Inderdaad!!! Zo onterecht eruitquote:Op zondag 12 februari 2006 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Wat die Harm gisteren en vorige week presteerde was gewoon een wanvertoning, wat mij betreft was niet Serge maar hij afgevallen. Iemand die drie keer zijn tekst vergeet en soms al na twee regels is geen knip voor de (gepiercte) neus als Idol waard.
Fans van Harm zijn vaak debiel, die van Serge trouwens ookquote:Op zondag 12 februari 2006 14:16 schreef WithMe het volgende:
Het zou best zo kunnen zijn dat fans van Harm ouder zijn, meer te besteden hebben en dus vaker kunnen stemmen, terwijl fans van Serge meer gebonden zijn aan een budget (beltegoed).
Iedereen weet dat anti-stemmers stemmen op Harm om hem er in te houden. En in de verkoop zal alles wegblijven. Denk dat zijn doelgroep juist het meest download!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:16 schreef WithMe het volgende:
Het zou best zo kunnen zijn dat fans van Harm ouder zijn, meer te besteden hebben en dus vaker kunnen stemmen, terwijl fans van Serge meer gebonden zijn aan een budget (beltegoed).
Fantastisch, ben je gek?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef thaleia het volgende:
Zit ie er nog steeds in? Ik lach me dood. Fantastisch!
Door types zoals jij gaan de verkeerde door. En bedankt!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef thaleia het volgende:
Bij die 2e merkte ik het ook niet. Bij het eerste optreden moest ik even terug kijken, en toen merkte ik het wel duidelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 19:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar ik heb echt niet door dat hij z'n teksten vergeet![]()
Naast Herman vind ik Harm hét nieuwe popidool van 2006quote:Op maandag 13 februari 2006 00:33 schreef chansadres het volgende:
Doe het dan meteen goed:
Herman for president
Harm -> Herman ligt opvallend dicht bijelkaar
ik heb dat liedje al sinds zaterdagavond in mijn hoofd! Ik vond het pure humor!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:36 schreef chansadres het volgende:
Om maar te zwijgen van dat piepstemmetje in Do you love me.
Ik vind Floortje en Angelique saai, zo SAAI. Dan nog liever iemand die niet kan zingen en / of zijn teksten vergeet, maar er wél staat en opvalt!quote:Op maandag 13 februari 2006 10:43 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee hoor, Floortje of AngeliqueHarm of Raffa moet winnen
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:46 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik vind Floortje en Angelique saai, zo SAAI. Dan nog liever iemand die niet kan zingen en / of zijn teksten vergeet, maar er wél staat en opvalt!
Om zang gaat het zeker niet. Om uiterlijk wel, waarmee niet gezegtd is dat het per se om een onberispelijk / knap uiterlijk moet gaan.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idols gaaat toch om de zang? En om het uiterlijk?
Mooi inderdaad; ze zitten ondertussen met twee waardeloze idols bij de laatste 5...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef thaleia het volgende:
het lijkt me ook dat je op moet vallen?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idols gaaat toch om de zang? En om het uiterlijk?
Dat doet onze Harm welquote:Op maandag 13 februari 2006 20:52 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
het lijkt me ook dat je op moet vallen?![]()
Ja, het is erg dat hij z'n teksten vergeet. Hierdoor wordt het nummer eentonig en saai.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:07 schreef DuranK het volgende:
Alsof het zo erg is dat die zen teksten vergeet. Bij mooie nummers weet ik sowieso de teksten zelf nooitEn het belangrijkste in een nummer is sowieso de gitaar
![]()
Dan kan hij wel z'n tekst onthouden?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:19 schreef DuranK het volgende:
Laat dat idols gebeuren dan een fatsoenlijke band in huren![]()
Gaat niet alleen maar om de zang, maar over de algehele uitstraling en die heeft Harm nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 03:44 schreef chansadres het volgende:
Voor gitaarsolo's moet je niet bij Idols zijn! Ga naar een concert voor zoiets!
Het gaat juist om de zang bij Idols en Harm heeft dat niet!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tja en een autocue zou ook wel wat voor hem zijn
Dus hij kan altijd nog Idols gaan presenteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |