Staat 'ie toch al?!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Deze foto moet er ook bij [afbeelding]
ik zie geen kruisjesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:46 schreef Yeahinho het volgende:
Mooie kruisjes.
Maar ze heeft dus ooit wél wenkbrauwen gehad!
Lionelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:11 schreef Scandalous het volgende:
All Night Long is niet van Stevie Wonder
Neen, die ben van Lionel Richie en die heeft ooit tegen mij gepraat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:11 schreef Scandalous het volgende:
Omdat die anderen niet volgespamd worden door BVO.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:50 schreef Andiyan het volgende:
BVO + Stevie Wonder![]()
Maar wel mooie openingspost![]()
Raffa heeft trouwens eerder haar derde topic dan een van de ander finalisten zijn/haar 2e.![]()
Dat had ik ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:10 schreef sbientje het volgende:
ik zie geen fotos van picsplace
Forbidden
You don't have permission to access /img8/5/raffaela_2_.jpg on this server.
dus :|
Dat wist ik zelf natuurlijk ook welquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:11 schreef Scandalous het volgende:
ach jah..... iedereen maakt wel eens een vergissingquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat wist ik zelf natuurlijk ook wel.
Hoe kom ik dan op Stevie Wonder![]()
.
quote:Ik ben zelf jehovah's getuigen geweest en toen deed ik als ik langs de deuren ging echt helemaal geen voet tussen de deur dus dat is ten eerste vette bullshit wat iedereen daarover zegt de mensen die dat zeggen houden gewoon vast aan de 'roddel'die al jaren bestaat van wat mischien 1 keer is gebeurd.. Ten tweede ik ben uit het geloof gegaan omdat ik het er absoluut niet mee eens was van wat ze geloven. Ik mag nu met niemand van het geloof meer praten including mijn moeder, broer, zus en zusje en dat is heel pijnlijk!! maar het is hun eigen geloof je mag dat niet veroordelen. ik zou er nooit meer bij terug gaan maarjekan er pas over oordelen als je er zelf bij hebt gezeten!!
Net als Kim Hollandquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:58 schreef BVO het volgende:
Sexuele voorkeur: nieuwsgierig.
Ah, en ze is Jehova-getuige geweest.
[..]
zo site is zooooooooo FOUT! Maar goed..... (volgens mij wordt ik te oudquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:44 schreef WithMe het volgende:
Van haar Sugababes site
[afbeelding]
[afbeelding]
Raffäela is vast nooit goed geweest in Nederlandsquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:58 schreef BVO het volgende:
Sexuele voorkeur: nieuwsgierig.
Ah, en ze is Jehova-getuige geweest.
[..]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Raffäela is vast nooit goed geweest in Nederlands.
quote:Hele domme opmerking... Een kind heeft beide ouders nodig! Als de ouders niet in staat zijn voor een kind te zorgen, moet je het ze verbieden anders heeft zo'n kind anders ook geen leven!!!
Die kutwijven zijn ook allemaal hetzelfde he; zolang je maar barst van het geld en dit ook duidelijk laat zien hebben ze meteen een bui in hun kut hangen waar menig natte moessoen nog wat van kan lerenquote:Favoriete auto - duur
wow, proef ik hier enige frustratie?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Die kutwijven zijn ook allemaal hetzelfde he; zolang je maar barst van het geld en dit ook duidelijk laat zien hebben ze meteen een bui in hun kut hangen waar menig natte moessoen nog wat van kan leren![]()
In een topic op het Sugababes forum ("Strand sletjes"quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:05 schreef youvehadyourfun het volgende:
...niet alleen dr buik is plat maar erboven missen ook wat heuvels...![]()
![]()
![]()
quote:als die vrouwen grote tieten hebben kunnen ze er meestal zelf niks aan doen!! Ik vind juist dat ze lef hebben dat zo in van die mini bikini's durfen rond te lopen. Ik denk dat sommige meiden hier gewoon jaloers zijn. of ze zijn gewoon vlak van voren....
Nee hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:11 schreef youvehadyourfun het volgende:
[..]
wow, proef ik hier enige frustratie?![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Ze gaat aan haar arrogantie tenonder....
Hind werd beschuldigd van arrogantie maar Raffaela ís het
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Ze gaat aan haar arrogantie tenonder....
Hind werd beschuldigd van arrogantie maar Raffaela ís het
Ik hoop het..... ik hou niet zo van 'hind' arrogantiequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:03 schreef BVO het volgende:
[..]Neem het niet zo serieus, ze houdt gewoon van een geintje en van het spelen met het publiek op zo'n manier. Volgens mij doet ze dat vooral omdat ze, zoals ze zelf ook zegt, behoorlijk onzeker is
.
Hind had gewoon hartstikke goed door dat zij veel beter was dan de rest en meer ster was dan de andere 9 bij elkaar. Dat zij niet als laf hondje mee wilde spelen met neppe onzekerheid, betekent niet dat ze arrogant is/wasquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop het..... ik hou niet zo van 'hind' arrogantie![]()
Ik ook, ze doet gewoon wat ze moet doenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:04 schreef Svensational het volgende:
Ze is nou niet echt mij favoriete kandidaat, maar die arrogantie vind ik nog wel meevallen eigenlijk
Nou, dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:08 schreef BVO het volgende:
Ik heb het gevoel dat Raffaëla op termijn voor velen de Alice van vorig seizoen wordt.
Ik vind dr zo raar zoals ze bv met Martijn stond na haar optreden..net alsof ze helemaal v/d wereld is..quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:08 schreef BVO het volgende:
Ik heb het gevoel dat Raffaëla op termijn voor velen de Alice van vorig seizoen wordt.
Qua irritatie oproepen hequote:
Geweldig juistquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind dr zo raar zoals ze bv met Martijn stond na haar optreden..net alsof ze helemaal v/d wereld is..
GA JE MOND SPOELEN MET ZEEP!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:08 schreef BVO het volgende:
Hier ben ik het dan zelf wel weer volledig mee eens.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:03 schreef BVO het volgende:
[..]Neem het niet zo serieus, ze houdt gewoon van een geintje en van het spelen met het publiek op zo'n manier. Volgens mij doet ze dat vooral omdat ze, zoals ze zelf ook zegt, behoorlijk onzeker is
.
Qua irritatiefactor hequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
GA JE MOND SPOELEN MET ZEEP!Alice
![]()
Ik kan me best voorstellen dat mensen Raffa irritant vinden (zijn vaak zelf dodelijk saaie mensen) maar zij kén tenminste iets en was niet zo'n irritante nikskunnende lowlife als
Alice
.
ow jij was natuurlijk die hindFANquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind had gewoon hartstikke goed door dat zij veel beter was dan de rest en meer ster was dan de andere 9 bij elkaar. Dat zij niet als laf hondje mee wilde spelen met neppe onzekerheid, betekent niet dat ze arrogant is/was.
ga even snel je mond spoelen....quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:08 schreef BVO het volgende:
ze lijkt soms wel een beetje stonedquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind dr zo raar zoals ze bv met Martijn stond na haar optreden..net alsof ze helemaal v/d wereld is..
alice had toch niet veel fans?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Qua irritatie oproepen he.
Met het verschil dat Raffa ook veel fans heeft. Een soort Jim dus, alleen dan wél goed enzo
.
NIET! NIET! NIET! En als dan toch, zijn die mensen stom. Puhhuh!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Qua irritatiefactor he.
Voor anderen dan.
hey rustig aan met Floortje hequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan zelf wel weer volledig mee eens.
Leuke aan Raffa is ook dat ze naar haar optredens lacht en niet zo'n janksmoel trekt als Floortje.
Die Marescha ziet er anders uit als een typische speed-gebruikster. Ik krijg jeuk en zenuwen als ik dr zie, wat zonde is, want zingen kan ze.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze lijkt soms wel een beetje stoned![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alice had toch niet veel fans?
Lezen, mutsquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:12 schreef BVO het volgende:
Met het verschil dat Raffa ook veel fans heeft.
Floortje is een ontzettend mooi meisje, met ontzettend veel talent en als ze wint zal dat zeker terecht zijn. Maar ik vind het een saai kind die zichzelf veel te serieus neemt. En ze heeft een janksmoel.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hey rustig aan met Floortje heFloortje is leuk
![]()
Misschien zitten ze samen wel te snuiven in de Blueroomquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die Marescha ziet er anders uit als een typische speed-gebruikster. Ik krijg jeuk en zenuwen als ik dr zie, wat zonde is, want zingen kan ze.
Je moet toch iets om die zenuwen te bedwingen he.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien zitten ze samen wel te snuiven in de Blueroom![]()
nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef Insomaniac het volgende:
En ze heeft een janksmoel.
Dat woordje "ook" zorgt misschien voor wat verwarringquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:20 schreef BVO het volgende:
[..]
[..]
Lezen, muts!
Zaterdag moet ze maar een ballad gaan doen, met een goede uithaal, die ze dan natuurlijk niet moet missen.
Die bestaat niet meerquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien zitten ze samen wel te snuiven in de Blueroom![]()
YEPZ! DAt is het!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat woordje "ook" zorgt misschien voor wat verwarring!
dan hebben ze een eigen blueroom ingericht speciaal voor de snuivende kandidatenquote:
Is goedquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een janksmoel heeft.
Zo goed?
nee joh ook niet... Marescha heeft pas een Janksmoel (vind ik dan)quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Raffaela heeft zeker een janksmoel
Nee die is leuk,ik hou van haze-smoeltjesquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh ook niet... Marescha heeft pas een Janksmoel (vind ik dan)
Tuurlijk, ze loopt alleen maar blij rond te stuiteren, toch knap dat jij dr een janksmoel in ziet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Raffaela heeft zeker een janksmoel
En die vlechtjes zijn ook een dramaquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze loopt alleen maar blij rond te stuiteren, toch knap dat jij dr een janksmoel in ziet..
Al kijkt ze soms wel alsof ze heel hard moet poepen..
haze-smoeltjes? PAARDENbek zal je bedoelenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die is leuk,ik hou van haze-smoeltjes![]()
Nou en, Ankie is er rijk mee gewordenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
haze-smoeltjes? PAARDENbek zal je bedoelen![]()
Jamaar dat komt door de speed dus daar kan ze niks aan doen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:34 schreef PeRi het volgende:
Marescha is degene met de janksmoel, allejesus wat heeft die een dode kop zeg.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:34 schreef PeRi het volgende:
Ik heb volle wenkbrauwen en geen vlechtjes en val niet op HJquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ach jah niet iedereen is perfectIk niet, jij niet, Marescha niet.... en ook Raffaela niet
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jamaar dat komt door de speed dus daar kan ze niks aan doen.
Raffaela valt toch ook niet meer op HJquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb volle wenkbrauwen en geen vlechtjes en val niet op HJ![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:34 schreef PeRi het volgende:
Er komt alleen maar ieeeeeeeeeh oeeeeeeeh aahhhhhhhhhhh uit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar zingen kan ze wel redelijk (alleen ballds dan)
![]()
precies mijn woordenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Er komt alleen maar ieeeeeeeeeh oeeeeeeeh aahhhhhhhhhhh uit.![]()
Het zet Raffaëlla een stuk beter neer, als je haar kunt vergelijken met een piepend lijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:39 schreef Svensational het volgende:
Marescha gebruikt geen speed en ze is! En dit is niet het Marescha-afzeik-topic maar het Raffaëla-topic
!
En toch komt Marescha verderquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het zet Raffaëlla een stuk beter neer, als je haar kunt vergelijken met een piepend lijk.
Terwijl Raffa het eigenlijk niet nodig heeft.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het zet Raffaëlla een stuk beter neer, als je haar kunt vergelijken met een piepend lijk.
Raffaela wordt tweede.... Floortje eerstequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En toch komt Marescha verder
Mark my words Peer
*mark-his-words-post*quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mark my words Peer
Als dat gebeurt, kom ik persoonlijk een dagje oppassen. Eerlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mark my words Peer
gewoon in het marescha topic toch? Ik bedoel we kunnen het marescha topic gaan vervuilenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:42 schreef sbientje het volgende:
waar is het marescha afzeik topic dan? wij kunnen nergens terecht
Marescha, we get lost in your eyes :9!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:42 schreef sbientje het volgende:
waar is het marescha afzeik topic dan? wij kunnen nergens terecht
Oh is mark my words uit de tijdquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, kom ik persoonlijk een dagje oppassen. Eerlijk.
Met overnachting dan. Kan jij een hotelletje opzoeken en de tweede maken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh is mark my words uit de tijd
Denk ik verdomme even hip te doen
Maar een week word het dan he'
jah vond ik wel heel erg onzeker klinken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:42 schreef BVO het volgende:
Haar reactie op Erics commentaar laat al zien dat ze niet arrogant is.
Als ik er komende week nog inzit zal ik het doen!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Met overnachting dan. Kan jij een hotelletje opzoeken en de tweede maken.
Als ik win post jij een foto onder je TINA dekbedovertrekquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als ik win post jij een foto onder je TINA dekbedovertrek![]()
Don't mess with my Tina overtrekquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als ik win post jij een foto onder je TINA dekbedovertrek![]()
Knopen we bovenstaande even goed in de oren, mensen!quote:
Idd.... SC gebabbel kan in het SC-topicquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Don't mess with my Tina overtrek
Maar dit is SC gebabbel en geen Raffa.![]()
Het lijkt mij dat iedereen dat wel wil, alleen zij spreekt het hardop uit. Ze zegt toch ook niet dat ze dat verwacht ofzo??? Alleen dat ze het wil, net als alle andere 11.000 kandidatenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:37 schreef bergkampf het volgende:
1ste of 2de wil ze worden,
Ze heeft al lang een nieuwe vriend wijsneus.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:46 schreef bergkampf het volgende:
Ja en dr vriend gedumpt, een carriere of dr vriend. Ja dan toch echt een carriere. En die fake act met dat ze verliefd is op Henk Jan Smits :S
Was ik net te laatquote:
wat is de reden dat je heel lang wakker moet blijven vanavond?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet wakker blijven heel lang vanavond,dus ik check vaak dit topic
Whehequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet wakker blijven heel lang vanavond,dus ik check vaak dit topic
ok ik snap hem eindelijkquote:
Ik reageerde al expres nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok ik snap hem eindelijk![]()
Tjah heb mijn haar dan wel geverfd van Blond naar bruin..... maar ik blijf BLONT![]()
ze deden gewoon heel gemeenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
*BAM*!
Wat hoor ik daar?
Oh! Het is Raffaëla die door de mand is gevallen.
Je moet eerlijk kunnen zijn in een relatie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:46 schreef WithMe het volgende:
Haar liefde voor HJ is nu helemaal over denk ik.
Welnee joh. Dit was gewoon Raffa haar slechtste optreden tot nu toe.quote:
Een slecht optreden en meteen bergafwaarts?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:48 schreef bergkampf het volgende:
Dat klonk echt nergens naar, het gaat echt berg afwaarts met die Raffaela.
ok, ik geef toe, het was slechtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Welnee joh. Dit was gewoon Raffa haar slechtste optreden tot nu toe.
Als ze het goed doet, wordt ze de hemel in geprezen en als ze het verknalt, mag dat best gezegd worden.
ze was niet mega slecht...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:56 schreef BVO het volgende:
Ze was slecht ja.
Maar als niemand stemt, gaat ze eruit.
En ze kan écht beter.. Écht!
. Denk ik
.
Vergeleken met wat ze kan wel.quote:
Kom op zeg, een beetje vertrouwen mag wel hoor. Je hebt de vorige keren toch al gezien dat ze het kan?quote:
ik denk dat we vanavond een floortje effect zullen krijgen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:58 schreef Marble het volgende:
[..]
Kom op zeg, een beetje vertrouwen mag wel hoor. Je hebt de vorige keren toch al gezien dat ze het kan?
Raffaëla is gewoon een idool, wat geeft het nou dat ze één keerje wat minder is.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:10 schreef Svensational het volgende:
Nou ja, dan moet je niet meedoen aan Idols, als je je zenuwen niet kunt bedwingen.
amarantaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:11 schreef Marble het volgende:
Mijn god wat is dat kind leuk. Zelfs als ze gewoon loopt is het een supernova van leukheid.
"Hoe heet je ook al weer?".
Waar zeg ik dat ze die niet bedwingen kan?!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:10 schreef Svensational het volgende:
Nou ja, dan moet je niet meedoen aan Idols, als je je zenuwen niet kunt bedwingen.
Ik moest ook erg lachen weer om d'r.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:11 schreef Marble het volgende:
Mijn god wat is dat kind leuk. Zelfs als ze gewoon loopt is het een supernova van leukheid.
"Hoe heet je ook al weer?".
Waarom zeg je dit bij Raffaëla en niet bij bijvoorbeeld een Serge of Christon, die veel slechter waren en ook gewoon doorgingen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn god
Nou ja dan kan je maar weer zien,dat fan's niet naar zangkwaliteit kijken
Dus jij vond Rafaella beter dan Christon vanavond?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:09 schreef Marble het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit bij Raffaëla en niet bij bijvoorbeeld een Serge of Christon, die veel slechter waren en ook gewoon doorgingen?
No shit Sherlock!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:37 schreef bergkampf het volgende:
Disco InferNOOOOOO met de OOOOOO is het toch trouwens?
Ja, maar dat is niet hoe zij het zongquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:37 schreef bergkampf het volgende:
Oi, volgens mij heeft elke Raffa-aanhanger alhier moeten erkennen dat haar optreden vanavond ver beneden haar kunnen was.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn god
Nou ja dan kan je maar weer zien,dat fan's niet naar zangkwaliteit kijken
Jezis, 'idolsfan'quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:37 schreef bergkampf het volgende:
Tja, maar niemand (in Nederland) kan zo mooi zingen als Hind, dus als je kandidaten met Hind gaat vergelijken dan kunnen ze alleen maar tegenvallen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Vergeleken met wat ze kan wel.
Ik ben Hind gewend, dus mijn lat ligt nu eenmaal hoog.
Ja, dat vind ik keitof.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Al jaren.
Krijg ik nu weer bonuspunten?.
Alleen is marescha ietjes lelijkerquote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Marble het volgende:
Weet je wie ook keitof zijn? Marescha en Raffaëla. En ze zij net Buffy en Kendra eigenlijk, bedenk ik me nu. Da's nog toffer!.
Hahaha, damn, je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:52 schreef Marble het volgende:
Kijk maar.
[afbeelding]
Ik weet mijn favorieten ook wel te kiezen hè.
Ik heb bij haar echt precies hetzelfde als bij Hind.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Vergeleken met wat ze kan wel.
Ik ben Hind gewend, dus mijn lat ligt nu eenmaal hoog.
Ik begin een beetje hetzelfde te krijgen. En verder was ze echt heel erg slechtquote:Op zondag 8 januari 2006 12:55 schreef Christine het volgende:
En in het begin vond ik d'r best leuk, maar nu werkt ze alleen maar op mijn zenuwen.
Ietsjes?quote:
Hoe haalje het in je hoofd om Sarah Michelle Gellar met Marescha te vergelijken? OMG....quote:Op zondag 8 januari 2006 00:52 schreef Marble het volgende:
Kijk maar.
[afbeelding]
Ik weet mijn favorieten ook wel te kiezen hè.
van de backstage heb ik weinig meegekregen.... maar dat stuukje heb ik wel half gezien.... vond het wel lachen inderdaadquote:
zelfs ik had door dat dat een geintje wasquote:Op zondag 8 januari 2006 23:00 schreef Impossible het volgende:
En dan vooral nog dat: hoe heet je ook alweer???
Ze heeft wel een vreemd soort humor danquote:Op zondag 8 januari 2006 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zelfs ik had door dat dat een geintje was
Ik vond het hilarischquote:Op zondag 8 januari 2006 23:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze heeft wel een vreemd soort humor dan
Dat klopt grotendeels wel ja, maar dat maakt het nog niet minder grappigquote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef Impossible het volgende:
ja dat had ik ook wel door, maar wat ik mij dan afvraag; waar slaat het op. Nergens, is alleen maar puur haar eigen onzekerheid die ze zo probeert te verbergen. Als het andersom was geweest en iemand had dat bij haar gedaan had ze gelachen maar ondertussen zichzelf zitten op te vreten van binnen...
ik vond het ook wel grappig....quote:Op zondag 8 januari 2006 23:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat klopt grotendeels wel ja, maar dat maakt het nog niet minder grappig.
Mijn gevoel voor humor is vrij apart denk ik.
Ieder zijn eigenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat klopt grotendeels wel ja, maar dat maakt het nog niet minder grappig.
Mijn gevoel voor humor is vrij apart denk ik.
Klopt, maar waarom dat nummer dan ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oi, volgens mij heeft elke Raffa-aanhanger alhier moeten erkennen dat haar optreden vanavond ver beneden haar kunnen was.
En terechtquote:Op maandag 9 januari 2006 09:10 schreef BVO het volgende:
HJ net weer bij Stenders.
"Het was echt verschrikkelijk slecht, niet om áán te horen. Ze heeft ok niks aan het nummer toegevoegd, op die chagrijnige kop na dan."
Hij zal d'r wel zat zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 09:10 schreef BVO het volgende:
"Het was echt verschrikkelijk slecht, niet om áán te horen. Ze heeft ok niks aan het nummer toegevoegd, op die chagrijnige kop na dan."
Dat is nu juist hetgeen dat mij zo vreselijk begint te irriteren. Dat profileren en dat gehinnik van d'r, echt afschuwelijk.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:36 schreef Ivatje het volgende:
Raffaëla moet meer lachen anders is zij helemaal niet zo opvallend!!
Haar lach kan haar alleen maar helpen maar zij lacht de laatsee tijd niet meer als in het begin!
Haar charme en leuke uitstraling moet zij nu juist gebruiken en niet averechts!
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:34 schreef Francesca het volgende:
Doe maar gewoon denk ik dan, dan doe jij al gek genoeg.
quote:EEN TIK VOOR RAFFAËLA
"Heel slecht, niet lekker en niet zuiver". Het spijkerharde commentaar van de Idols-jury voelde afgelopen zaterdag als een mokerslag voor Raffaëla. De boodschap werd nota bene gebracht door Henkjan Smits, de man die vorige week nog lyrisch kraaide dat hij wel een plaat met haar wilde opnemen.
,,Ik wilde op dat moment echt dat het Idols-logo waarop ik stond zou opengaan en dat ik er dan in zou zakken," zegt Raffaëla. In de reclamepauze die volgt, barst de 22-jarige kandidate uit Emmen buiten het zicht van de camera's dan ook in tranen uit. Waarop het Idols-mechanisme in werking treedt: binnen seconden is ze omringd door een leger stylisten en wordt ze overladen met schouderklopjes door de speciaal voor dit soort klusjes ingehuurde mental coach.
,,Ik heb er veel te makkelijk over gedacht en mezelf overschat,’’ zegt Raffaëla na afloop. ,,De vorige keren ging het ook zó goed dat ik dacht: ah, dat doen we wel even.’’
Volgens kenners maakt ze een goede kans om te winnen. Zelf twijfelt ze: ,,Het heftige jurycommentaar heeft mijn zelfvertrouwen wel aangetast. Ach, misschien is dat wel goed ook. Zo kan ik niet naast mijn schoenen gaan lopen. Ik denk dat Floortje gaat winnen. Ze heeft een perfecte stem, kan lekker dansen en heeft een prachtig uiterlijk."
Hoezo heeft hij iets tegen d'r?! Het wás toch ook gewoon slecht?!quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoezo heeft hij iets tegen d'r?! Het wás toch ook gewoon slecht?!
Vind ik wel heel zuur hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:10 schreef BVO het volgende:
Hij vond dat ze heel somber en chagrijnig keek zaterdag, nou, dat was natuurlijk ook wel zoquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij vond dat ze heel somber en chagrijnig keek zaterdag, nou, dat was natuurlijk ook wel zo.
Nee joh, het hoort juist bij het spel, snap het dan. Zij móest wel een keer terug gefloten worden, anders lijkt het doorgestoken kaart, hè.quote:
Jah dat zei ik ook al gelijk..... die had ze gewoon nodig..... misschien krijgt ze ook iets minder kapsonesquote:Op maandag 9 januari 2006 17:09 schreef --Globe-- het volgende:
Dit was precies het commentaar dat ze nodig had, ze is weer terug op aarde en gaat nu weer goed haar best doen. Ik verwacht wel wat van volgende week hoor
Het was gewoon een grap (en een goede ook trouwens). Probeer er niet zo wanhopig meer van te maken dan het is .quote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef Impossible het volgende:
ja dat had ik ook wel door, maar wat ik mij dan afvraag; waar slaat het op. Nergens, is alleen maar puur haar eigen onzekerheid die ze zo probeert te verbergen. Als het andersom was geweest en iemand had dat bij haar gedaan had ze gelachen maar ondertussen zichzelf zitten op te vreten van binnen...
En niet om haar hoor verder, maar vind het gewoon allemaal heel erg overdreven.
Dat komt gewoon door de zenuwen, niet uit kapsones.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Raffaëla kijkt ook altijd heel erg chagerijnig, behalve als ze ineens beseft dat ze op TV is.
Dat is ook. Marescha heeft er ook last van. Maar bij Raffaëla valt het meer op ofzo. Wel jammer, vind ik.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:53 schreef Marble het volgende:
Dat komt gewoon door de zenuwen, niet uit kapsones.
Sommige mensen hebben ook gewoon van nature een chagrijnige kop. Niks mis mee op zich, als er ook een andere stand op zitquote:Op maandag 9 januari 2006 19:53 schreef Marble het volgende:
Dat komt gewoon door de zenuwen, niet uit kapsones.
Dat was nep, Einstein.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:33 schreef Funkytrip het volgende:
Ook dat uitmaken met d'r vriend tijdens de workshops.
nummer 5quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:59 schreef BVO het volgende:
De stats van Pinball.
Hoe wordt Raffaëla hier in IDO het vaakst genoemd?!
01. 687 raffa
02. 491 raffaela
03. 116 rafaella
04. 081 raf
05. 077 raffaella
06. 032 rafa
07. 021 raffie
08. 008 raffy
09. 006 raff
Wie gebruikt deze vormen het vaakst?!.
Absoluut:
01. 208 BVO
02. 116 Insomaniac
03. 095 Svensational
04. 073 Tom_Tom-
05. 068 charmed_angel
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:33 schreef Funkytrip het volgende:
Volgens mij is ze gewoon niet zo intelligent en stiekem onzeker. Beetje het typje dat andere minder populaire meiden pest.
Ook dat uitmaken met d'r vriend tijdens de workshops.
Elke live uitzending weer verwacht ik dat ze een enorme uitglijder (als in: een extreem foute opmerking) maakt en er zich dan met allerlei draaien uit moet werken.
HJ heeft dat wellicht goed gezien. Die meid gaat extreem haantjesgedrag vertonen als ze wint en da's slecht voor de manager.
Volgens mij ben ik de enige die Raffy zo noemt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:59 schreef BVO het volgende:
De stats van Pinball.
Hoe wordt Raffaëla hier in IDO het vaakst genoemd?!
08. 008 raffy
Toch wel apart dat de nr 1 en 2 ultiem tof zijn en nr 3 een partijdige Marescha-lover is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:59 schreef BVO het volgende:
De stats van Pinball.
Absoluut:
01. 208 BVO
02. 116 Insomaniac
03. 095 Svensational
04. 073 Tom_Tom-
05. 068 charmed_angel
Dudettequote:Op woensdag 11 januari 2006 19:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toch wel apart dat de nr 1 en 2 ultiem tof zijn en nr 3 een partijdige Marescha-lover is.
Dat dus idd.quote:
Inderdaad, niet teveel waarde aan hechten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:57 schreef BVO het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk slechts het oordeel van CDP he|.
Whehequote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:41 schreef Tania18 het volgende:
Kijken welk liedje ze vanavond gaat verneuken![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:41 schreef Tania18 het volgende:
Kijken welk liedje ze vanavond gaat verneuken![]()
Ja, maar toen dacht ik nog dat ze goed was. Ze heeft het tegendeel inmiddels wel bewezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:33 schreef BVO het volgende:
[..]. Ik dacht dat wij dit jaar mooi op één lijn stonden
.
Nou nou, ze heeft één keer vals gezongenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, maar toen dacht ik nog dat ze goed was. Ze heeft het tegendeel inmiddels wel bewezen![]()
Ik vond het de eerste live-uitzending ook al niet best. En de workshop vond ik ook niet erg goed. Maar ja, toen was ze nog wel leuk maar dat is ze nu ook niet meerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou nou, ze heeft één keer vals gezongen.
JIM ZONG ELKE WEEK VALS.
Dan heeft Raffaela niks te vrezen, dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:37 schreef Tania18 het volgende:
Oh en Jim was leuk, dan maakt de zang ook niks uit![]()
Floortje was steengoed in het begin van het nummer. Raffaela klooit maar wat aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelfs Floortje zong bij de workshops erg slecht, en die hoeft er ook nog niet uit. Als je dan op eenmalige slechte prestaties af gaat, doe het dan wel bij iedereen..
Tot aan afgelopen week heeft ze geen enkele keer vals gezongenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vond het de eerste live-uitzending ook al niet best. En de workshop vond ik ook niet erg goed. Maar ja, toen was ze nog wel leuk maar dat is ze nu ook niet meer![]()
Behalve als ze weer zo'n chagrijnige rotkop trekt natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan heeft Raffaela niks te vrezen, dus..
Heulemaal niet waarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Floortje was steengoed in het begin van het nummer. Raffaela klooit maar wat aan.
Ik zeg toch niet dat het vals was? Ik vond het gewoon niet erg goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Tot aan afgelopen week heeft ze geen enkele keer vals gezongen.
Het was weinig gedurfd en niet een keer echt voluit gezongen, maar dat komt nog wel. Hoop ik.
En backstage was ze afgelopen week geweldig.
Maar Raf had zo'n leuk dansjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Floortje was steengoed in het begin van het nummer. Raffaela klooit maar wat aan.
Dat dansje was gewoon superleuk. Tenminste wat pit en leven in de "performance" (lelijk woord).quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar Raf had zo'n leuk dansje.
Dat ze ook voor de audities deed.
Disco Infernaaaaaaaaaaaaaa!.
Vet spannend!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:36 schreef caradoc het volgende:
Ze lijkt wel depresief geworden ... komt het alleen maar door het Jure commentaar van vorige week? Wie weet zit er meer achter.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:19 schreef Tania18 het volgende:
Ik vond het weer niks. Wat kan dat mens toch een chagrijnige smoel trekken
Ik ben ook redelijk op madam uitgekeken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:19 schreef Tania18 het volgende:
Ik vond het weer niks. Wat kan dat mens toch een chagrijnige smoel trekken
Tania heeft vaker bewezen geen smaak te hebben.quote:
Ach, ik weet wie het zegtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Tania heeft vaker bewezen geen smaak te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |