quote:Op zondag 29 januari 2006 22:35 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
door mensen als jij staat ie nog steeds elke week voor *** in de liveshows
Idd. Gewoon een verkapte: Christon-fans-stem-op-mij-want-ik-zing-Chris'-liedje.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en zeker afgelopen zaterdag met z'n: ik draag dit nummer op aan christon
Ga schoenen poetsen
![]()
Ja dat geloof ik best. Maar toch is het een verkapte stem op mij vorm.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef chansadres het volgende:
Die vonden elkaar gewoon erg leuk.
Owja, dat was echt grappigquote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef chansadres het volgende:
Die vonden elkaar gewoon erg leuk. Kijk maar naar Christon's aankondiging van het Thema Jukebox.
Ik ook wel..quote:Op maandag 30 januari 2006 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach joh, ik geloof wel in z'n oprechtheid eigenlijk.
nou en, rot op met floortjequote:Op zondag 29 januari 2006 01:52 schreef Andiyan het volgende:
*Suddenly spinning my mind:
Harm komt niet in de finale, omdat het eigenlijk totaal geen gezicht is om hem in de finale te hebben staan naast een Floortje/Angelique/Raffaëla/Ellen. Redelijk belachelijke Tv beelden. Harm in de finale met Floortje naast hem:
En de winnaar van Idols 2006 is:....... FLOORTJE!
en dan een innige omhelzing enzo etc. zeker?![]()
Alle kandidaten stonden te playbacken, hun microfoons deden het niet eensquote:Op zondag 5 februari 2006 01:26 schreef matthijst het volgende:
Bij dat optreden met die Sugababes stond ie er ook weer vrolijk naast te playbacken.
Er naast als in: naast de muziek, niet naast die chickiesquote:Op zondag 5 februari 2006 01:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Alle kandidaten stonden te playbacken, hun microfoons deden het niet eens![]()
Maar toch..
Mwoah, zo goed vond ik het niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij wordt me toch te eentonig. Altijd maar hetzelfde ding wat \'ie doet (wat hij overigens wel goed doet).
Eerder andersom.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:40 schreef dolle_hond het volgende:
lijkt me toch gruwelijk voor iemand als harm om met de sugarbabes op te moeten
Ik stoor me wel aan 'm.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:41 schreef WithMe het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als hij eruit zou moeten, maar ik stoor me ook niet echt aan hem.
sorry, op Raffaëla na natuurlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij moet erin blijven, hij is de enige met nog een beetje humor![]()
Dan kan ie beter meedoen aan "De Leukste Thuis"! Zingen kan ie in mijn ogen nl voor geen meter... en volgens mij draait het programma daar toch voornamelijk omquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij moet erin blijven, hij is de enige met nog een beetje humor![]()
Ja, dan kunnen we zo nog wel even doorgaan. Dan mag Ellen meedoen aan The Nix factor en Raffaëla bij De Bevallingquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:19 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dan kan ie beter meedoen aan "De Leukste Thuis"! Zingen kan ie in mijn ogen nl voor geen meter... en volgens mij draait het programma daar toch voornamelijk om![]()
Echt niet, dat wordt zeker weten Ellen, Harm heeft veel meer fans.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |