OPPOquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:21 schreef PeRi het volgende:
Deze OPPO is wel tof. Ik ben benieuwd hoe hij het vanavond doet!
Ohquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh.Die komt gewoon rechtstreeks uit FINALE: De laatste 11! hoor
Had je mijn mooie topic nog niet eens gezienquote:
Nummer niksquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik vond het nummer niks, maar hij bracht het er aardig vanaf....
Ik hou niet zo van brood.... Sorryquote:
Nou nou geweldig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:19 schreef bergkampf het volgende:
De nieuwe Herman Brood. Goed gedaan vond ik t trouwens
nou ik vond hem zeker neit de slechtste hoor!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:33 schreef Andiyan het volgende:
Heel matig vond ik het, wat saaaaaaaaaai.![]()
Hij mocht er wel wat meer rock van maken, wat meer spetteren op t podium.
Hij was de slechtste vond ik.![]()
nadat je harm hebt zien optreden zeggen dat ie niet zo'n geweldige zanger is en geen muzikaliteit heeft? Wow..dat is lef. Ik heb hem ook een paar keer in merleyn gezien en paar keer in berg en dal bij de kraakfeesten zien optreden en zingen kan hij zeker wel! Of het een idool is weet ik niet, maar op het podium is hij gewoon erg goed.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:06 schreef BadDay het volgende:
Ik kom hem wekelijks tegen op de Thuesday Night Live sessie in Merleyn te Nijmegen, ik heb niet zoveel met hem, hij heeft een beetje een attitude en geweldige zanger is het niet... en muzikaliteit mist hij ook, hij vliegt er ook binnekort ook wel uit, denk ik... maarja..
Mij ook steeds minder, alleen z'n voorkomen valt nog op. Z'n zang is oke maar niet bijzonder goed.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:27 schreef BVO het volgende:
Doet me niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |