32:12 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34708344
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 10:30 schreef Neutrino het volgende:
MRE

Mijn topic is verplaatst naar het Culinesse à gogo forum. Echter is het topic over het kopen van een lang houdbaar noodrantsoen. Het heeft dus in beperkte mate te maken met eten. De bereidingswijze van een noodrantsoen komt niet te sprake. Waar het in Culinesse à gogo forum voornamelijk om gaat.

Graag zou ik het topic terug willen zien in general chat.
[..]
CUL gaat over eten in het algemeen, en niet alleen over het bereiden ervan. Komt nog bij dat de mensen die echt van alles over eten weten (kijk de topics er maar eens op na) daar komen.

Het lijkt me dus prima op zijn plek daar .

[ Bericht 2% gewijzigd door Godtje op 02-02-2006 10:37:23 (HW zijn tekst stond iets verkeerd tussen tags) ]
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_34741128
Het gaat niet echt lekker he Godlike?
  zaterdag 4 februari 2006 @ 21:36:20 #163
81237 releaze
best of both worlds
pi_34741556
*werk*
pi_34741565
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 21:23 schreef Conflict het volgende:
Het gaat niet echt lekker he Godlike?
Het gaat prima!
thanks for asking
pi_34741584
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef releaze het volgende:
*werk*
  zaterdag 4 februari 2006 @ 21:37:48 #166
81237 releaze
best of both worlds
pi_34741613
een zeker topic

de fotos in dit topic zijn nep. het handschrift is op ieder bord hetzelfde. mag deze een enkeltje onz voordat mensen nog in deze smakeloze grap gaan geloven?

ik dacht ze ook al eerder ergens op fok! gezien te hebben.. NWS ofzo
  zaterdag 4 februari 2006 @ 21:39:24 #167
81237 releaze
best of both worlds
pi_34741663
mijn excuses. ik probeer al een poosje het bovenstaande bericht te posten, maar ik kreeg iedere keer errors. vandaar dat ik *werk* probeerde om te zien of ik op een andere manier mn bericht kon plaatsen. ik heb de losse url nu verkapt naar een ..uh.. goed. in ieder geval, mn post staat er nu wel. misschien dat ie de url niet kon omzetten naar de naam van het topic oid...
pi_34741670
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Het gaat prima!
thanks for asking
Mooi zo, ik wacht nog op antwoord trouwens
pi_34741814
...
pi_34742060
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 21:39 schreef Conflict het volgende:

[..]

Mooi zo, ik wacht nog op antwoord trouwens
Ik zie alleen de vraag of het (niet) goed gaat met me?
pi_34742087
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 21:39 schreef releaze het volgende:
mijn excuses. ik probeer al een poosje het bovenstaande bericht te posten, maar ik kreeg iedere keer errors. vandaar dat ik *werk* probeerde om te zien of ik op een andere manier mn bericht kon plaatsen. ik heb de losse url nu verkapt naar een ..uh.. goed. in ieder geval, mn post staat er nu wel. misschien dat ie de url niet kon omzetten naar de naam van het topic oid...
Er zijn idd nog wat problemen met url van het forum posten.
pi_34742197
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 21:37 schreef releaze het volgende:
een zeker topic

de fotos in dit topic zijn nep. het handschrift is op ieder bord hetzelfde. mag deze een enkeltje onz voordat mensen nog in deze smakeloze grap gaan geloven?

ik dacht ze ook al eerder ergens op fok! gezien te hebben.. NWS ofzo
Ik heb gekeken.
En heb nog geen bewijs gevonden dat het nep is
Zeker die uit de tweede post. Ze staan inderdaad op Yahoo News
Maar uiteraard sta ik open voor ander bewijs of feiten
pi_34742439
Wil een modje soms even Remzz' verzoek inwilligen?

http:// forum.fok.nl/topic/814493/2/50#34741993
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:07:14 #174
81237 releaze
best of both worlds
pi_34742590
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 21:56 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ik heb gekeken.
En heb nog geen bewijs gevonden dat het nep is
Zeker die uit de tweede post. Ze staan inderdaad op Yahoo News
Maar uiteraard sta ik open voor ander bewijs of feiten
ik heb ze ondertussen ook gevonden
feiten en bewijs heb ik niet, dus dan houdt het idd op!
pi_34753888
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:03 schreef Yeahinho het volgende:
Wil een modje soms even Remzz\' verzoek inwilligen?

http:// forum.fok.nl/topic/814493/2/50#34741993
Oh sorry ik had hem niet afgemeld
Maar je had al gezien dat het is gebeurd neem ik aan
pi_34771496
Kan dat topic over het steunen van Denemarken niet dicht nu, heb een beetje het idee dat ie nu synchroon loopt met dat topic in NWS, beetje lastig 2 keer kijken en dezelfde argumenten zien staan.

Tenzij iemand natuurlijk een poging wil doen er weer een steuntopic van te maken.
pi_34779379
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:08 schreef Youssef het volgende:
Kan dat topic over het steunen van Denemarken niet dicht nu, heb een beetje het idee dat ie nu synchroon loopt met dat topic in NWS, beetje lastig 2 keer kijken en dezelfde argumenten zien staan.

Tenzij iemand natuurlijk een poging wil doen er weer een steuntopic van te maken.
Bedankt nog trouwens
Is gelukkig weer iets rustiger nu.
  maandag 6 februari 2006 @ 00:17:46 #178
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_34781228
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:17 schreef freako het volgende:
Cursus

Schopje SES?
Goed dat je het zegt!
Dank je wel
pi_34786803
Het steun de Denen topic is nu gesloten..

Dat vind ik ook niet goed..

Waarom?. omdat het dan heel eenvoudig is om de vrijheid van meningsuiting te saboteren.

Bijvoorbeeld als je wilt dat een topic of discussie wordt gesloten dan plaatst je simpelweg een beledigende opmerking.. je weet dan dat daar mensen op gaan reageren.. En ziedaar.. je hebt \\\"de steun aan de Denen\\\"in de kiem gesmoord.

Dit is naar mijn mening principieel onjuist.

Nee ,, niet een topic sluiten… eerder de beledigende posten deleten..

Steun *hier* de Denen deel 3
pi_34786902
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:08 schreef Youssef het volgende:

het was een steun de denen topic, todat o.a.jij er een steun de moslims topic van ging maken

Weet je nog wel, stiekem een topic maken met de title "steun de denen"" en dan links plaatsen die wijzen naar pro moslim sites... je hebt dit proces zelf opgang gezet.. en nu heb je je zin.. de topic is gesloten.. goed gedaan hoor
  maandag 6 februari 2006 @ 10:15:08 #182
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34786950
het is na 3 delen hier toch ook wel weer mooi geweest? De inhoudelijke discussie staat in NWS en dit begint een nieuwe reeks te worden . En daar doen we niet aan.

De denen steunen is fijn opzich hoor, maar ze hebben het wel door nu denk ik .
Get woke, go broke!
pi_34787112
Ik zag die topic als een vreedzame demonstratie tegen de onderdrukking van onze rechten. O.a. het recht op vrijheid van meningsuiting. Nu wordt een vreedzame demonstratie waarin wordt opgekomen voor onze vrijheden gesloten. Raar hoor.. en dat op Fok
  maandag 6 februari 2006 @ 10:25:05 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34787159
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:23 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik zag die topic als een vreedzame demonstratie tegen de onderdrukking van onze rechten. O.a. het recht op vrijheid van meningsuiting. Nu wordt een vreedzame demonstratie waarin wordt opgekomen voor onze vrijheden gesloten. Raar hoor.. en dat op Fok
Tikje overdreven lijkt me .

Er waren al 2 topics vol hierover en wat wil je er verder nog over zeggen dat niet in het NWS topic kan?
Get woke, go broke!
pi_34787362
Het ging er om , om een massaal te laten zien, Dan we als fokkers de vrijheid van meningsuiting belangrijk vinden. Dus dat er een\" steun de Denen topic \" 1 t/m 100 zou komen. Dat we in eenheid laten zien dat we achter onze grondwet staan (die vergelijkbaar is met die van Denemarken).

Dat was het idee van deze demonstratie.

Als demonstreren niet mag op Fok, had je het eerste deel direct moeten sluiten

Het sluiten van deze steunbetuiging is on fok achtig, naar mijn bescheiden mening
  maandag 6 februari 2006 @ 10:38:38 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34787488
Ik zal het even in de groep gooien achter ok?
Get woke, go broke!
pi_34787654
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal het even in de groep gooien achter ok?
Is goed.. ik snap jou ook wel... een moslims bash topic zit ik ook niet op te wachten...

maar je houd op fok altijd individueen die het verpesten voor de rest die het gezellig willen houden
  maandag 6 februari 2006 @ 10:49:04 #188
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34787697
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Is goed.. ik snap jou ook wel... een moslims bash topic zit ik ook niet op te wachten...

maar je houd op fok altijd individueen die het verpesten voor de rest die het gezellig willen houden
Nee, wij ook niet maar als het topic normaal loopt kunnen we daar wel iets tegen doen, maar na 2 topics zie je dat het vaak verzand in weinig toevoegende posts. Alles is dan vaak wel gezegd enzo.

Maar goed, hij staat uit achter de schermen, ik hou je op de hoogte.
Get woke, go broke!
  maandag 6 februari 2006 @ 12:11:08 #189
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34790094
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

ik heb de ergste bashreakties verwijderd, en geef het topic nog een tweede kans, maar eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_34790155
Ja .. ik ook wel.. maar dat geld voor bijna alle topics.. er zijn altijd mensen die zaken zeggen die niet kunnen.. Maar daarmee is een topic op zich niet fout.. een topic mag nooit boeten , door het toedoen van individueen. Die macht , mag je ze niet geven. snap je
  maandag 6 februari 2006 @ 12:17:28 #191
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34790308
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:12 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ja .. ik ook wel.. maar dat geld voor bijna alle topics.. er zijn altijd mensen die zaken zeggen die niet kunnen.. Maar daarmee is een topic op zich niet fout.. een topic mag nooit boeten , door het toedoen van individueen. Die macht , mag je ze niet geven. snap je
daar zit een kern van waarheid in, maar soms komt een topic op een punt waar alles al gezged is, en waar je een herhaling van zetten krijgt. En bji het Denen topic hebben we dat punt zo langzamerhand wel bereikt, zoals Heatwave ook al aangaf. Maar goed, laten we kijken hoe het verder loopt. Hij is weer open in ieder geval.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 12:50:33 #192
8781 crew  Frutsel
pi_34791295
een moslimbash mag daar niet, begrijpelijk, maar een opmerking dat alle europeanen gore lafaards zijn... die mag je dan ook wel weghalen...

of ut moet bedoeld zijn als spotprent...dan kan ik er ook om lachen...
pi_34793911
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef Frutsel het volgende:
een moslimbash mag daar niet, begrijpelijk, maar een opmerking dat alle europeanen gore lafaards zijn... die mag je dan ook wel weghalen...

of ut moet bedoeld zijn als spotprent...dan kan ik er ook om lachen...
in x honderd reacties kunnen wij ook wel eens wat over het hoofd zien.
Heb je evt linkje?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:42:18 #194
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_34825051
Kan een modje eventjes kijken naar adieu in de volgende topic [R.I.P] TWEETY MIJN TROUWE KAMARAAD CONDELEANCE DIENST

Er moet er altijd 1 tussen zitten, die een serieus onderwerp probeert te verpesten.
Horrible Cunt!
pi_34825167
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:42 schreef tong_poh het volgende:
Kan een modje eventjes kijken naar adieu in de volgende topic [R.I.P] TWEETY MIJN TROUWE KAMARAAD CONDELEANCE DIENST

Er moet er altijd 1 tussen zitten, die een serieus onderwerp probeert te verpesten.
Dank u!
En done
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:47:14 #196
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_34825201
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:46 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Dank u!
En done
Dank je . Dat was snel
Horrible Cunt!
pi_34825207
Hij had wel een punt. TS maakt zelf een grap van het overlijden van dat beest. Dan kan je ook dat soort tegenreacties verwachten.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_34825455
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:47 schreef LostFormat het volgende:
Hij had wel een punt. TS maakt zelf een grap van het overlijden van dat beest. Dan kan je ook dat soort tegenreacties verwachten.
Er is wel een verschil lijkt me.
Door iets treurigs met een beetje humor en zelfspot te brengen kan je een leuk topic krijgen (niet voor iedereen maar voor genoeg mensen).
En dan heb je er altijd wel eentje tussen zitten die het nodig vind om er een oordeel over te geven hoe zielig TS wel niet is. Dat gebash en gezeik op een TS (die moeite heeft gedaan om iets leuks van zijn topic te maken met foto´s en al) mag van mij even achterwege blijven in zo een topic.
pi_34834123
In eerste instantie kon ik me wel vinden in het feit dat Tot welke user voel jij je aangetrokken? gesloten is.

Ik heb vervolgens de reacties nog eens nagelezen en ben van gedachten veranderd. Behalve (veel) onzinposts werd er ook weldegelijk serieus in het topic gereageerd. Daarnaast vind ik de opmerking dat userfoto's ongewild en niet netjes gebruikt worden niet op zijn plaats. Want 1) alle foto's komen uit andere topics waar de user ze zelf postte, of uit een fotoboek en 2) de foto's worden gebruikt als ondersteuning van een compliment. En wie zit daar nou niet op de wachten?

Graag wil ik dan ook dat betreffende mods deze actie nog eens heroverwegen.

Dank./
pi_34834708
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:27 schreef Tobbes het volgende:
In eerste instantie kon ik me wel vinden in het feit dat Tot welke user voel jij je aangetrokken? gesloten is.

Ik heb vervolgens de reacties nog eens nagelezen en ben van gedachten veranderd. Behalve (veel) onzinposts werd er ook weldegelijk serieus in het topic gereageerd. Daarnaast vind ik de opmerking dat userfoto's ongewild en niet netjes gebruikt worden niet op zijn plaats. Want 1) alle foto's komen uit andere topics waar de user ze zelf postte, of uit een fotoboek en 2) de foto's worden gebruikt als ondersteuning van een compliment. En wie zit daar nou niet op de wachten?

Graag wil ik dan ook dat betreffende mods deze actie nog eens heroverwegen.

Dank./
Ik heb nog niet bijgelezen en kan dat NU ook even niet doen.
Ik kan in elk geval vertellen dat Userfoto's plaatsen niet gebeurd.

Of deze nou uit een ander topic komen of uit een fotoboek.
Voor fotoboek geld in elk geval dat er wel naar toe gelinked mag worden.
Kortom niet met IMG tags.

De rest komt later door mij of mijn mede modjes
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:41:03 #201
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34893086
Kut-autochtonen!

Was geen lemming

Ik was gister nog een beetje onder invloed, kon daarom me verhaal niet in opta forma vertellen.
Maar mag ie weer open.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:10:20 #202
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34901497
sorry, ik heb je post over het hoofd gezien.
Het topic was al behoorlijk verbaggerd, en ik heb ook niet echt de illusie dat het ook echt goedkomt met dat topic. (en dat wordt ook lastig met zo'n topictitel. Een aantal reakties kun je bijna vantevoren al invullen. Topic blijft dus op slot, maar is niet gesloten omdat het een lemming zou zijn..
  vrijdag 10 februari 2006 @ 08:40:47 #203
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_34927703
hoi hoi buzzer, even een vraagje.
je hebt onderstaand topic vanochtend gesloten.
hoe gestoord ben jij?

mijn vraag is dan waarom? je zegt dat het niet nodig is om die opnieuw te schoppen, ik vind het juist interessant om te zien hoe mensen die de test een jaar geleden deden hem nu scoren. in die zin zou het wel nodig zijn, heb even snel de policy gelezen en voor zover ik kan zien gaat het topic (weet dat het officieel de topic is, maar dat ziet er echt niet uit) niet tegen de policy in.

wat ik wel vind, is dat ik het topic 2 jaar geleden in het verkeerde subforum heb gezet, mijn vraag is zou je in plaats van het slotje het topic een trapje willen geven naar R&P?
ik ga nu naar mn werk, dus kan voorlopig niet reageren, maar ik kijk vanavond eventjes, in ieder geval bedankt en een fijne dag
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_34927795
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 08:40 schreef raistlin6 het volgende:
hoi hoi buzzer, even een vraagje.
je hebt onderstaand topic vanochtend gesloten.
hoe gestoord ben jij?

mijn vraag is dan waarom? - heel verhaal -
Hier weet ik het antwoord zelfs op. Topics met copy/paste posts zijn wellicht niet meer welkom.

Er staat namelijk 'dit c/p topic....' in de post van buzzer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')