Compleet niet eens. Bo Bicequote:Op zondag 29 januari 2006 00:09 schreef Marble het volgende:
Flikker op met je Bo Bice, wat een nerd. Mag Harm z'n schoenen nog niet eens kussen.
Anyway, over Harm's optreden vandaag. De jury loopt altijd zo te mekkeren dat de kandidaten iets eigens met de nummers moeten doen. Nou maakt Harm een compleet eigen rockversie van I don't wanna be, en dan is het nog niet goed? Het was een uitstekend optreden, ga je oren eens wassen jury.
Compleet eigen versie? Tsja, als je er een random coffeeshopjunk neerzet krijg je ook een compleet eigen versie, maar dat maakt het nog niet goedquote:Op zondag 29 januari 2006 00:09 schreef Marble het volgende:
Nou maakt Harm een compleet eigen rockversie van I don't wanna be, en dan is het nog niet goed? Het was een uitstekend optreden, ga je oren eens wassen jury.
Eigen?quote:Op zondag 29 januari 2006 00:09 schreef Marble het volgende:Anyway, over Harm's optreden vandaag. De jury loopt altijd zo te mekkeren dat de kandidaten iets eigens met de nummers moeten doen.
Ik wel 5quote:Op zondag 29 januari 2006 10:54 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik vond Harm iets minder, maar nou ook weer niet slechtWel smsje gestuurd
![]()
Beter dan Aäron?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
Wat was Harm megaslecht gisteren.... nog wel beter dan Aaron...
Waarom zat hij niet op de kruk? fuck zeg....
Nou ik denk dat het precies andersom is..... Aaron was echt fucking slecht!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Beter dan Aäron?![]()
![]()
Bel maar snel even je huisarts, want ik denk dat je oren moeten doorgespoten worden
jah inderdaad.... lijkt soms wel dat hij wat brult... je hoort niet duidelijk wat hij zingt.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Harm mompelt zo .
Kom je nog op MSNquote:Op zondag 29 januari 2006 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah inderdaad.... lijkt soms wel dat hij wat brult... je hoort niet duidelijk wat hij zingt.
Zij stijl lijkt erg veel op die van Herman Brood. Laat hem maar wat schilderijtjes maken en een glansrijke toekomst wacht voor hemquote:Op zondag 29 januari 2006 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah inderdaad.... lijkt soms wel dat hij wat brult... je hoort niet duidelijk wat hij zingt.
Op de stoep van het Hilton.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:02 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zij stijl lijkt erg veel op die van Herman Brood. Laat hem maar wat schilderijtjes maken en een glansrijke toekomst wacht voor hem
Het was wel enigszins serieus bedoeld. Harm lijkt me het type dat zomaar de verkeerde kant op zou kunnen gaan. Maar ik hoop voor hem dat ik het mis heb.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:10 schreef chansadres het volgende:
Denk niet dat Harm zover doorslaat eerlijk gezegd.
Dat ik er serieus op in ga zegt alweer genoeg
quote:Achja, laat hem maar de brandjes uitpissen in de backstageshow
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:01 schreef lovegrrl het volgende:
Wij zaten gister op het puntje van de bank om te kunnen verstaan wat ie nou zei, in plaats van everywhere I turn zei ie iets wat nog het meest leek op wevywewe I turnWat die gast nog in Idols doet beats me snap er niks van
door mensen als jij staat ie nog steeds elke week voor *** in de liveshowsquote:Op zondag 29 januari 2006 18:37 schreef Mr-Fluffy het volgende:
ik vind em koel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |