JA lachenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:03 schreef PLAE@ het volgende:
godlike idioot. Anders verdiep je eerst eens even in het onderwerp voordat je het zomaar sluit. nos headlines probeert fok te imiteren en mailde zelfs naar fok om advies te vragen etc![]()
quote:Hier kun je uitgebreid praten over alles wat met koken en lekker eten te maken heeft.
Of je nou kookt op Michelin-niveau of iemand bent die water nog aan laat branden, iedereen kan hier zijn culinaire ei kwijt.
CUL gaat over eten in het algemeen, en niet alleen over het bereiden ervan. Komt nog bij dat de mensen die echt van alles over eten weten (kijk de topics er maar eens op na) daar komen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:30 schreef Neutrino het volgende:
MRE
Mijn topic is verplaatst naar het Culinesse à gogo forum. Echter is het topic over het kopen van een lang houdbaar noodrantsoen. Het heeft dus in beperkte mate te maken met eten. De bereidingswijze van een noodrantsoen komt niet te sprake. Waar het in Culinesse à gogo forum voornamelijk om gaat.
Graag zou ik het topic terug willen zien in general chat.
[..]
Het gaat prima!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:23 schreef Conflict het volgende:
Het gaat niet echt lekker he Godlike?
Mooi zo, ik wacht nog op antwoord trouwensquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het gaat prima!
thanks for asking![]()
Ik zie alleen de vraag of het (niet) goed gaat met me?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:39 schreef Conflict het volgende:
[..]
Mooi zo, ik wacht nog op antwoord trouwens![]()
Er zijn idd nog wat problemen met url van het forum posten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:39 schreef releaze het volgende:
mijn excuses. ik probeer al een poosje het bovenstaande bericht te posten, maar ik kreeg iedere keer errors. vandaar dat ik *werk* probeerde om te zien of ik op een andere manier mn bericht kon plaatsen. ik heb de losse url nu verkapt naar een ..uh.. goed. in ieder geval, mn post staat er nu wel. misschien dat ie de url niet kon omzetten naar de naam van het topic oid...
Ik heb gekeken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:37 schreef releaze het volgende:
een zeker topic
de fotos in dit topic zijn nep. het handschrift is op ieder bord hetzelfde. mag deze een enkeltje onz voordat mensen nog in deze smakeloze grap gaan geloven?
ik dacht ze ook al eerder ergens op fok! gezien te hebben.. NWS ofzo
ik heb ze ondertussen ook gevondenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb gekeken.
En heb nog geen bewijs gevonden dat het nep is
Zeker die uit de tweede post. Ze staan inderdaad op Yahoo News
Maar uiteraard sta ik open voor ander bewijs of feiten
Oh sorry ik had hem niet afgemeldquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:03 schreef Yeahinho het volgende:
Wil een modje soms even Remzz\' verzoek inwilligen?
http:// forum.fok.nl/topic/814493/2/50#34741993
Bedankt nog trouwensquote:Op zondag 5 februari 2006 20:08 schreef Youssef het volgende:
Kan dat topic over het steunen van Denemarken niet dicht nu, heb een beetje het idee dat ie nu synchroon loopt met dat topic in NWS, beetje lastig 2 keer kijken en dezelfde argumenten zien staan.
Tenzij iemand natuurlijk een poging wil doen er weer een steuntopic van te maken.
het was een steun de denen topic, todat o.a.jij er een steun de moslims topic van ging makenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:08 schreef Youssef het volgende:
Kan dat topic over het steunen van Denemarken niet dicht nu, heb een beetje het idee dat ie nu synchroon loopt met dat topic in NWS, beetje lastig 2 keer kijken en dezelfde argumenten zien staan.
Tenzij iemand natuurlijk een poging wil doen er weer een steuntopic van te maken.
Tikje overdreven lijkt mequote:Op maandag 6 februari 2006 10:23 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik zag die topic als een vreedzame demonstratie tegen de onderdrukking van onze rechten. O.a. het recht op vrijheid van meningsuiting. Nu wordt een vreedzame demonstratie waarin wordt opgekomen voor onze vrijheden gesloten. Raar hoor.. en dat op Fok![]()
Is goed.. ik snap jou ook wel... een moslims bash topic zit ik ook niet op te wachten...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal het even in de groep gooien achter ok?
Nee, wij ook niet maar als het topic normaal loopt kunnen we daar wel iets tegen doen, maar na 2 topics zie je dat het vaak verzand in weinig toevoegende posts. Alles is dan vaak wel gezegd enzo.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Is goed.. ik snap jou ook wel... een moslims bash topic zit ik ook niet op te wachten...
maar je houd op fok altijd individueen die het verpesten voor de rest die het gezellig willen houden![]()
ik heb de ergste bashreakties verwijderd, en geef het topic nog een tweede kans, maar eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Is goed.. ik snap jou ook wel... een moslims bash topic zit ik ook niet op te wachten...
maar je houd op fok altijd individueen die het verpesten voor de rest die het gezellig willen houden![]()
daar zit een kern van waarheid in, maar soms komt een topic op een punt waar alles al gezged is, en waar je een herhaling van zetten krijgt. En bji het Denen topic hebben we dat punt zo langzamerhand wel bereikt, zoals Heatwave ook al aangaf. Maar goed, laten we kijken hoe het verder loopt. Hij is weer open in ieder geval.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:12 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ja .. ik ook wel.. maar dat geld voor bijna alle topics.. er zijn altijd mensen die zaken zeggen die niet kunnen.. Maar daarmee is een topic op zich niet fout.. een topic mag nooit boeten , door het toedoen van individueen. Die macht , mag je ze niet geven. snap je
in x honderd reacties kunnen wij ook wel eens wat over het hoofd zien.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef Frutsel het volgende:
een moslimbash mag daar niet, begrijpelijk, maar een opmerking dat alle europeanen gore lafaards zijn... die mag je dan ook wel weghalen...
of ut moet bedoeld zijn als spotprent...dan kan ik er ook om lachen...
Dank u!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:42 schreef tong_poh het volgende:
Kan een modje eventjes kijken naar adieu in de volgende topic [R.I.P] TWEETY MIJN TROUWE KAMARAAD CONDELEANCE DIENST
Er moet er altijd 1 tussen zitten, die een serieus onderwerp probeert te verpesten.
Er is wel een verschil lijkt me.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:47 schreef LostFormat het volgende:
Hij had wel een punt. TS maakt zelf een grap van het overlijden van dat beest. Dan kan je ook dat soort tegenreacties verwachten.
Ik heb nog niet bijgelezen en kan dat NU ook even niet doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:27 schreef Tobbes het volgende:
In eerste instantie kon ik me wel vinden in het feit dat Tot welke user voel jij je aangetrokken? gesloten is.
Ik heb vervolgens de reacties nog eens nagelezen en ben van gedachten veranderd. Behalve (veel) onzinposts werd er ook weldegelijk serieus in het topic gereageerd. Daarnaast vind ik de opmerking dat userfoto's ongewild en niet netjes gebruikt worden niet op zijn plaats. Want 1) alle foto's komen uit andere topics waar de user ze zelf postte, of uit een fotoboek en 2) de foto's worden gebruikt als ondersteuning van een compliment. En wie zit daar nou niet op de wachten?
Graag wil ik dan ook dat betreffende mods deze actie nog eens heroverwegen.
Dank./
Hier weet ik het antwoord zelfs op. Topics met copy/paste posts zijn wellicht niet meer welkom.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:40 schreef raistlin6 het volgende:
hoi hoi buzzer, even een vraagje.
je hebt onderstaand topic vanochtend gesloten.
hoe gestoord ben jij?
mijn vraag is dan waarom? - heel verhaal -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |