Slechte TVPquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:10 schreef BVO het volgende:
Mwah...
Was port he.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:27 schreef tong80 het volgende:
Sinds Harm met een flesje roosvicé met whiskey op tv kwam kan ie niet meer kapot bij Tong.
Waar vind ik hem, dan zet ik em er even bij. Of je mag het zelf doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:59 schreef Svensational het volgende:
Je bent de Harm-banner vergeten in de OP, Ayaxola!
FINALE: De laatste 11!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Waar vind ik hem, dan zet ik em er even bij. Of je mag het zelf doen![]()
Donequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:19 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb de OP een beetje aangepast nog, alleen de filmpjes willen er niet helemaal goed in![]()
Nou... wat het verhaal was dusquote:
Toen ie 11 was ging ie een keer een hooischuur in de fik steken, en toen ging ie weer terug om nog iets in de fik te steken (ben even vergeten wat). Waarom heeft ie niet verteld. En toen kwam ie thuis en toen roken zijn ouders dat ie een beetje naar rook en vuur stonk enz, en toen hebben ze hem naar het politiebureau gebracht.quote:
sufquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
OPPOquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:21 schreef PeRi het volgende:
Deze OPPO is wel tof. Ik ben benieuwd hoe hij het vanavond doet!
Ohquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh.Die komt gewoon rechtstreeks uit FINALE: De laatste 11! hoor
Had je mijn mooie topic nog niet eens gezienquote:
Nummer niksquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik vond het nummer niks, maar hij bracht het er aardig vanaf....
Ik hou niet zo van brood.... Sorryquote:
Nou nou geweldig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:19 schreef bergkampf het volgende:
De nieuwe Herman Brood. Goed gedaan vond ik t trouwens
nou ik vond hem zeker neit de slechtste hoor!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:33 schreef Andiyan het volgende:
Heel matig vond ik het, wat saaaaaaaaaai.![]()
Hij mocht er wel wat meer rock van maken, wat meer spetteren op t podium.
Hij was de slechtste vond ik.![]()
nadat je harm hebt zien optreden zeggen dat ie niet zo'n geweldige zanger is en geen muzikaliteit heeft? Wow..dat is lef. Ik heb hem ook een paar keer in merleyn gezien en paar keer in berg en dal bij de kraakfeesten zien optreden en zingen kan hij zeker wel! Of het een idool is weet ik niet, maar op het podium is hij gewoon erg goed.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:06 schreef BadDay het volgende:
Ik kom hem wekelijks tegen op de Thuesday Night Live sessie in Merleyn te Nijmegen, ik heb niet zoveel met hem, hij heeft een beetje een attitude en geweldige zanger is het niet... en muzikaliteit mist hij ook, hij vliegt er ook binnekort ook wel uit, denk ik... maarja..
Mij ook steeds minder, alleen z'n voorkomen valt nog op. Z'n zang is oke maar niet bijzonder goed.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:27 schreef BVO het volgende:
Doet me niks.
Ik zeg niet dat hij slecht is, zingen kan hij wel, maar ik vind het geen geweldige zanger. Hij is prima voor een een logge bluesband, ik heb met iemand gesproken die met hem in een studio heeft gezeten en hij was niet echt positief over die ervaring. Hij kan zijn ding doen en dat doet hij goed maar echt geweldig muzikaal is hij gewoon niet.... Dat is niet kwaad bedoeld, hij doe zn ding goed maar daarmee houd het ook op... Ik ben gewoon niet weg van hem..quote:Op zondag 8 januari 2006 17:25 schreef EvilFaith het volgende:
[..]
nadat je harm hebt zien optreden zeggen dat ie niet zo'n geweldige zanger is en geen muzikaliteit heeft? Wow..dat is lef. Ik heb hem ook een paar keer in merleyn gezien en paar keer in berg en dal bij de kraakfeesten zien optreden en zingen kan hij zeker wel! Of het een idool is weet ik niet, maar op het podium is hij gewoon erg goed.
Whehe...zo noem ik 'm ook altijd.quote:
quote:
Foei, Hind maakt goede muziek!quote:Op zondag 8 januari 2006 18:54 schreef thaleia het volgende:
Ik heb nog nooit van een Idolskandidaat een cd gehoeven.
Dat is nou precies waarom ik 'm ook leuk blijf vinden, hij is niet geweldig goed maar 't is een verademing tussen de rest. Hij waait gewoon met de wind mee en ziet wel waar ie ergens terecht komt in de wedstrijd, en als hij eruit wordt gebonjourd, so be it. Beetje de Bo Bice (American Idol) van deze Idols.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:54 schreef thaleia het volgende:
Daarbij gok ik dat ie veel "anti-stemmen" gaat krijgen van mensen die het lollig vinden dat er tussen alle opgedirkte tutjes en glamourjongetjes die we bij Idols al jaren zien nu zo'n figuur zit. En ik vind dat ook erg lollig. Ze hebben zich in de kroeg vast kapotgelachen toen ie aankondigde dat ie met Idols mee ging doen
Helemaal mee eens. Harm is eerlijk en ontwapenend en doet zich niet anders voor dan hij is. Bovendien doet hij ook niet mee met dat geslijm en dat gekonkel en die achterklap. Misschien leek hij wel een bange wezel, maar zo is zijn optreden nu eenmaal, wars van allures, gewoon puur. Voor mij hoeft hij niet stoer te zijn, maar moet hij gewoon zichzelf blijven.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is nou precies waarom ik 'm ook leuk blijf vinden, hij is niet geweldig goed maar 't is een verademing tussen de rest. Hij waait gewoon met de wind mee en ziet wel waar ie ergens terecht komt in de wedstrijd, en als hij eruit wordt gebonjourd, so be it. Beetje de Bo Bice (American Idol) van deze Idols.
Ik zie 'm niet winnen, maar ik hoop dat ie ver komt. Gisteren heb ik ook in een deuk gelegen om z'n filmpje!
Had hem alleen wel wat beter verwacht tijdens het optreden, hij leek wel een bange wezel tussen al die dansende meiden. Dat doet 'n stoere Harm toch niet!![]()
Ik vond die filmpjes allemaal wel grappig gemaakt, alleen had ik Harm in het filmpje graag vanaf de grond op het Hilton willen zien springen in plaats van op de controltower van Schiphol. En dan natuurlijk ook weer naar beneden springenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie 'm niet winnen, maar ik hoop dat ie ver komt. Gisteren heb ik ook in een deuk gelegen om z'n filmpje!
Ja leuk waren die filmpjes hèquote:Op zondag 8 januari 2006 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier wordt-ie "Armand" genoemd. En ja ach, het is een beetje de anti-held van de groep, qua zang zeker niet de slechtste, al verbaas ik me wel dat hij er nog bij zit.quote:
Okey, dat vind ik wel héél overdrevenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:21 schreef Funkytrip het volgende:
een Boyzone liedje
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:01 schreef Vork het volgende:
[..]
Hier wordt-ie "Armand" genoemd. En ja ach, het is een beetje de anti-held van de groep, qua zang zeker niet de slechtste, al verbaas ik me wel dat hij er nog bij zit.
Ik ook. Kandidaat voor de kruk volgende week.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:26 schreef Andiyan het volgende:
Deze dan ook maar een schop omhoog hè.
Ik ben nog steeds op m uitgekeken.
Mee eens..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:27 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik ook. Kandidaat voor de kruk volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |