Een slecht optreden en meteen bergafwaarts?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:48 schreef bergkampf het volgende:
Dat klonk echt nergens naar, het gaat echt berg afwaarts met die Raffaela.
ok, ik geef toe, het was slechtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Welnee joh. Dit was gewoon Raffa haar slechtste optreden tot nu toe.
Als ze het goed doet, wordt ze de hemel in geprezen en als ze het verknalt, mag dat best gezegd worden.
ze was niet mega slecht...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:56 schreef BVO het volgende:
Ze was slecht ja.
Maar als niemand stemt, gaat ze eruit.
En ze kan écht beter.. Écht!
. Denk ik
.
Vergeleken met wat ze kan wel.quote:
Kom op zeg, een beetje vertrouwen mag wel hoor. Je hebt de vorige keren toch al gezien dat ze het kan?quote:
ik denk dat we vanavond een floortje effect zullen krijgen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:58 schreef Marble het volgende:
[..]
Kom op zeg, een beetje vertrouwen mag wel hoor. Je hebt de vorige keren toch al gezien dat ze het kan?
Raffaëla is gewoon een idool, wat geeft het nou dat ze één keerje wat minder is.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:10 schreef Svensational het volgende:
Nou ja, dan moet je niet meedoen aan Idols, als je je zenuwen niet kunt bedwingen.
amarantaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:11 schreef Marble het volgende:
Mijn god wat is dat kind leuk. Zelfs als ze gewoon loopt is het een supernova van leukheid.
"Hoe heet je ook al weer?".
Waar zeg ik dat ze die niet bedwingen kan?!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:10 schreef Svensational het volgende:
Nou ja, dan moet je niet meedoen aan Idols, als je je zenuwen niet kunt bedwingen.
Ik moest ook erg lachen weer om d'r.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:11 schreef Marble het volgende:
Mijn god wat is dat kind leuk. Zelfs als ze gewoon loopt is het een supernova van leukheid.
"Hoe heet je ook al weer?".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |