Reken er maar niet opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:20 schreef Andiyan het volgende:
Als Harm nu eens een keer een perfect picobello optreden geeft, dan wordt ie er gelijk uitgeknikkerd. Want dan is het niet leuk meer, dan is ie te goed. Dan is de anti-idol weg. Dan is Harm weg.
Dus HUP Harm!
Lol, zo kun je het ook zienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:20 schreef Andiyan het volgende:
Als Harm nu eens een keer een perfect picobello optreden geeft, dan wordt ie er gelijk uitgeknikkerd. Want dan is het niet leuk meer, dan is ie te goed. Dan is de anti-idol weg. Dan is Harm weg.
Dus HUP Harm!
Je weet nooit wat ze op dat moment moest doen. Misschien had ze wel haast, moest ze snel ergens heen. Of misschien zat ze ergens mee, dat ze ff geen zin had in gillende fans. Je weet het gewoon niet. Wat ik heb begrepen is dat vooral Ellen een hele toffe dame is die zéker tijd maakt voor haar fans. Je hebt altijd van die momenten dat je gewoon nergens zin in hebt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:55 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik denk dat het voornamelijk komt omdat het nieuw is. kijk, bekende sterren zijn dit soort aandacht tijdens premieres gewend. voor de Idols is dit een eerste keer. hoe moet je je in zo'n situatie gedragen?
ik praat het hiermee niet goed, want een paar handtekeningen uitdelen, of een cadeautje aanpakken is toch echt niet zo'n grote moeite, maar in onbekende situaties weet je je soms geen houding te geven...en daar weet ik helaas alles van
Is je geraden ook. Er mogen alleen fokkers komen ja. Ben nu al zo verdrietig dat ik er niet bij kan zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:12 schreef migebiggie het volgende:
Ik heb der over nagedacht .. en nu denk ik ook bij mezelf :
Mischien dacht ellen dat ik ook naar binnen ging
maar ze kon wel even snel dat kadotje aanpakken enzo maarja ...
Maar die Harm daar blijf ik bij die was gewoon echt arrogant die kop van hem ..
Maar bedankt voor jullie reacties want nu denk ik verder na![]()
Maar pap vind ze dus hellemaal niet meer leuk en die gaat ze kaartje verkopen ..
En ik ga dan maar want ik wil marescha zien![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:36 schreef Californian_dreamer het volgende:
weet je lynx, jij weet op de een of andere manier alles wat ik een aantal posts eerder zeg smaen te vatten in een paar zinnen, waar doe ik die moeite nog voor![]()
Migje jij bent liefquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:23 schreef migebiggie het volgende:
Ik wil kirsten wel mee hebben of jildau![]()
Doe dat es vakerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Verdorie, nu heb ik in een Harmtopic gepost.
Hm, voor alles een eerste keer, right?
Je wilt gewoon dat ik niet meer het Floortje-topic vol kom bashenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Stoom afblazen in andere topics is goed
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat ik niet meer het Floortje-topic vol kom bashen.
Bingoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat ik niet meer het Floortje-topic vol kom bashen.
D'r zit wel wat vooruitgang in iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
De laatste tijd ben ik toch nie meer zo heel onaardig?.
Het Serge-topic begint je te missenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
De laatste tijd ben ik toch nie meer zo heel onaardig?.
I like you're thinking!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:17 schreef Scootmobiel het volgende:
Da's waar, maar wel lékker geschift.![]()
Van mij mag Ellen eruit vanavond (sorry EvilFaith..., die kan me nooit echt boeien. Dan kan Harm nog even blijven plakken.
Wat mij betreft niet zozeer vanwege z'n zangkwaliteiten, maar ik zou 'm ergens best wel missen als-ie eruit was. Zo'n kleurrijk figuur leukt de boel altijd wel op.![]()
En uiteindelijk Raf en Angelique samen in de finale, dat lijkt me een spetterende show te worden (als ze allebei goed in vorm zijn tenminste), maar dat zal wel niet...![]()
* Droomt lekker verder...![]()
Ik heb 't niet gevolgd. Maar het lijkt me logisch dat die twee niet bepaald hetzelfde zijn en doenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:25 schreef WithMe het volgende:
Raffaëla en Harm mogen dan kleurrijk zijn, volgens mij passen ze niet echt bij elkaar.Bij de webchat van gisteravond was er weinig chemie tussen die twee te merken.
Der past geloof ik niet echt iemand bij Harmquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:25 schreef WithMe het volgende:
Raffaëla en Harm mogen dan kleurrijk zijn, volgens mij passen ze niet echt bij elkaar.Bij de webchat van gisteravond was er weinig chemie tussen die twee te merken.
De webchat met Ellen en Harm was veel leuker. Die twee 'hebben' veel meer met elkaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Der past geloof ik niet echt iemand bij Harm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |