Slechte TVPquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:10 schreef BVO het volgende:
Mwah...
Was port he.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:27 schreef tong80 het volgende:
Sinds Harm met een flesje roosvicé met whiskey op tv kwam kan ie niet meer kapot bij Tong.
Waar vind ik hem, dan zet ik em er even bij. Of je mag het zelf doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:59 schreef Svensational het volgende:
Je bent de Harm-banner vergeten in de OP, Ayaxola!
FINALE: De laatste 11!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Waar vind ik hem, dan zet ik em er even bij. Of je mag het zelf doen![]()
Donequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:19 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb de OP een beetje aangepast nog, alleen de filmpjes willen er niet helemaal goed in![]()
Nou... wat het verhaal was dusquote:
Toen ie 11 was ging ie een keer een hooischuur in de fik steken, en toen ging ie weer terug om nog iets in de fik te steken (ben even vergeten wat). Waarom heeft ie niet verteld. En toen kwam ie thuis en toen roken zijn ouders dat ie een beetje naar rook en vuur stonk enz, en toen hebben ze hem naar het politiebureau gebracht.quote:
sufquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
OPPOquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:21 schreef PeRi het volgende:
Deze OPPO is wel tof. Ik ben benieuwd hoe hij het vanavond doet!
Ohquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh.Die komt gewoon rechtstreeks uit FINALE: De laatste 11! hoor
Had je mijn mooie topic nog niet eens gezienquote:
Nummer niksquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik vond het nummer niks, maar hij bracht het er aardig vanaf....
Ik hou niet zo van brood.... Sorryquote:
Nou nou geweldig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:19 schreef bergkampf het volgende:
De nieuwe Herman Brood. Goed gedaan vond ik t trouwens
nou ik vond hem zeker neit de slechtste hoor!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:33 schreef Andiyan het volgende:
Heel matig vond ik het, wat saaaaaaaaaai.![]()
Hij mocht er wel wat meer rock van maken, wat meer spetteren op t podium.
Hij was de slechtste vond ik.![]()
nadat je harm hebt zien optreden zeggen dat ie niet zo'n geweldige zanger is en geen muzikaliteit heeft? Wow..dat is lef. Ik heb hem ook een paar keer in merleyn gezien en paar keer in berg en dal bij de kraakfeesten zien optreden en zingen kan hij zeker wel! Of het een idool is weet ik niet, maar op het podium is hij gewoon erg goed.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:06 schreef BadDay het volgende:
Ik kom hem wekelijks tegen op de Thuesday Night Live sessie in Merleyn te Nijmegen, ik heb niet zoveel met hem, hij heeft een beetje een attitude en geweldige zanger is het niet... en muzikaliteit mist hij ook, hij vliegt er ook binnekort ook wel uit, denk ik... maarja..
Mij ook steeds minder, alleen z'n voorkomen valt nog op. Z'n zang is oke maar niet bijzonder goed.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:27 schreef BVO het volgende:
Doet me niks.
Ik zeg niet dat hij slecht is, zingen kan hij wel, maar ik vind het geen geweldige zanger. Hij is prima voor een een logge bluesband, ik heb met iemand gesproken die met hem in een studio heeft gezeten en hij was niet echt positief over die ervaring. Hij kan zijn ding doen en dat doet hij goed maar echt geweldig muzikaal is hij gewoon niet.... Dat is niet kwaad bedoeld, hij doe zn ding goed maar daarmee houd het ook op... Ik ben gewoon niet weg van hem..quote:Op zondag 8 januari 2006 17:25 schreef EvilFaith het volgende:
[..]
nadat je harm hebt zien optreden zeggen dat ie niet zo'n geweldige zanger is en geen muzikaliteit heeft? Wow..dat is lef. Ik heb hem ook een paar keer in merleyn gezien en paar keer in berg en dal bij de kraakfeesten zien optreden en zingen kan hij zeker wel! Of het een idool is weet ik niet, maar op het podium is hij gewoon erg goed.
Whehe...zo noem ik 'm ook altijd.quote:
quote:
Foei, Hind maakt goede muziek!quote:Op zondag 8 januari 2006 18:54 schreef thaleia het volgende:
Ik heb nog nooit van een Idolskandidaat een cd gehoeven.
Dat is nou precies waarom ik 'm ook leuk blijf vinden, hij is niet geweldig goed maar 't is een verademing tussen de rest. Hij waait gewoon met de wind mee en ziet wel waar ie ergens terecht komt in de wedstrijd, en als hij eruit wordt gebonjourd, so be it. Beetje de Bo Bice (American Idol) van deze Idols.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:54 schreef thaleia het volgende:
Daarbij gok ik dat ie veel "anti-stemmen" gaat krijgen van mensen die het lollig vinden dat er tussen alle opgedirkte tutjes en glamourjongetjes die we bij Idols al jaren zien nu zo'n figuur zit. En ik vind dat ook erg lollig. Ze hebben zich in de kroeg vast kapotgelachen toen ie aankondigde dat ie met Idols mee ging doen
Helemaal mee eens. Harm is eerlijk en ontwapenend en doet zich niet anders voor dan hij is. Bovendien doet hij ook niet mee met dat geslijm en dat gekonkel en die achterklap. Misschien leek hij wel een bange wezel, maar zo is zijn optreden nu eenmaal, wars van allures, gewoon puur. Voor mij hoeft hij niet stoer te zijn, maar moet hij gewoon zichzelf blijven.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is nou precies waarom ik 'm ook leuk blijf vinden, hij is niet geweldig goed maar 't is een verademing tussen de rest. Hij waait gewoon met de wind mee en ziet wel waar ie ergens terecht komt in de wedstrijd, en als hij eruit wordt gebonjourd, so be it. Beetje de Bo Bice (American Idol) van deze Idols.
Ik zie 'm niet winnen, maar ik hoop dat ie ver komt. Gisteren heb ik ook in een deuk gelegen om z'n filmpje!
Had hem alleen wel wat beter verwacht tijdens het optreden, hij leek wel een bange wezel tussen al die dansende meiden. Dat doet 'n stoere Harm toch niet!![]()
Ik vond die filmpjes allemaal wel grappig gemaakt, alleen had ik Harm in het filmpje graag vanaf de grond op het Hilton willen zien springen in plaats van op de controltower van Schiphol. En dan natuurlijk ook weer naar beneden springenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie 'm niet winnen, maar ik hoop dat ie ver komt. Gisteren heb ik ook in een deuk gelegen om z'n filmpje!
Ja leuk waren die filmpjes hčquote:Op zondag 8 januari 2006 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier wordt-ie "Armand" genoemd. En ja ach, het is een beetje de anti-held van de groep, qua zang zeker niet de slechtste, al verbaas ik me wel dat hij er nog bij zit.quote:
Okey, dat vind ik wel héél overdrevenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:21 schreef Funkytrip het volgende:
een Boyzone liedje
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:01 schreef Vork het volgende:
[..]
Hier wordt-ie "Armand" genoemd. En ja ach, het is een beetje de anti-held van de groep, qua zang zeker niet de slechtste, al verbaas ik me wel dat hij er nog bij zit.
Ik ook. Kandidaat voor de kruk volgende week.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:26 schreef Andiyan het volgende:
Deze dan ook maar een schop omhoog hč.
Ik ben nog steeds op m uitgekeken.
Mee eens..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:27 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik ook. Kandidaat voor de kruk volgende week.
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:59 schreef BVO het volgende:
Op het podium doet 'ie steeds hetzelfde kunstje, daarbuiten is 'ie net als Eveli zegt niet echt mijn type.
Harm betrokken bij verkrachting?
quote:
Ja, hij zit er nog in.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef Frollo het volgende:
Ik zag Harm net lopen hier in Nijmegen, who wants to touch me?
Wel 'n een sloeber trouwens. Op tv ziet hij er nog relatief glamoureus uit, kun je nagaan.
Is hij nog steeds in de race trouwens? Ik volg Idols niet echt.
Precies wat ik dacht jaquote:Op zondag 15 januari 2006 11:32 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond hem prima gisteren! Passend liedje ook![]()
Alleen klonk hij wat zacht, maar dat kan ook aan de remix hebben gelegen.
OUD NIEUWS!quote:
Zijonline heeft bericht zelf al weer gerectificeerd.... Op dezelfde pagina als waar jij je bericht vandaan hebt...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:12 schreef BCtjuh het volgende:
Harm betrokken bij een verkrachting
knip
Bron: zijonline.nl
Ja, daar dacht ik idd ook al aan. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:10 schreef Cee het volgende:
Ben benieuwd wat hij vandaag gaat doen. Het zou 'anders worden dan we van hem verwachten', en aangezien het thema rock is (wat helemaal in z'n straatje ligt), moet het wel ERG speciaal zijn.
Omdat iedereen waarschijnlijk dacht dat hij als enige een vrij heftig rocknummer zou kiezen? En vervolgens met een opgewaardeerde ballad op de proppen kwam?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:32 schreef WithMe het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waarom die keuze van hem nou zo verrassend was.
Boquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:13 schreef matthijst het volgende:
Wat een prutser weer die Harm...
"Enorm veel respect voor coffeeshop The Growth"...
Sjongejonge, pruttalent... Vorig jaar, American Idol, Bo Bice... Succes Harm:
http://www.googlx.com/idolforever/media/mp3/Bo-042605.mp3
Compleet niet eens. Bo Bicequote:Op zondag 29 januari 2006 00:09 schreef Marble het volgende:
Flikker op met je Bo Bice, wat een nerd. Mag Harm z'n schoenen nog niet eens kussen.
Anyway, over Harm's optreden vandaag. De jury loopt altijd zo te mekkeren dat de kandidaten iets eigens met de nummers moeten doen. Nou maakt Harm een compleet eigen rockversie van I don't wanna be, en dan is het nog niet goed? Het was een uitstekend optreden, ga je oren eens wassen jury.
Compleet eigen versie? Tsja, als je er een random coffeeshopjunk neerzet krijg je ook een compleet eigen versie, maar dat maakt het nog niet goedquote:Op zondag 29 januari 2006 00:09 schreef Marble het volgende:
Nou maakt Harm een compleet eigen rockversie van I don't wanna be, en dan is het nog niet goed? Het was een uitstekend optreden, ga je oren eens wassen jury.
Eigen?quote:Op zondag 29 januari 2006 00:09 schreef Marble het volgende:Anyway, over Harm's optreden vandaag. De jury loopt altijd zo te mekkeren dat de kandidaten iets eigens met de nummers moeten doen.
Ik wel 5quote:Op zondag 29 januari 2006 10:54 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik vond Harm iets minder, maar nou ook weer niet slechtWel smsje gestuurd
![]()
Beter dan Aäron?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
Wat was Harm megaslecht gisteren.... nog wel beter dan Aaron...
Waarom zat hij niet op de kruk? fuck zeg....
Nou ik denk dat het precies andersom is..... Aaron was echt fucking slecht!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Beter dan Aäron?![]()
![]()
Bel maar snel even je huisarts, want ik denk dat je oren moeten doorgespoten worden
jah inderdaad.... lijkt soms wel dat hij wat brult... je hoort niet duidelijk wat hij zingt.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Harm mompelt zo .
Kom je nog op MSNquote:Op zondag 29 januari 2006 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah inderdaad.... lijkt soms wel dat hij wat brult... je hoort niet duidelijk wat hij zingt.
Zij stijl lijkt erg veel op die van Herman Brood. Laat hem maar wat schilderijtjes maken en een glansrijke toekomst wacht voor hemquote:Op zondag 29 januari 2006 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah inderdaad.... lijkt soms wel dat hij wat brult... je hoort niet duidelijk wat hij zingt.
Op de stoep van het Hilton.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:02 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zij stijl lijkt erg veel op die van Herman Brood. Laat hem maar wat schilderijtjes maken en een glansrijke toekomst wacht voor hem
Het was wel enigszins serieus bedoeld. Harm lijkt me het type dat zomaar de verkeerde kant op zou kunnen gaan. Maar ik hoop voor hem dat ik het mis heb.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:10 schreef chansadres het volgende:
Denk niet dat Harm zover doorslaat eerlijk gezegd.
Dat ik er serieus op in ga zegt alweer genoeg
quote:Achja, laat hem maar de brandjes uitpissen in de backstageshow
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:01 schreef lovegrrl het volgende:
Wij zaten gister op het puntje van de bank om te kunnen verstaan wat ie nou zei, in plaats van everywhere I turn zei ie iets wat nog het meest leek op wevywewe I turnWat die gast nog in Idols doet beats me snap er niks van
door mensen als jij staat ie nog steeds elke week voor *** in de liveshowsquote:Op zondag 29 januari 2006 18:37 schreef Mr-Fluffy het volgende:
ik vind em koel
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:35 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
door mensen als jij staat ie nog steeds elke week voor *** in de liveshows
Idd. Gewoon een verkapte: Christon-fans-stem-op-mij-want-ik-zing-Chris'-liedje.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en zeker afgelopen zaterdag met z'n: ik draag dit nummer op aan christon
Ga schoenen poetsen
![]()
Ja dat geloof ik best. Maar toch is het een verkapte stem op mij vorm.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef chansadres het volgende:
Die vonden elkaar gewoon erg leuk.
Owja, dat was echt grappigquote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef chansadres het volgende:
Die vonden elkaar gewoon erg leuk. Kijk maar naar Christon's aankondiging van het Thema Jukebox.
Ik ook wel..quote:Op maandag 30 januari 2006 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach joh, ik geloof wel in z'n oprechtheid eigenlijk.
nou en, rot op met floortjequote:Op zondag 29 januari 2006 01:52 schreef Andiyan het volgende:
*Suddenly spinning my mind:
Harm komt niet in de finale, omdat het eigenlijk totaal geen gezicht is om hem in de finale te hebben staan naast een Floortje/Angelique/Raffaëla/Ellen. Redelijk belachelijke Tv beelden. Harm in de finale met Floortje naast hem:
En de winnaar van Idols 2006 is:....... FLOORTJE!
en dan een innige omhelzing enzo etc. zeker?![]()
Alle kandidaten stonden te playbacken, hun microfoons deden het niet eensquote:Op zondag 5 februari 2006 01:26 schreef matthijst het volgende:
Bij dat optreden met die Sugababes stond ie er ook weer vrolijk naast te playbacken.
Er naast als in: naast de muziek, niet naast die chickiesquote:Op zondag 5 februari 2006 01:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Alle kandidaten stonden te playbacken, hun microfoons deden het niet eens![]()
Maar toch..
Mwoah, zo goed vond ik het niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij wordt me toch te eentonig. Altijd maar hetzelfde ding wat \'ie doet (wat hij overigens wel goed doet).
Eerder andersom.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:40 schreef dolle_hond het volgende:
lijkt me toch gruwelijk voor iemand als harm om met de sugarbabes op te moeten
Ik stoor me wel aan 'm.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:41 schreef WithMe het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als hij eruit zou moeten, maar ik stoor me ook niet echt aan hem.
sorry, op Raffaëla na natuurlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij moet erin blijven, hij is de enige met nog een beetje humor![]()
Dan kan ie beter meedoen aan "De Leukste Thuis"! Zingen kan ie in mijn ogen nl voor geen meter... en volgens mij draait het programma daar toch voornamelijk omquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij moet erin blijven, hij is de enige met nog een beetje humor![]()
Ja, dan kunnen we zo nog wel even doorgaan. Dan mag Ellen meedoen aan The Nix factor en Raffaëla bij De Bevallingquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:19 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dan kan ie beter meedoen aan "De Leukste Thuis"! Zingen kan ie in mijn ogen nl voor geen meter... en volgens mij draait het programma daar toch voornamelijk om![]()
Echt niet, dat wordt zeker weten Ellen, Harm heeft veel meer fans.quote:
Inderdaad!!! Zo onterecht eruitquote:Op zondag 12 februari 2006 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Wat die Harm gisteren en vorige week presteerde was gewoon een wanvertoning, wat mij betreft was niet Serge maar hij afgevallen. Iemand die drie keer zijn tekst vergeet en soms al na twee regels is geen knip voor de (gepiercte) neus als Idol waard.
Fans van Harm zijn vaak debiel, die van Serge trouwens ookquote:Op zondag 12 februari 2006 14:16 schreef WithMe het volgende:
Het zou best zo kunnen zijn dat fans van Harm ouder zijn, meer te besteden hebben en dus vaker kunnen stemmen, terwijl fans van Serge meer gebonden zijn aan een budget (beltegoed).
Iedereen weet dat anti-stemmers stemmen op Harm om hem er in te houden. En in de verkoop zal alles wegblijven. Denk dat zijn doelgroep juist het meest download!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:16 schreef WithMe het volgende:
Het zou best zo kunnen zijn dat fans van Harm ouder zijn, meer te besteden hebben en dus vaker kunnen stemmen, terwijl fans van Serge meer gebonden zijn aan een budget (beltegoed).
Fantastisch, ben je gek?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef thaleia het volgende:
Zit ie er nog steeds in? Ik lach me dood. Fantastisch!
Door types zoals jij gaan de verkeerde door. En bedankt!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef thaleia het volgende:
Bij die 2e merkte ik het ook niet. Bij het eerste optreden moest ik even terug kijken, en toen merkte ik het wel duidelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 19:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar ik heb echt niet door dat hij z'n teksten vergeet![]()
Naast Herman vind ik Harm hét nieuwe popidool van 2006quote:Op maandag 13 februari 2006 00:33 schreef chansadres het volgende:
Doe het dan meteen goed:
Herman for president
Harm -> Herman ligt opvallend dicht bijelkaar
ik heb dat liedje al sinds zaterdagavond in mijn hoofd! Ik vond het pure humor!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:36 schreef chansadres het volgende:
Om maar te zwijgen van dat piepstemmetje in Do you love me.
Ik vind Floortje en Angelique saai, zo SAAI. Dan nog liever iemand die niet kan zingen en / of zijn teksten vergeet, maar er wél staat en opvalt!quote:Op maandag 13 februari 2006 10:43 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee hoor, Floortje of AngeliqueHarm of Raffa moet winnen
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:46 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik vind Floortje en Angelique saai, zo SAAI. Dan nog liever iemand die niet kan zingen en / of zijn teksten vergeet, maar er wél staat en opvalt!
Om zang gaat het zeker niet. Om uiterlijk wel, waarmee niet gezegtd is dat het per se om een onberispelijk / knap uiterlijk moet gaan.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idols gaaat toch om de zang? En om het uiterlijk?
Mooi inderdaad; ze zitten ondertussen met twee waardeloze idols bij de laatste 5...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef thaleia het volgende:
het lijkt me ook dat je op moet vallen?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idols gaaat toch om de zang? En om het uiterlijk?
Dat doet onze Harm welquote:Op maandag 13 februari 2006 20:52 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
het lijkt me ook dat je op moet vallen?![]()
Ja, het is erg dat hij z'n teksten vergeet. Hierdoor wordt het nummer eentonig en saai.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:07 schreef DuranK het volgende:
Alsof het zo erg is dat die zen teksten vergeet. Bij mooie nummers weet ik sowieso de teksten zelf nooitEn het belangrijkste in een nummer is sowieso de gitaar
![]()
Dan kan hij wel z'n tekst onthouden?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:19 schreef DuranK het volgende:
Laat dat idols gebeuren dan een fatsoenlijke band in huren![]()
Gaat niet alleen maar om de zang, maar over de algehele uitstraling en die heeft Harm nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 03:44 schreef chansadres het volgende:
Voor gitaarsolo's moet je niet bij Idols zijn! Ga naar een concert voor zoiets!
Het gaat juist om de zang bij Idols en Harm heeft dat niet!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tja en een autocue zou ook wel wat voor hem zijn
Dus hij kan altijd nog Idols gaan presenteren
Reken er maar niet opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:20 schreef Andiyan het volgende:
Als Harm nu eens een keer een perfect picobello optreden geeft, dan wordt ie er gelijk uitgeknikkerd. Want dan is het niet leuk meer, dan is ie te goed. Dan is de anti-idol weg. Dan is Harm weg.
Dus HUP Harm!
Lol, zo kun je het ook zienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:20 schreef Andiyan het volgende:
Als Harm nu eens een keer een perfect picobello optreden geeft, dan wordt ie er gelijk uitgeknikkerd. Want dan is het niet leuk meer, dan is ie te goed. Dan is de anti-idol weg. Dan is Harm weg.
Dus HUP Harm!
Je weet nooit wat ze op dat moment moest doen. Misschien had ze wel haast, moest ze snel ergens heen. Of misschien zat ze ergens mee, dat ze ff geen zin had in gillende fans. Je weet het gewoon niet. Wat ik heb begrepen is dat vooral Ellen een hele toffe dame is die zéker tijd maakt voor haar fans. Je hebt altijd van die momenten dat je gewoon nergens zin in hebt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:55 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik denk dat het voornamelijk komt omdat het nieuw is. kijk, bekende sterren zijn dit soort aandacht tijdens premieres gewend. voor de Idols is dit een eerste keer. hoe moet je je in zo'n situatie gedragen?
ik praat het hiermee niet goed, want een paar handtekeningen uitdelen, of een cadeautje aanpakken is toch echt niet zo'n grote moeite, maar in onbekende situaties weet je je soms geen houding te geven...en daar weet ik helaas alles van
Is je geraden ook. Er mogen alleen fokkers komen ja. Ben nu al zo verdrietig dat ik er niet bij kan zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:12 schreef migebiggie het volgende:
Ik heb der over nagedacht .. en nu denk ik ook bij mezelf :
Mischien dacht ellen dat ik ook naar binnen ging
maar ze kon wel even snel dat kadotje aanpakken enzo maarja ...
Maar die Harm daar blijf ik bij die was gewoon echt arrogant die kop van hem ..
Maar bedankt voor jullie reacties want nu denk ik verder na![]()
Maar pap vind ze dus hellemaal niet meer leuk en die gaat ze kaartje verkopen ..
En ik ga dan maar want ik wil marescha zien![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:36 schreef Californian_dreamer het volgende:
weet je lynx, jij weet op de een of andere manier alles wat ik een aantal posts eerder zeg smaen te vatten in een paar zinnen, waar doe ik die moeite nog voor![]()
Migje jij bent liefquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:23 schreef migebiggie het volgende:
Ik wil kirsten wel mee hebben of jildau![]()
Doe dat es vakerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Verdorie, nu heb ik in een Harmtopic gepost.
Hm, voor alles een eerste keer, right?
Je wilt gewoon dat ik niet meer het Floortje-topic vol kom bashenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Stoom afblazen in andere topics is goed
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat ik niet meer het Floortje-topic vol kom bashen.
Bingoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat ik niet meer het Floortje-topic vol kom bashen.
D'r zit wel wat vooruitgang in iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
De laatste tijd ben ik toch nie meer zo heel onaardig?.
Het Serge-topic begint je te missenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
De laatste tijd ben ik toch nie meer zo heel onaardig?.
I like you're thinking!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:17 schreef Scootmobiel het volgende:
Da's waar, maar wel lékker geschift.![]()
Van mij mag Ellen eruit vanavond (sorry EvilFaith..., die kan me nooit echt boeien. Dan kan Harm nog even blijven plakken.
Wat mij betreft niet zozeer vanwege z'n zangkwaliteiten, maar ik zou 'm ergens best wel missen als-ie eruit was. Zo'n kleurrijk figuur leukt de boel altijd wel op.![]()
En uiteindelijk Raf en Angelique samen in de finale, dat lijkt me een spetterende show te worden (als ze allebei goed in vorm zijn tenminste), maar dat zal wel niet...![]()
* Droomt lekker verder...![]()
Ik heb 't niet gevolgd. Maar het lijkt me logisch dat die twee niet bepaald hetzelfde zijn en doenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:25 schreef WithMe het volgende:
Raffaëla en Harm mogen dan kleurrijk zijn, volgens mij passen ze niet echt bij elkaar.Bij de webchat van gisteravond was er weinig chemie tussen die twee te merken.
Der past geloof ik niet echt iemand bij Harmquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:25 schreef WithMe het volgende:
Raffaëla en Harm mogen dan kleurrijk zijn, volgens mij passen ze niet echt bij elkaar.Bij de webchat van gisteravond was er weinig chemie tussen die twee te merken.
De webchat met Ellen en Harm was veel leuker. Die twee 'hebben' veel meer met elkaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Der past geloof ik niet echt iemand bij Harm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |