*mark-his-words-post*quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En toch komt Marescha verder
Mark my words Peer
Als dat gebeurt, kom ik persoonlijk een dagje oppassen. Eerlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En toch komt Marescha verder
Mark my words Peer
gewoon in het marescha topic toch? Ik bedoel we kunnen het marescha topic gaan vervuilenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:42 schreef sbientje het volgende:
waar is het marescha afzeik topic dan? wij kunnen nergens terecht
Marescha, we get lost in your eyes :9!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:42 schreef sbientje het volgende:
waar is het marescha afzeik topic dan? wij kunnen nergens terecht
Oh is mark my words uit de tijdquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, kom ik persoonlijk een dagje oppassen. Eerlijk.
Met overnachting dan. Kan jij een hotelletje opzoeken en de tweede maken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh is mark my words uit de tijd
Denk ik verdomme even hip te doen
Maar een week word het dan he'
jah vond ik wel heel erg onzeker klinken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:42 schreef BVO het volgende:
Haar reactie op Erics commentaar laat al zien dat ze niet arrogant is.
Als ik er komende week nog inzit zal ik het doen!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Met overnachting dan. Kan jij een hotelletje opzoeken en de tweede maken.
Als ik win post jij een foto onder je TINA dekbedovertrekquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als ik win post jij een foto onder je TINA dekbedovertrek![]()
Don't mess with my Tina overtrekquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als ik win post jij een foto onder je TINA dekbedovertrek![]()
Knopen we bovenstaande even goed in de oren, mensen!quote:
Idd.... SC gebabbel kan in het SC-topicquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Don't mess with my Tina overtrek
Maar dit is SC gebabbel en geen Raffa.![]()
Het lijkt mij dat iedereen dat wel wil, alleen zij spreekt het hardop uit. Ze zegt toch ook niet dat ze dat verwacht ofzo??? Alleen dat ze het wil, net als alle andere 11.000 kandidatenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:37 schreef bergkampf het volgende:
1ste of 2de wil ze worden,
Ze heeft al lang een nieuwe vriend wijsneus.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:46 schreef bergkampf het volgende:
Ja en dr vriend gedumpt, een carriere of dr vriend. Ja dan toch echt een carriere. En die fake act met dat ze verliefd is op Henk Jan Smits :S
Was ik net te laatquote:
wat is de reden dat je heel lang wakker moet blijven vanavond?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet wakker blijven heel lang vanavond,dus ik check vaak dit topic
Whehequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet wakker blijven heel lang vanavond,dus ik check vaak dit topic
ok ik snap hem eindelijkquote:
Ik reageerde al expres nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok ik snap hem eindelijk![]()
Tjah heb mijn haar dan wel geverfd van Blond naar bruin..... maar ik blijf BLONT![]()
ze deden gewoon heel gemeenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
*BAM*!
Wat hoor ik daar?
Oh! Het is Raffaëla die door de mand is gevallen.
Je moet eerlijk kunnen zijn in een relatie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:46 schreef WithMe het volgende:
Haar liefde voor HJ is nu helemaal over denk ik.
Welnee joh. Dit was gewoon Raffa haar slechtste optreden tot nu toe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |